Facebook - konwersja
Czytaj fragment
Pobierz fragment

  • nowość
  • Empik Go W empik go

30-dniowe wyzwanie: zbuduj markę osobistą z ChatGPT - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
7 stycznia 2025
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(2w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Czytaj fragment
Pobierz fragment

30-dniowe wyzwanie: zbuduj markę osobistą z ChatGPT - ebook

Marzysz o zbudowaniu rozpoznawalnej marki osobistej, ale nie wiesz, od czego zacząć? Czy wiesz, że możesz wykorzystać ChatGPT jako swojego osobistego asystenta i kreatora treści? Ten e-book to kompleksowy 30-dniowy plan, który krok po kroku pokaże Ci, jak stworzyć wyjątkową markę osobistą. Dowiesz się, jak efektywnie planować strategię, tworzyć treści i budować zaangażowaną społeczność – wszystko przy wsparciu nowoczesnej technologii! Wyobraź sobie, że masz gotowy plan działania, narzędzia i wskazówki, które prowadzą Cię każdego dnia. Bez chaosu, bez wątpliwości – tylko konkretne rezultaty. Po 30 dniach Twoja marka osobista nabierze rozpędu, a Ty będziesz gotowy/a podbijać swoją branżę! Nie czekaj na idealny moment – stwórz swoją markę już teraz! Kliknij, aby kupić e-book i zacząć swoją 30-dniową podróż do sukcesu z ChatGPT! Kup teraz i zbuduj swoją markę osobistą !

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 9788368325843
Rozmiar pliku: 1,1 MB

FRAGMENT KSIĄŻKI

SPIS TREŚCI

WSTĘP………………………………………………………………………….………….7

DZIEŃ 1: USTALANIE FUNDAMENTÓW Z CHATGPT………………………………11

DZIEŃ 2: POZNAWANIE GRUPY DOCELOWEJ………………………………………16

DZIEŃ 3: ANALIZA KONKURENCJI Z CHATGPT…………………………………..23

DZIEŃ 4: TWORZENIE UNIKALNEJ PROPOZYCJI WARTOŚCI (USP)…………...30

DZIEŃ 5: BUDOWANIE MISJI I WIZJI MARKI……………………….…………….36

DZIEŃ 6: DEFINIOWANIE TWOJEGO WIZERUNKU ONLINE……………….…….42

DZIEŃ 7: BUDOWANIE AUTORYTETU W SWOJEJ NISZY……………………..……49

DZIEŃ 8: TWORZENIE STRATEGII CONTENT MARKETINGU…………….………..56

DZIEŃ 9: GENEROWANIE POMYSŁÓW NA CONTENT…………………………..…64

DZIEŃ 10: AUTOMATYZACJA KALENDARZA TREŚCI……………………….………73

DZIEŃ 11: OPTYMALIZACJA PROFILI W SOCIAL MEDIA……………..…………..80

DZIEŃ 12: STORYTELLING – JAK OPOWIEDZIEĆ SWOJĄ HISTORIĘ?..............88

DZIEŃ 13: TWORZENIE ANGAŻUJĄCYCH POSTÓW NA SOCIAL MEDIA…………96

DZIEŃ 14: PERSONALIZACJA KOMUNIKACJI Z ODBIORCAMI…………………103

DZIEŃ 15: BUDOWANIE SIECI KONTAKTÓW (NETWORKING) ONLINE…….….110

DZIEŃ 16: TWORZENIE BLOGA EKSPERCKIEGO……………………………….…118

DZIEŃ 17: SEO I OPTYMALIZACJA TREŚCI Z CHATGPT………….…………….126

DZIEŃ 18: TWORZENIE NEWSLETTERA…………………………………………....134

DZIEŃ 19: STRATEGIE WIDEO MARKETINGU…………………………….……….141

DZIEŃ 20: PRZYGOTOWANIE SERII PODCASTÓW………………………………..148

DZIEŃ 21: BUDOWANIE RELACJI Z MEDIAMI………………………….………..157

DZIEŃ 22: ANALIZA DANYCH I WNIOSKOWANIE Z WYNIKÓW……………….164

DZIEŃ 23: TWORZENIE PRZEWODNIKÓW I E-BOOKÓW……………………....172

DZIEŃ 24: ZARZĄDZANIE NEGATYWNYM FEEDBACKIEM…………………….180

DZIEŃ 25: TWORZENIE KAMPANII REKLAMOWYCH…………………….…….187

DZIEŃ 26: ZWIĘKSZANIE ZAANGAŻOWANIA ODBIORCÓW…………………...194

DZIEŃ 27: BUDOWANIE SPOŁECZNOŚCI WOKÓŁ MARKI………………..…….201

DZIEŃ 28: WYKORZYSTYWANIE RECENZJI I REKOMENDACJI…………….…209

DZIEŃ 29: MIERZENIE WYNIKÓW I OPTYMALIZACJA DZIAŁAŃ

DZIEŃ 30: PLANOWANIE DŁUGOTERMINOWEGO ROZWOJU MARKI………….216

ZAKOŃCZENIE……………………………………………………….………………..234

DODATEK 1. LISTA NARZĘDZI WSPIERAJĄCYCH BUDOWANIE MARKI Z CHATGPT…………………………………………………………..………………….238

DODATEK 2. PRZYKŁADOWE SKRYPTY DO POSTÓW NA SOCIAL MEDIA…..…244

DODATEK 3. SZABLON DO TWORZENIA KALENDARZA TREŚCI………………....250

DODATEK 4. PRZYKŁADOWE E-MAILE NETWORKINGOWE STWORZONE Z CHATGPT………………………………………………………..…………………….255

DODATEK 5. NAJLEPSZE PRAKTYKI SEO DO OPTYMALIZACJI TREŚCI……….263

DODATEK 6. PRZYKŁADOWY PLAN POSTÓW BLOGOWYCH NA MIESIĄC…..…270

DODATEK 7. SKRYPTY DO PODCASTÓW I WEBINARÓW Z POMOCĄ CHATGPT………………………………………………………………………………275

DODATEK 8. PRZYKŁADOWE PYTANIA DO WYWIADÓW I ROZMÓW Z EKSPERTAMI…………………………………………………………………………..282

DODATEK 9. LISTA INSPIRUJĄCYCH ZASOBÓW I KURSÓW ONLINE DO ROZWIJANIA MARKI…………………………………………………………..……..288

DODATEK 10. FAQ: JAK ROZWIĄZYWAĆ NAJCZĘSTSZE PROBLEMY Z POMOCĄ CHATGPT?....................................................................................295

7 | _3 0 - D N I O W E W Y Z W A N I E : Z B U D U J M A R K Ę O S O B I S T Ą Z C H A T G P T_
mniej..

BESTSELLERY

Kategorie: