Facebook - konwersja
  • promocja
  • Empik Go W empik go

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie 4. Poszerzone - audiobook

Wydawnictwo:
Data wydania:
30 kwietnia 2024
Czas:
7 godz. 23 min.
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
LUB

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie 4. Poszerzone - audiobook

Media społecznościowe w służbie Twojej firmy

Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych!

Twojej działalności gospodarczej to oczywiście też dotyczy. Nawet jeśli zechcesz iść pod prąd i nie założysz żadnego profilu firmowego w mediach społecznościowych, Twój sklep, restauracja, firma usługowa i tak będą na Facebooku, w Google'u i innych miejscach w sieci. Pojawią się recenzje, polecenia, pytania. Trochę więc nie masz wyjścia - jeśli chcesz prowadzić firmę w XXI wieku, musisz ją prowadzić także w sieci. Jak to robić skutecznie? Które medium warto wybrać? Jak się w nim reklamować? Jak prowadzić efektywną komunikację z klientami? Tego wszystkiego dowiesz się z najnowszej, uaktualnionej odsłony kultowego już poradnika Marcina Żukowskiego.

Książka w mediach:

Tomzynska Bookstagram

Spis treści

Wstęp

Rozdział 1. Panorama mediów społecznościowych

  • Dziki Zachód
  • Social jest stary!
  • 1, 2, 3, internet
  • Człowiek jest najważniejszy
  • Nowe media dla nowego człowieka
  • Nowe media (nie) są bezpłatne!
  • Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci
  • Social media - co jest czym?

Rozdział 2. Od koncepcji do działania, czyli social media marketing

  • Marketing pod strzechy!
  • Najtrudniejszy.
  • Komputer czy jabłko?
  • Naszą siłą będzie treść
  • Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy?
  • Monitoring social mediów - jak go wykorzystać?
  • Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie?

Rozdział 3. Przegląd narzędzi

  • Facebook
  • Facebook Messenger
  • X, czyli Twitter
  • YouTube
  • Influencer marketing
  • Mikroinfluencerzy
  • Visual content
  • LinkedIn
  • Przydatne narzędzia socialowca

Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość czy teraźniejszość?

  • So-lo-mo
  • Hipsteryzacja
  • Internet rzeczy
  • Social biznes
  • Social selling
  • Społeczna odpowiedzialność

Rozdział 5. #człowiek - trend numer jeden?

  • Mniej stocka, więcej życia
  • Mniejszość też ma znaczenie?
  • Treść - klucz do serc i umysłów
  • Długi ogon nadaje ton
  • Każdy z nas jest medium
  • Pandemiczne i wojenne postscriptum

Podziękowania

Kategoria: Ekonomia
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-289-1507-7
Rozmiar pliku: 356 MB

BESTSELLERY

Kategorie: