Facebook - konwersja
  • Empik Go W empik go

Szef, który myśli, bo warto i się opłaca - audiobook

Wydawnictwo:
Czyta:
Data wydania:
17 czerwca 2019
Czas:
11 godz. 14 min.
Ebook
69,00 zł
Audiobook
69,00 zł
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
69,00
LUB

Szef, który myśli, bo warto i się opłaca - audiobook

Autor, będący od ponad 25 lat przedsiębiorcą i menedżerem, w tym z wieloletnim doświadczeniem w tzw. "turkusowym" zarządzaniu, przedstawia swoje doświadczenia i rozumienie tego często zbytnio ideologicznie przedstawianego nurtu: podstawa zarządzania XXI wieku to rzetelne refleksyjne myślenie. Filozofia i ideologia różnią się celem - podczas gdy ideologia służy przekonywaniu, usprawiedliwianiu i motywowaniu do konkretnego działania, filozofia realizuje przede wszystkim cele poznawcze. Teorie zarządzania wypracowane w poprzednim stuleciu okazują się często bezradne w konfrontacji z wyzwaniami, jakie stawia przed nami współczesność. Warto wówczas sięgnąć do źródeł ludzkiej cywilizacji, czyli do filozofów. Bo "dzisiaj już nawet przyszłość nie jest taka jak kiedyś". A to właśnie niejasna przyszłość w błyskawicznie zmieniającym się świecie budzi w ludziach największy niepokój.

Spis treści

  • Przedmowa
  • Od autora
  • Część I
  • Rozdział 1. Dobre zarządzanie nie jest misją
    • I warto, i się opłaca
  • Rozdział 2. My boss Mr Robot
    • Nowy, nieznany świat, ale czy piękny?
  • Rozdział 3. Jak przepowiadać przyszłość?
    • Peter Drucker widział świat za horyzontem
  • Rozdział 4. Do czego potrzebujemy mistrzów?
    • Mentor to nie guru
  • Rozdział 5. Na szlaku przyda się kompas
    • Także w biznesie szukamy słusznej drogi
  • Rozdział 6. Filozof zarządza
    • Coś dla idiotów?
  • Rozdział 7. Wyrzućmy z pracy wszystkich menedżerów!
    • Inspiracja zamiast ideologii
  • Rozdział 8. Jak zostać menedżerem?
    • Management wiedza nie wystarczy
  • Rozdział 9. Wojsko, czyli hierarchia i posłuszeństwo
    • Zaufanie i szacunek czynią cuda!
  • Rozdział 10. Turkusowe idee nie są nową religią
    • To tylko symbol nowych czasów
  • Rozdział 11. Management dzisiaj
    • Czas na zaangażowanie
  • Rozdział 12. Co łączy management z filozofią?
    • Więcej sztuki niż nauki
  • Rozdział 13. Po co menedżerowi filozofia?
    • Zdobądź swobodę myślenia
  • Rozdział 14. Filozofia zarządzania
    • Połączenie przywódcy z menedżerem
  • Część II
  • Rozdział 15. Szlachetny mędrzec
    • Konfucjusz
  • Rozdział 16. Rozwój innych to droga do Twojego sukcesu
    • Laozi
  • Rozdział 17. Wszystko się zmienia
    • Heraklit
  • Rozdział 18. Filozofia niewolników i cesarzy
    • Stoicy
  • Rozdział 19. Lepiej, by się Ciebie bali, aniżeli Cię szanowali?
    • Niccol Machiavelli
  • Rozdział 20. Bezpieczeństwo jest ważniejsze niż wolność
    • Thomas Hobbes
  • Rozdział 21. Dlaczego poddajemy się złudzeniom?
    • Francis Bacon
  • Rozdział 22. Wolność nie znaczy, że każdy może robić, co chce
    • Jean-Jacques Rousseau
  • Rozdział 23. Samozarządzanie też może przebrać miarę
    • Monteskiusz
  • Rozdział 24. Umowa sprawiedliwa
    • John Rawls
  • Rozdział 25. Droga do dobrego życia
    • Arystoteles
  • Rozdział 26. Ludzie mają być celem, nie środkiem do celu
    • Immanuel Kant
  • Rozdział 27. Dokąd prowadzi nas duch czasu?
    • Georg Hegel
  • Rozdział 28. Nie wszystkie łabędzie są białe
    • Karl Popper
  • Rozdział 29. Czy szczęście większości wszystko usprawiedliwia?
    • John Stuart Mill
  • Część III
  • Rozdział 30. Zaufanie
    • Baza sukcesu każdego zespołu
  • Rozdział 31. Czy ideologia może być drogą słuszną?
    • Od Marksa do turkusu?
  • Rozdział 32. Nie każdy musi być turkusowy!
    • Pułapki ideologii
  • Rozdział 33. Nowe narzędzia zarządzania
    • Mogą być skuteczne, choć nie muszą
  • Rozdział 34. Skuteczne narzędzie szkoda, że bez duszy
    • Holacracy
  • Rozdział 35. Dlaczego pracujemy?
    • Czy praca nadaje sens naszemu życiu?
  • Rozdział 36. Filozofowie menedżerami przyszłości?
    • Niektóre uniwersytety na to stawiają
  • Rozdział 37. Sukces
    • Kiedy sukces staje się dziełem?
  • Rozdział 38. Kto bierze etykę biznesu poważnie?
    • Figowy listek biznesu i polityki
  • Rozdział 39. Filozofia dla samouków
    • Weź i czytaj
  • Spis przypisów
Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-9476-6
Rozmiar pliku: 1,3 GB

BESTSELLERY

Kategorie: