Facebook - konwersja

101 technik copywritingu sprzedażowego. Zachęcaj. Zachwycaj. Zarabiaj - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
24 września 2024
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
67,00

101 technik copywritingu sprzedażowego. Zachęcaj. Zachwycaj. Zarabiaj - ebook

Pisz teksty sprzedażowe jak rasowy copywriter

 

Szukasz słów, które sprzedają? Takich słów nie ma. To znaczy: nie ma słów, które sprzedają na autopilocie i które działają w każdej sytuacji. Ale każde słowo, właściwie dobrane, może się stać częścią komunikatu, który zmieni czyjeś myślenie albo decyzję.

Ta książka jest właśnie o tym, jak dobierać słowa i jak je ze sobą zestawiać. Podaje na tacy techniki sprzedawania słowem. Sprawdzone. Polecane przez światowej klasy copywriterów, zarówno legendarnych, jak i współczesnych. Techniki, których skuteczność potwierdzają badania z zakresu neuronauki i psychologii. Z przykładami z życia i z copywriterskiej praktyki.

Przeczytaj, stosuj w swoich ofertach, kampaniach, opisach produktów. A potem patrz, jak działa copywriterska magia.

Spis treści

Wstęp

Rozdział 1. Techniki przyciągania uwagi

  • Technika 1: aksamitna torebka
  • Technika 2: prometeusz na prozacu
  • Technika 3: tag
  • Technika 4: fine line

Rozdział 2. Techniki zarządzania uwagą

  • Technika 5: śliska zjeżdżalnia
  • Technika 6: brygady kubełkowe
  • Technika 7: pozycja seryjna
  • Technika 8: technika żółtej parasolki
  • Technika 9: taktyczna pauza
  • Technika 10: sms
  • Technika 11: ps

Rozdział 3. Techniki prowadzenia tekstu

  • Technika 12: zasada jednego
  • Technika 13: big idea
  • Technika 14: restart
  • Technika 15: copy chunking
  • Technika 16: metoda ipoda
  • Technika 17: przesunięcie reflektora
  • Technika 18: mania pytania
  • Technika 19: timing

Rozdział 4. Techniki adresowania oferty

  • Technika 20: metoda kameleona
  • Technika 21: strumień zgód
  • Technika 22: etykietowanie
  • Technika 23: autodiagnoza

Rozdział 5. Techniki wprowadzania produktu

  • Technika 24: technika johna lennona
  • Technika 25: czarne okulary
  • Technika 26: piekło - niebo
  • Technika 27: to nie twoja wina
  • Technika 28: wspólny wróg

Rozdział 6. Techniki zwiększania postrzeganej wartości produktu

  • Technika 29: linking
  • Technika 30: transfer wartości
  • Technika 31: taki sam, tylko że inny
  • Technika 32: as
  • Technika 33: wybór kadru
  • Technika 34: pkp
  • Technika 35: name game

Rozdział 7. Techniki wzbudzania pragnienia zakupu

  • Technika 36: wiifm
  • Technika 37: siew
  • Technika 38: odwrócona psychologia
  • Technika 39: konkret
  • Technika 40: zaokrąglenia znaczeniowe
  • Technika 41: ostateczna rozgrywka

Rozdział 8. Techniki budzenia emocji

  • Technika 42: bullet points
  • Technika 43: power words
  • Technika 44: sell the sizzle
  • Technika 45: storyselling
  • Technika 46: otoczenie ma znaczenie

Rozdział 9. Techniki budowania wiarygodności

  • Technika 47: reason why
  • Technika 48: logiczny dowód jakości
  • Technika 49: mechanizm
  • Technika 50: sprawdź i się przekonaj
  • Technika 51: wyzwania do przetestowania
  • Technika 52: zobacz, co mówią
  • Technika 53: jest nas wielu
  • Technika 54: autorytet
  • Technika 55: przewodnik
  • Technika 56: kamuflaż
  • Technika 57: prawo mamonia
  • Technika 58: raar

Rozdział 10. Techniki kruszenia obiekcji

  • Technika 59: redefinicja
  • Technika 60: brakujące ogniwo
  • Technika 61: brudne pranie na maszt
  • Technika 62: moc w słabości
  • Technika 63: przeszkoda - perswazja
  • Technika 64: niski próg
  • Technika 65: małe zwycięstwa
  • Technika 66: mikroinformacje
  • Technika 67: gwarancja

Rozdział 11. Techniki sprzedażowego data storytellingu

  • Technika 68: dane zobrazowane
  • Technika 69: jeden
  • Technika 70: ciepłe przykłady
  • Technika 71: (nie)zaokrąglenia
  • Technika 72: inny wymiar
  • Technika 73: to o tobie
  • Technika 74: liczbowe varia

Rozdział 12. Techniki prezentowania ceny

  • Technika 75: budowanie perspektywy
  • Technika 76: wabik
  • Technika 77: urokliwe końcówki
  • Technika 78: ceny referencyjne
  • Technika 79: optyka cennika
  • Technika 80: price format
  • Technika 81: przeramowanie obniżki
  • Technika 82: gratis
  • Technika 83: promomix

Rozdział 13. Techniki obrony ceny

  • Technika 84: pad
  • Technika 85: (od)zyski
  • Technika 86: możliwości oszczędności
  • Technika 87: dekonstrukcja ceny

Rozdział 14. Techniki zachęcania do działania

  • Technika 88: siła (odpowiedniego) rzeczownika
  • Technika 89: byaf
  • Technika 90: przekazanie sterów
  • Technika 91: ja s(i)am
  • Technika 92: ctv
  • Technika 93: zostało mało
  • Technika 94: wóz albo przewóz

Rozdział 15. Techniki wyostrzania tekstu

  • Technika 95: uczasownikowienie
  • Technika 96: now-how
  • Technika 97: słówka i półsłówka
  • Technika 98: grabienie zwiędłych liści
  • Technika 99: manewry zdaniowe
  • Technika 100: manewry wizualne

[zamiast zakończenia\

  • Technika 101: sekret jana ziobry

 

Kategoria: Sprzedaż i obsługa klienta
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-289-2172-6
Rozmiar pliku: 3,6 MB

BESTSELLERY

Kategorie: