Facebook - konwersja
  • Empik Go W empik go

Związane skrzydła. Dlaczego polskie samoloty spadają. Raport pilota - audiobook

Wydawnictwo:
Czyta:
Data wydania:
6 listopada 2012
Czas:
5 godz. 23 min.
Ebook
34,90 zł
Audiobook
29,90 zł
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
29,90
LUB

Związane skrzydła. Dlaczego polskie samoloty spadają. Raport pilota - audiobook

…polski lotnik to jest taki, że jak trzeba będzie,

to nawet poleci na drzwiach od stodoły…

Zaczęło się od serii katastrof. Najpierw CASA, potem Bryza i wypadek Mi-24. Wszystkie te katastrofy spowodowane były błędami załóg wykonujących loty. To były błędy na pierwszy rzut oka niedopuszczalne: brawura, niedouczenie, lekceważenie przepisów. Gdyby to był jeden wypadek, można by powiedzieć, że akurat ci piloci byli słabo wyszkoleni.

 


 

Robert Zawada to kapitan rezerwy, pilot Wojska Polskiego, sejmowy ekspert lotniczy. Jako ekspert (konsultant) nadzwyczajnej podkomisji sejmowej do spraw zbadania procesu szkolenia lotniczego w Siłach Zbrojnych RP odwiedził wiele jednostek lotniczych, aby odpowiedzieć na pytanie: "Co jest nie tak ze szkoleniem polskich pilotów ?".

 


Rozmawiając z pilotami służącymi w jednostkach na terenie całego kraju, usłyszał relacje, które brzmiały znajomo: pielęgnowanie postkomunistycznej mentalności, brak ochoty do wprowadzania zmian, kulejący, niedostosowany do współczesnych wymogów system szkolenia. Czynni lotnicy potwierdzili to, co autor pamiętał ze swojego szkolenia i służby w lotnictwie Marynarki Wojennej.

A potem był 10 kwietnia 2010.

Dlatego właśnie Robert Zawada postanowił zapoznać Czytelnika z prawdziwym stanem polskiego lotnictwa wojskowego. Bez koloryzowania. Bez odwołań do polityki. Wyłącznie w oparciu o własne doświadczenia…

Zajrzyj także na stronę: www.zwiazaneskrzydla.pl

Spis treści

O autorze (5)

WSTĘP (7)

AMERYKAŃSKI SEN. Bloomfield (Connecticut), 2003 (11)

PIERWSZE KROKI. Darłowo, 1990 (15)

TRUDNE POCZĄTKI. Bloomfield (Connecticut), 2003 (17)

NIE ZNA ŻYCIA... Darłowo, grudzień 1990, 1991 (21)

SZKOLENIE PRAKTYCZNE. Bloomfield (Connecticut), 2003 (23)

NADZIEJA. Darłowo, 1991 (27)

SUPERSEASPRITE. Bloomfield (Connecticut), 2003 (31)

RATOWNICTWO MORSKIE. Darłowo, 1992 - 1995 (35)

POWÓDŹ. Darłowo i Polska południowa, 1997 (41)

CHRZEST OKRĘTU. Gdynia, 2002 (45)

ZOP (Zwalczanie Okrętów Podwodnych). Darłowo, 1995 - 2002 (47)

ZAŁOGA. Kaman Aerospace Corporation, 2003 (53)

WIZYTACJE. Darłowo, Gdynia i Siemirowice, 1990 - 2006 (55)

WITAMY W POLSCE. Gdynia, 2004 (61)

POKAZY LOTNICZE. Cały świat, 1991 - 2006 (65)

NIELOTY. Darłowo, Gdynia, 1990 - 2006 (71)

ALE O CO CHODZI? Gdynia, 2004 (75)

Mi-14. Darłowo, 1990 - 2003 (81)

PRZYGOTOWANIA, PRZYGOTOWANIA. Okręt, 2004 (85)

PIERWSZE WIEŚCI. Darłowo i Norfolk (USA), 2001 (89)

NALOT, NALOT. Darłowo, 2002 (95)

PRZYGODY CZAS. Gdynia i okręt, 2004 (99)

STARA "DOBRA" SZKOŁA. Darłowo, 2002 (105)

PARSZYWA DWUNASTKA. Gdynia, 2003 (111)

OKRĘTOWE NUDY. Okręt, 2004 - 2005 (119)

NEW YORK! Bloomfield (Connecticut), 2003 (123)

MAMY PALIWO! Okręt, 2004 - 2005 (129)

PLATFORMA WIERTNICZA. Gdynia, 1998 - 2006 (133)

PROGRAM SZKOLENIA. Okręt i Gdynia, 2004 - 2005 (137)

NIEMIECKA GOŚCINNOŚĆ. Okręt, 2004 - 2005 (143)

BAZA LOTNICZA ESKADRY MW. Gdynia, 2003 - 2006 (147)

NIE DAĆ SIĘ ZABIĆ. Okręt, 2004 - 2005 (151)

LEPSI I GORSI. Gdynia, Darłowo i Siemirowice, 1990 - 2006 (155)

ZAGROŻENIE. Okręt, 2004 - 2005 (163)

MINISTERIALNE UDOGODNIENIA. Cała Polska, 1990 - 2006 (167)

KAŻDEMU SIĘ ZDARZA. Okręt, 2004 - 2005 (171)

ŚMIESZNE I STRASZNE. Gdynia, 2002 - 2006 (179)

POSIŁKI. Okręt, 2004 - 2005 (183)

BEZRADNOŚĆ. Gdynia, 2003 - 2005 (187)

DŁUGIE POWROTY. Okręt, 2005 (191)

POŻEGNANIE Z ARMIĄ. Gdynia, 2006 (197)

Kategoria: Literatura faktu
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-6362-0
Rozmiar pliku: 305 MB

BESTSELLERY

Kategorie: