Facebook - konwersja
  • Empik Go W empik go

Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone - audiobook

Wydawnictwo:
Data wydania:
14 stycznia 2020
Czas:
6 godz. 43 min.
Ebook
39,90 zł
Audiobook
39,90 zł
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
39,90
LUB

Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone - audiobook

Ty plus inni ludzie

Każdy z nas jest marką. Ja, Ty, on i ona - jesteśmy sobą dla siebie, matką dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefową dla podwładnego. Twoja marka osobista to Ty plus - czyli Ty oraz otaczający Cię ludzie. Social media to także - ni mniej, ni więcej - ludzie. Nie aplikacje, nie narzędzia do ustawiania reklam, nie słodkie kotki ani równie słodkie pieski. Social media są niczym wielki rynek, agora, gdzie spotykamy znajomych i nieznajomych, robimy na nich pierwsze, drugie i trzecie wrażenie, rozmawiamy z nimi, zgadzamy się, spieramy... By móc wykorzystać media społecznościowe na swoją rzecz, musisz nauczyć się sprawnie w nich poruszać, czyli: wchodzić w adekwatne do Twoich potrzeb interakcje z obecnymi w nich ludźmi.

Może myślisz teraz: "Eee, to nie dla mnie". Może nie prowadzisz aktywnie konta na Instagramie. Może na Facebooku jesteś tylko obserwatorem i czytelnikiem. Może nie masz swojego bloga i nie zaglądasz na blogi innych ludzi. Może Twitter Cię odstręcza. Jeśli potwierdzasz, że tak właśnie jest, musisz to zmienić! Bo dziś Twoja nieobecność w mediach społecznościowych oznacza nieobecność w ogóle! Jak w minutę dowiedzieć się czegoś o potencjalnym kontrahencie, pracowniku, nowo poznanej osobie? Wejść do internetu. Wszyscy to robią! Ty zapewne też. Nim zaczniesz czytać tę książkę, zrób eksperyment: wpisz w wyszukiwarkę swoje imię i nazwisko i sprawdź, co mówią o Tobie wyniki. Nic nie mówią? Mówią za mało, zbyt enigmatycznie? Mówią, ale nie tak, jak chcesz? Czas to zmienić.

Daj się znaleźć i poznać innym!

Spis treści

 

Przedmowa 7

 

Rozdział 1. Dlaczego? 11

  • Dla kogo w ogóle jest ta książka? 11
  • Co to jest marka osobista? Na czym polega jej budowanie, czyli personal branding? 19
  • Dlaczego akurat dziś? 23
  • Kim jesteś? Odnajdź siebie i podążaj swoją ścieżką 27
  • Co mają do tego te media społecznościowe? 34
  • Najważniejszy trik dla Ciebie 36

Rozdział 2. Jak? 41

  • Jak stworzyć markę osobistą? 41
  • Jak budować markę osobistą? 51
  • Jak utrzymać markę i odpowiednio ją wykorzystać? 60
  • Mówiąc krótko - jak znaleźć lepszą pracę/jak zarabiać więcej dzięki marce osobistej i mediom społecznościowym? 70

Rozdział 3. Co? 75

  • Cel działania - jak go określić? 75
  • Co powinienem mówić ludziom, by chcieli mnie słuchać? 76
  • A jeśli jestem pracodawcą, to czy temat też mnie interesuje? 79
  • Jak tworzyć dobre CV i list motywacyjny? Czy to w ogóle ma dziś sens? 82
  • Monitoring, czyli skąd wiesz, co o Tobie mówią? 91
  • Fundament jest najważniejszy. Strona WWW, blog, fanpage - co wybrać? 101
  • Własna strona WWW - jak ją stworzyć? 107
  • Blog - po co mi on? 117
  • A może vlog? 130
  • Albo podcast? 133
  • Przegląd mediów społecznościowych, którymi warto się zainteresować 139
  • Pozostałe (nie mniej ważne) narzędzia, które pomogą w tworzeniu marki osobistej 239
  • Miara sukcesu, czyli na co zwrócić uwagę, oceniając swoje postępy? 252

Rozdział 4. To, co się stało, że się... 257

  • Brak regularności 257
  • Brak konsekwencji 258
  • Brak formuły 258
  • Brak przekonania i motywacji 259
  • Zasłużony opozycjonista i... chu* 260
  • Walczysz, walczysz, ale nie zapominasz o wakacjach 260
  • A jeśli jedno mówisz, a drugie robisz? 262
  • I wtedy wchodzę ja... 263
  • Cały na biało się nie da 263
  • Wpadki poważne i mniej 264
  • A na koniec pan z imieniem i nazwiskiem 266

Rozdział 5. Jeszcze raz, powtórz, czyli zakończenie 259

Podziękowania 272

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-6331-1
Rozmiar pliku: 817 MB

BESTSELLERY

Kategorie: