Zarządzanie sprzedażą - audiobook
Zarządzanie sprzedażą - audiobook
Zadaniem menedżera sprzedaży jest pozyskanie wysoce skutecznego zespołu profesjonalnych handlowców, zarządzanie jego pracą i motywowanie go do osiągania ponadprzeciętnych wyników.
Ten niewielki, ale treściwy poradnik ujawnia, co należy robić, by wywiązać się z tej roli.
Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów sprzedaży od całej reszty – a teraz podaje w pigułce szczegóły ich prostych, ale niezwykle skutecznych strategii.
Z książki dowiesz się między innymi, jak:
- pozyskać bezkonkurencyjnych sprzedawców – i zapewnić im jak najlepszy start,
- opracować plan działań sprzedażowych,
- obudzić w zespole poczucie wspólnego celu,
- właściwie motywować ludzi,
- podnosić ich samoocenę i tym samym zwiększać zyski,
- okazywać szacunek i uznanie,
- prowadzić twórcze dyskusje,
- przeprowadzać konstruktywne oceny pracownicze,
- świecić przykładem i być inspiracją dla swoich ludzi.
Zacznij od zaraz: bądź inspiracją dla swoich sprzedawców, zwiększ wyniki całego zespołu i nadaj rozpęd swojej karierze!
***
Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
Spis treści
Wprowadzenie
1. Rola menedżera sprzedaży
2. Zbuduj wybitny zespół sprzedażowy
3. Wybieraj zwycięzców
4. Daj sprzedawcom dobre podstawy
5. Zarządzaj przez cele sprzedażowe
6. Psychologia sukcesu w sprzedaży
7. Stosuj sprawdzoną formułę efektywności
8. Udoskonal swój styl przywództwa
9. Nagradzaj wyniki
10. Kreuj zwycięzców
11. Planuj działania sprzedażowe
12. Zaspokajaj podstawowe potrzeby sprzedawców
13. Nie pozwól sprzedawcom się nudzić
14. Wyznawaj filozofię kaizen
15. Wykorzystuj potencjał burzy mózgów
16. Utrzymuj dyscyplinę
17. Pożegnaj się z najsłabszymi
18. Dawaj dobry przykład
19. Zawór sterujący wynikami
20. Cztery podstawy wspierania rozwoju sprzedawców
21. Odwaga podstawą sukcesu
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8087-826-6 |
Rozmiar pliku: | 173 MB |