SZTUKA WYWIERANIA WPŁYWU NA LUDZI CZYLI PRZEWODNIK PO HISTORII MARKETINGU, PROPAGANDY I PSYCHOLOGII SPOŁECZNEJ - audiobook
SZTUKA WYWIERANIA WPŁYWU NA LUDZI CZYLI PRZEWODNIK PO HISTORII MARKETINGU, PROPAGANDY I PSYCHOLOGII SPOŁECZNEJ - audiobook
Książka jest popularnonaukowym przewodnikiem po świecie marketingu, propagandy i psychologii społecznej – napisany lekko, przystępnie w formie gawędy. Andrzej Wrzołek zabiera czytelnika w podróż od czasów starożytnych, przez narodziny nowoczesnego marketingu i propagandy w XX wieku. To opowieść o tym, jak reklama, polityka i media od zawsze kształtowały nasze decyzje i poglądy, często wywołane przez umiejętne sterowanie naszymi emocjami, a nie zdrowym rozsądkiem. Autor pokazuje, skuteczność propagandy i marketingu. Często sięga po niezbyt znane przykłady jak choćby: działanie Komisji Creela czy twórcy Public Relations-Edwarda Bernaysa, które zmieniły codzienne nawyki milionów ludzi.To nie akademicki podręcznik, lecz barwna mozaika faktów, anegdot i refleksji, które pozwalają lepiej zrozumieć, w jaki sposób od wieków zarządza się ludzkimi pragnieniami, opiniami i wyborami.
| Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
| Zabezpieczenie: |
Watermark
|
| ISBN: | 9788397760103 |
| Rozmiar pliku: | 411 MB |