Facebook - konwersja

(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku - ebook

Wydawnictwo:
Format:
EPUB
Data wydania:
8 lutego 2012
37,00
3700 pkt
punktów Virtualo

(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku - ebook

Kreowanie markowej rzeczywistości

  • Produkty jako obiekty kultu
  • Budowanie relacji z nabywcami
  • Pomysłowi rewolucjoniści
  • Praktyczne wskazówki dotyczące wykorzystania wiedzy w Twojej firmie
  • Inspiracje autorytetów ze świata marki: Lechosław Garbarski, Lech Król, Al Ries, Irena Eris, Jacek Kall, Kevin Lane Keller, Kot Przybora

Pielęgnuj markę — traktuj ją jak cenny, ważny kapitał; zapewnij jej centralne miejsce w firmie. (jedna z zasad zarządzania marką)

Dla marketingowca każdy czas jest nowy i trudny. Rzeczywistość zmienia się szybko, przynosząc kolejne wyzwania. Popyt i podaż bujają wciąż na huśtawce, by praktycznie nigdy nie osiągać równowagi. Natomiast wszystkie inne czynniki rynkowe wirują dookoła nich na karuzeli przemian.

Wiek XXI jest nasycony produktami, firmami, narzędziami marketingowymi, wiedzą i pomysłami. Znaleźliśmy się w momencie, w którym robienie po prostu właściwych rzeczy we właściwy sposób nie wystarcza, by odnieść sukces. Dziś chodzi o to, żeby kreować coś nowego, iść pod prąd utartych schematów i sposobów postępowania, kwestionować i szukać odpowiedzi. Jednak chociaż zmieniają się zasady i metody, marketingowe panaceum na ataki konkurencji jest niezmienne: należy stworzyć atrakcyjną markę — nowy przedmiot rynkowego pożądania — i zarządzać nią na tyle skutecznie, by właśnie ona stała się najbardziej wartościowym zasobem firmy.

Skończ z "no name" i dowiedz się, jak:

  • tworzyć strategie marek w nowych czasach;
  • skutecznie komunikować się z trudnymi klientami;
  • zdobywać zaufanie rynku;
  • kreować marki, które fascynują, inspirują i zmieniają naszą rzeczywistość;
  • zarządzać marką w sposób efektywny.

 



 

Spis treści

O autorze (5)

Wstęp (7)

Fałszywe założenia (11)

Do odważnych świat należy (21)

Tworzenie, a nie dostosowywanie (31)

Uwaga na badania (39)

Za dużo analityki, za mało pomysłów (49)

Bądź autentyczny (55)

...żeby się wyróżnić (63)

Żywa marka (73)

Komunikat, który komunikuje (83)

Zarządzanie narzędziami czy doświadczeniem klienta? (91)

Budowanie relacji z odbiorcami (103)

Pułapka jednostronnego spojrzenia (111)

Problematyczne marki międzynarodowe (121)

Dokąd idziemy? (129)

Inspirujące przykłady (135)

Wywiady z autorytetami ze świata marki (149)

Literatura (175)

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-4649-4
Rozmiar pliku: 3,1 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij