Facebook - konwersja
Przeczytaj fragment on-line
Darmowy fragment

  • Empik Go W empik go

30-dniowe wyzwanie: zbuduj markę osobistą z ChatGPT - ebook

Wydawnictwo:
Format:
EPUB
Data wydania:
7 stycznia 2025
89,99
8999 pkt
punktów Virtualo

30-dniowe wyzwanie: zbuduj markę osobistą z ChatGPT - ebook

Marzysz o zbudowaniu rozpoznawalnej marki osobistej, ale nie wiesz, od czego zacząć? Czy wiesz, że możesz wykorzystać ChatGPT jako swojego osobistego asystenta i kreatora treści? Ten e-book to kompleksowy 30-dniowy plan, który krok po kroku pokaże Ci, jak stworzyć wyjątkową markę osobistą. Dowiesz się, jak efektywnie planować strategię, tworzyć treści i budować zaangażowaną społeczność – wszystko przy wsparciu nowoczesnej technologii! Wyobraź sobie, że masz gotowy plan działania, narzędzia i wskazówki, które prowadzą Cię każdego dnia. Bez chaosu, bez wątpliwości – tylko konkretne rezultaty. Po 30 dniach Twoja marka osobista nabierze rozpędu, a Ty będziesz gotowy/a podbijać swoją branżę! Nie czekaj na idealny moment – stwórz swoją markę już teraz! Kliknij, aby kupić e-book i zacząć swoją 30-dniową podróż do sukcesu z ChatGPT! Kup teraz i zbuduj swoją markę osobistą !

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 9788368325843
Rozmiar pliku: 1,1 MB

FRAGMENT KSIĄŻKI

SPIS TREŚCI

WSTĘP………………………………………………………………………….………….7

DZIEŃ 1: USTALANIE FUNDAMENTÓW Z CHATGPT………………………………11

DZIEŃ 2: POZNAWANIE GRUPY DOCELOWEJ………………………………………16

DZIEŃ 3: ANALIZA KONKURENCJI Z CHATGPT…………………………………..23

DZIEŃ 4: TWORZENIE UNIKALNEJ PROPOZYCJI WARTOŚCI (USP)…………...30

DZIEŃ 5: BUDOWANIE MISJI I WIZJI MARKI……………………….…………….36

DZIEŃ 6: DEFINIOWANIE TWOJEGO WIZERUNKU ONLINE……………….…….42

DZIEŃ 7: BUDOWANIE AUTORYTETU W SWOJEJ NISZY……………………..……49

DZIEŃ 8: TWORZENIE STRATEGII CONTENT MARKETINGU…………….………..56

DZIEŃ 9: GENEROWANIE POMYSŁÓW NA CONTENT…………………………..…64

DZIEŃ 10: AUTOMATYZACJA KALENDARZA TREŚCI……………………….………73

DZIEŃ 11: OPTYMALIZACJA PROFILI W SOCIAL MEDIA……………..…………..80

DZIEŃ 12: STORYTELLING – JAK OPOWIEDZIEĆ SWOJĄ HISTORIĘ?..............88

DZIEŃ 13: TWORZENIE ANGAŻUJĄCYCH POSTÓW NA SOCIAL MEDIA…………96

DZIEŃ 14: PERSONALIZACJA KOMUNIKACJI Z ODBIORCAMI…………………103

DZIEŃ 15: BUDOWANIE SIECI KONTAKTÓW (NETWORKING) ONLINE…….….110

DZIEŃ 16: TWORZENIE BLOGA EKSPERCKIEGO……………………………….…118

DZIEŃ 17: SEO I OPTYMALIZACJA TREŚCI Z CHATGPT………….…………….126

DZIEŃ 18: TWORZENIE NEWSLETTERA…………………………………………....134

DZIEŃ 19: STRATEGIE WIDEO MARKETINGU…………………………….……….141

DZIEŃ 20: PRZYGOTOWANIE SERII PODCASTÓW………………………………..148

DZIEŃ 21: BUDOWANIE RELACJI Z MEDIAMI………………………….………..157

DZIEŃ 22: ANALIZA DANYCH I WNIOSKOWANIE Z WYNIKÓW……………….164

DZIEŃ 23: TWORZENIE PRZEWODNIKÓW I E-BOOKÓW……………………....172

DZIEŃ 24: ZARZĄDZANIE NEGATYWNYM FEEDBACKIEM…………………….180

DZIEŃ 25: TWORZENIE KAMPANII REKLAMOWYCH…………………….…….187

DZIEŃ 26: ZWIĘKSZANIE ZAANGAŻOWANIA ODBIORCÓW…………………...194

DZIEŃ 27: BUDOWANIE SPOŁECZNOŚCI WOKÓŁ MARKI………………..…….201

DZIEŃ 28: WYKORZYSTYWANIE RECENZJI I REKOMENDACJI…………….…209

DZIEŃ 29: MIERZENIE WYNIKÓW I OPTYMALIZACJA DZIAŁAŃ

DZIEŃ 30: PLANOWANIE DŁUGOTERMINOWEGO ROZWOJU MARKI………….216

ZAKOŃCZENIE……………………………………………………….………………..234

DODATEK 1. LISTA NARZĘDZI WSPIERAJĄCYCH BUDOWANIE MARKI Z CHATGPT…………………………………………………………..………………….238

DODATEK 2. PRZYKŁADOWE SKRYPTY DO POSTÓW NA SOCIAL MEDIA…..…244

DODATEK 3. SZABLON DO TWORZENIA KALENDARZA TREŚCI………………....250

DODATEK 4. PRZYKŁADOWE E-MAILE NETWORKINGOWE STWORZONE Z CHATGPT………………………………………………………..…………………….255

DODATEK 5. NAJLEPSZE PRAKTYKI SEO DO OPTYMALIZACJI TREŚCI……….263

DODATEK 6. PRZYKŁADOWY PLAN POSTÓW BLOGOWYCH NA MIESIĄC…..…270

DODATEK 7. SKRYPTY DO PODCASTÓW I WEBINARÓW Z POMOCĄ CHATGPT………………………………………………………………………………275

DODATEK 8. PRZYKŁADOWE PYTANIA DO WYWIADÓW I ROZMÓW Z EKSPERTAMI…………………………………………………………………………..282

DODATEK 9. LISTA INSPIRUJĄCYCH ZASOBÓW I KURSÓW ONLINE DO ROZWIJANIA MARKI…………………………………………………………..……..288

DODATEK 10. FAQ: JAK ROZWIĄZYWAĆ NAJCZĘSTSZE PROBLEMY Z POMOCĄ CHATGPT?....................................................................................295

7 | _3 0 - D N I O W E W Y Z W A N I E : Z B U D U J M A R K Ę O S O B I S T Ą Z C H A T G P T_
mniej..

BESTSELLERY

Menu

Zamknij