Facebook - konwersja

Zarządzanie. Nowe otwarcie - audiobook

Wydawnictwo:
Data wydania:
1 września 2023
Czas:
14 godz. 33 min.
Ebook
120,00 zł
Audiobook
120,00 zł
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
120,00

Zarządzanie. Nowe otwarcie - audiobook

Podręcznik skierowany jest przede wszystkim do studentów – niezależnie od kierunków studiów – oraz absolwentów studiów wyższych, a także przedsiębiorców i menedżerów, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę z zarządzania.

Główna część publikacji zawiera kompleksowe omówienie podstawowych zagadnień z zakresu zarządzania. Przejrzysty układ treści uwzględnia różne style uczenia się, a czytelny podział zagadnień i atrakcyjne grafiki czynią ją przyjazną dla Czytelnika. Na początku każdego z 13 rozdziałów zostały wymienione cele uczenia się, które ukierunkowują proces przyswajania wiedzy. Definicje kluczowych pojęć umieszczone na marginesach ułatwiają zapamiętywanie informacji i powtórkę materiału. Praktyczne przykłady przytoczone w tekście stanowią ilustrację omawianych teorii, odnosząc je do świata biznesowego. Efektywną naukę wspierają również kończące każdy rozdział ćwiczenia. Czytelnik może sprawdzić, czy zrozumiał najważniejsze koncepcje, oraz zastosować zdobytą wiedzę w rozwiązywaniu realnych problemów związanych z zarządzaniem.

Autorzy odnoszą się również do trudnych wyzwań, z którymi mierzą się współcześni menedżerowie. Dzięki temu Czytelnicy, którzy nie są jeszcze praktykami zarządzania, będą lepiej przygotowani do rozwiązywania problemów i pełnienia funkcji menedżera we współczesnych organizacjach.

Spis treści

O autorach  9

Wstęp 11

Historia zarządzania  13

KIERUNEK KLASYCZNY 14

Kierunek naukowego zarządzania 14

Kierunek administracyjny 16

Zarządzanie i przywództwo  25

NA CZYM POLEGA ZARZĄDZANIE? 26

Czym jest organizacja?  27

KIM JEST MENEDŻER?  29

Funkcje zarządzania 30

Role menedżerskie 33

Umiejętności menedżerskie 34

KIM JEST PRZYWÓDCA35

Teorie przywództwa 39

PRZYWÓDZTWO I ZARZĄDZANIE 45

Zarządzanie etyczne i odpowiedzialne 51

Czym jest odpowiedzialność społeczna ? 52

Definicje pojęcia CSR 53

CSR a zrównoważony rozwój 60

Czym jest etyka w biznesie ? 62

Zachowanie etyczne a nietyczne 63

Struktury etyczne. 66

Etyka w kontekście międzynarodowym. 69

Otoczenie i interesariusze 73

CO TO JEST OTOCZENIE ORGANIZACJI? 74

Struktura a otoczenie 76

Czym są zasoby organizacji? 77

Czym są procesy w organizacji? 85

Czym jest równowaga organizacyjna?. 89

Podejście systemowe 101

KIM SĄ INTERESARIUSZE ORGANIZACJI?  102

Zarządzanie innowacjami i przedsiębiorczość .109

CZYM SĄ INNOWACJE? 110

Źródła innowacji 110

Rodzaje innowacji 115

CZYM JEST PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ ? 124

Organizacja przedsiębiorcza i biurokratyczna 127

Zarządzanie międzynarodowe 135

CZYM JEST HANDEL MIĘDZYNARODOWY? 136

Rola i znaczenie organizacji międzynarodowych 136

CZYM JEST UMIĘDZYNARODOWIENIE? 137

Różne typy organizacji międzynarodowych 138

Formy umiędzynarodowienia. 139

Dlaczego firmy się umiędzynaradawiają? 141

Jak firmy się umiędzynarodawiają – model uppsalski .145

Zarządzanie międzykulturowe  148

Zarządzanie strategiczne  161

CZYM JEST STRATEGIA? 162

Zarządzanie strategiczne 163

Jak zbudować przewagę konkurencyjną? 171

Wyzwania związane z planowaniem strategicznym 176

ZARZĄDZANIE WARTOŚCIĄ 180

Proces tworzenia wartości dla producenta 180

Zarządzanie wartością 188

Warunki skutecznego zarządzania wartością 193

Zarządzanie wiedzą 201

CZYM JEST WIEDZA? 202

Rodzaje wiedzy   205

Cechy wiedzy  206

Tworzenie wiedzy 208

Pomnażanie wiedzy 208

PRZEWAGA KONKURENCYJNA OPARTA NA WIEDZY 210

Zarządzanie wiedzą 212

Wyzwania związane z zarządzaniem informacją i wiedzą. 217

Big Data 220

Marketing 227

CZYM JEST MARKETING 228

Znaczenie marketingu dla organizacji. 229

E-marketing 230

Segment rynku 231

INSTRUMENTY MARKETINGOWE 234

Produkt 235

Marka 242

Cena 249

Kanał dystrybucji 250

Komunikacja marketingowa 252

Formalizacja i struktura  257

CZYM JEST FORMALIZACJA? 258

Normatywna teoria formalizacji 260

Jak stosować formalizację 265

CO TO JEST STRUKTURA ORGANIZACYJNA? 268

Części składowe struktur 268

Typy struktur 273

Czynniki strukturotwórcze 281

Kształtowanie struktur organizacyjnych 288

Kultura organizacyjna  293

CZYM JEST KULTURA ORGANIZACYJNA? 294

Piramida kultury 295

Wymiary kultury organizacyjnej 299

Skąd się bierze kultura organizacyjna? 301

Proces akulturacji 304

Funkcje kultury organizacyjnej 306

ZMIANA KULTUROWA 308

W jaki sposób oddziaływać na kulturę organizacyjną? 311

Zarządzanie ludźmi 317

Czym jest zarządzenie zasobami ludzkimi ? 318

Sytuacja zawodowa 321

CZYM JEST MOTYWACJA?  325

Motywowanie pracowników 327

Wczesne teorie motywacji 328

Współczesne teorie motywacji 333

Instrumenty motywacji 336

Zarządzanie różnorodnością 345

Czym jest różnorodność. 346

Przeciwdziałanie dyskryminacji 347

Czym jest zarządzanie różnorodnością ? 350

Zarządzanie różnorodnością w USA 351

Zarządzanie różnorodnością w Europie 352

Zarządzanie różnorodnością w Polsce 353

Bibliografia 367

Indeks osobowy 379

Indeks rzeczowy 375

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8175-501-6
Rozmiar pliku: 704 MB

BESTSELLERY

Kategorie: