- W empik go
11 zasad jak być lubianym - ebook
11 zasad jak być lubianym - ebook
Lektura obowiązkowa dla wszystkich zainteresowanych tym, jak skutecznie wykorzystać sieć znajomych… będąc po prostu sobą.
– Tiffany Dufu, prezeska, The White House Project
Cóż mogę powiedzieć – po prostu niezwykle podoba mi się ta książka. Spostrzeżenia, koncepcje i złote myśli Lederman musi poznać każdy, kto wspina się po drabinie sukcesu w biznesie i w życiu.
— George C. Fraser, autor CLICK: Ten Truths of Building Extraordinary Relationships
Wszyscy wiemy, że nawiązywanie kontaktów jest bardzo ważne, by osiągnąć sukces, ale metody ich nawiązywania, o których zwykle czytamy, wymagają wiele pracy – i wydają się takie wymuszone! Czyż nie byłoby wspaniale, gdybyśmy umieli zawierać znajomości bardziej swobodnie i naturalnie?
Książka Lederman pokazuje nowy, bezbolesny sposób nawiązywania kontaktów, oparty na jednej prostej prawdzie: najchętniej robimy interesy z tymi, których lubimy. Z tej inspirującej książki dowiecie się, jak odkryć i uwydatnić swoje najbardziej sympatyczne cechy oraz między innymi w jaki sposób:
- zacząć rozmowę i swobodnie ją prowadzić
- nie tworzyć wrażenia, że manipulujemy i myślimy głównie o własnym interesie
- przemienić znajomych w przyjaciół
- modyfikować własny styl komunikacji, aby wchodzić w interesujące relacje z różnymi ludźmi
- pozostać w dobrej pamięci ludzi długo po pierwszym spotkaniu.
Ta ważna, ale też bardzo praktyczna książka, oparta na życiowych doświadczeniach i zawierająca wiele praktycznych ćwiczeń, pomoże wam ujawnić wszystkie cechy, dzięki którym możecie być lubiani – i podsunie łatwe oraz wygodne metody nawiązywania szczerych i sympatycznych kontaktów, które są korzystne dla was i wszystkich zainteresowanych.
Tworzenie relacji to podstawa sukcesu. A kiedy odkryjecie 11 zasad jak być lubianym, wasza droga do sukcesu w dowolnej dziedzinie będzie krótsza i przyjemniejsza, niż moglibyście sobie wyobrazić.
O autorce:
Michelle Tillis Lederman jest założycielką i dyrektorką naczelną firmy Executive Essentials, która opracowuje zindywidualizowane programy do nauki komunikacji i przywództwa. Lederman wykłada w Stern School of Business przy Uniwersytecie Nowojorskim i należy do zarządu American Management Association. Zgodnie ze swoim przekonaniem, że źródłem autentycznych wyników są autentyczne więzi, Lederman specjalizuje się w uczeniu ludzi, jak się komunikować, żeby nawiązywać kontakty. Prowadziła międzynarodowe szkolenia dla pracowników firm z listy Fortune 500, organizacji non profit i wyższych uczelni. Jest absolwentką Lehigh University i Columbia Business School, mieszka w South Orange w stanie New Jersey.
Spis treści
Podziękowania
Wstęp
Część A. Przed rozmową: bądź sobą
1. Zasada autentyczności
2. Zasada samooceny
3. Zasada postrzegania
4. Zasada energii
Część B. Rozmowa: zawsze korzystaj z okazji do rozmowy
5. Zasada ciekawości
6. Zasada słuchania
7. Zasada podobieństwa
8. Zasada pamięci nastrojowej
Część C. Po rozmowie: budowanie relacji
9. Zasada znajomości
10. Zasada dawania
11. Zasada cierpliwości
Zakończenie: jak wprowadzać w życie zasady bycia lubianym
Przypisy
Kategoria: | Poradniki |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-67107-71-6 |
Rozmiar pliku: | 2,9 MB |