Women Want More - audiobook
Format audiobooka:
MP3
Format
MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy
(książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać
na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet,
laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny
jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za
pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3.
Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w
program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie
posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim
laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików
EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków.
Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer,
rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz
słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych,
które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny
jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za
pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3.
Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w
program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie
posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim
smartfonie.
Women Want More - audiobook
Audiobook po zakupie nie będzie dostępny do słuchania w aplikacji Empik Go. Pobierz plik ze swojej biblioteki i odsłuchaj go w dowolnej innej aplikacji odtwarzającej pliki mp3 - w telefonie, na komputerze lub dowolnym innym urządzeniu.
Haven't women gotten everything they want? Economic power? Social influence? Business clout?Yes, but it turns out that these fantastic gains have come at a heavy price, as consumer goods experts Michael J. Silverstein and Kate Sayre discovered in an unprecedented study of 12,000 women in forty countries.That relentless upward climb has left women feeling stressed out, time starved, and overburdened. As a result, they look to products and services that will help them claw back time, juggle multiple roles, and capture a few moments of enjoyment.Women want more-much more, in every category of goods and services. And no matter what their age or economic situation or where they live in the world, women will spend trillions of dollars over the next decade on the brands that truly deliver:Home-cleaning products that enable women to do in an hour what used to take a dayFinancial-services products that recognize that women control half the United States' wealthFood products that help keep the whole family happy and healthyHealth care services designed for working-women's hectic schedulesIn the coming years, women's influence will be so enormous that it will not only help bring us out of the economic downturn but also create one of the most dramatic market opportunities of our lifetime-bigger than the rise of China and India; more sustainable than any bailout package.Through quantitative data, profiles of individual women, and stories of winning companies, Women Want More provides business leaders with the understanding and practices they need to capture their share of the rising ""female economy.""
Haven't women gotten everything they want? Economic power? Social influence? Business clout?Yes, but it turns out that these fantastic gains have come at a heavy price, as consumer goods experts Michael J. Silverstein and Kate Sayre discovered in an unprecedented study of 12,000 women in forty countries.That relentless upward climb has left women feeling stressed out, time starved, and overburdened. As a result, they look to products and services that will help them claw back time, juggle multiple roles, and capture a few moments of enjoyment.Women want more-much more, in every category of goods and services. And no matter what their age or economic situation or where they live in the world, women will spend trillions of dollars over the next decade on the brands that truly deliver:Home-cleaning products that enable women to do in an hour what used to take a dayFinancial-services products that recognize that women control half the United States' wealthFood products that help keep the whole family happy and healthyHealth care services designed for working-women's hectic schedulesIn the coming years, women's influence will be so enormous that it will not only help bring us out of the economic downturn but also create one of the most dramatic market opportunities of our lifetime-bigger than the rise of China and India; more sustainable than any bailout package.Through quantitative data, profiles of individual women, and stories of winning companies, Women Want More provides business leaders with the understanding and practices they need to capture their share of the rising ""female economy.""
Kategoria: | Obcojęzyczne |
Język: | Angielski |
Zabezpieczenie: | brak |
ISBN: | 978-0-06-184557-4 |
Rozmiar pliku: | 100 B |