Facebook - konwersja

SZTUKA WYWIERANIA WPŁYWU NA LUDZI CZYLI PRZEWODNIK PO HISTORII MARKETINGU, PROPAGANDY I PSYCHOLOGII SPOŁECZNEJ - audiobook

Wydawnictwo:
Format:
MP3
Data wydania:
5 listopada 2025
18,00
1800 pkt
punktów Virtualo

SZTUKA WYWIERANIA WPŁYWU NA LUDZI CZYLI PRZEWODNIK PO HISTORII MARKETINGU, PROPAGANDY I PSYCHOLOGII SPOŁECZNEJ - audiobook

Książka jest popularnonaukowym przewodnikiem po świecie marketingu, propagandy i psychologii społecznej – napisany lekko, przystępnie w formie gawędy. Andrzej Wrzołek zabiera czytelnika w podróż od czasów starożytnych, przez narodziny nowoczesnego marketingu i propagandy w XX wieku. To opowieść o tym, jak reklama, polityka i media od zawsze kształtowały nasze decyzje i poglądy, często wywołane przez umiejętne sterowanie naszymi emocjami, a nie zdrowym rozsądkiem. Autor pokazuje, skuteczność propagandy i marketingu. Często sięga po niezbyt znane przykłady jak choćby: działanie Komisji Creela czy twórcy Public Relations-Edwarda Bernaysa, które zmieniły codzienne nawyki milionów ludzi.To nie akademicki podręcznik, lecz barwna mozaika faktów, anegdot i refleksji, które pozwalają lepiej zrozumieć, w jaki sposób od wieków zarządza się ludzkimi pragnieniami, opiniami i wyborami.

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 9788397760103
Rozmiar pliku: 411 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij