- W empik go
5 porad na Social Media Marketing dla pożyczek - ebook
Wydawnictwo:
Data wydania:
Kwiecień 2016
Format ebooka:
EPUB
Format
EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie.
Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu
PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie
jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz
w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu.
Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu.
Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
Format
PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz
laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony,
jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania
czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla
oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu.
Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu.
Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
Format
MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników
e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i
tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji
znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu.
Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu.
Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji
multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka
i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej
Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego
tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na
karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją
multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym
laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym
programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe
Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny
program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią
niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy
każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną
aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego,
który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire
dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy
wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede
wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach
PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną
aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego,
który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla
EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
Czytaj fragment
Pobierz fragment
Pobierz fragment w jednym z dostępnych formatów
5 porad na Social Media Marketing dla pożyczek - ebook
Marketing wszystkich produktów finansowych w mediach społecznościowych nie jest łatwym zadaniem. Pożyczki i kredyty wydają się być jeszcze większym wyzwaniem dla marketera, chcącego sprostać targetom sprzedażowym, dbać o wizerunek marki i jednocześnie budować zasięg.
Jak sprzedawać pożyczki w social media?
Jak wykorzystać potencjał Facebooka na potrzeby produktów pożyczkowych?
Czy Customer Service dla chwilówek ma sens również w sieci?
Jak mówić o kredytach konsumpcyjnych w mediach społecznościowych?
Razem ze specjalistami marketingu w social media - Pawłem Krzych i Marcinem Pusiem z tencat.pl zebraliśmy 5 porad na marketing pożyczek w mediach społecznościowych.
Kategoria: | Poradniki |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-7859-667-7 |
Rozmiar pliku: | 293 KB |
FRAGMENT KSIĄŻKI
Trudny produkt w wymagającym kanale
Jest rok 2011. Podczas mojej prelekcji na IAB ShowCase – Social Media Marketing rozmawiamy z uczestnikami o tym, które produkty łatwiej promuje się w mediach społecznościowych, a które są mniej wdzięczne dla tego typu działań.
Wtedy nie spodziewałem się, z jaką eksplozją liczby produktów pożyczkowych będziemy mieli do czynienia 4 lata później.
W prelekcji wskazaliśmy, że to, co jest „cool” i „trendy” – czyli to, czego się nie wstydzimy i co byśmy polecili dalej – łatwiej może odnieść sukces w Social Media Marketingu.
Natomiast to, co dotyka naszej sfery osobistej, to czego się wstydzimy lub to, co źle o nas mówi, może natrafić na przeszkodę przy promocji w social media.
Jak w tej sytuacji poradzić sobie z zadaniem realizacji działań Social
Media Marketingu dla pożyczek? Jest to przecież usługa finansowa, którą raczej nie chcemy się chwalić. Wolimy pokazać, że przebiegliśmy dziś znowu 5 km poniżej 25 minut, niż że wzięliśmy kredyt gotówkowy na 5 tysięcy złotych, żeby wykończyć łazienkę…
Spytałem profesjonalistów od Social Media Marketingu – Pawła Krzycha i Marcina Pusia z tencat.pl o to, jak zabrać się za promowa-
nie pożyczek właśnie w mediach społecznościowych. Paweł i Marcin specjalizują się w realizowaniu kampanii w social media i mają na koncie współpracę z kilkoma konkretnymi klientami posiadającymi niełatwe jak na ten kanał produkty: home.pl, fly.pl, pyszne.pl, pizzaportal.pl. Są kreatywni, oddani swojej pracy i mają mnóstwo dobrych pomysłów.
Pożyczki w social media. Jakich błędów unikać? O co zadbać na samym początku? Co może być naszą przewagą? Zapraszam do lektury pierwszej publikacji z reklamoznawca.pl.
5 porad na Social Media Marketing dla pożyczek
#1 Ustal swoją grupę docelową i formę komunikacji
✓ Powtarzane do bólu, znajdziesz to na każdej prezentacji, w każdym podręczniku marketingu, ale trzeba to robić. Nadal niestety obserwujemy wiele działań marketingowych, które prowadzone są bez dobrego przygotowania, bez planu, bez poznania potencjalnych odbiorców. Stąd też wszechobecność tej porady.
✓ Musisz uświadomić sobie, że nie jesteś w stanie mówić do wszystkich naraz. Inaczej będziesz mówił do kogoś, kto pożycza 500 zł,
bo nie starcza mu do końca miesiąca, a jeszcze inne potrzeby ma osoba, pożyczająca 50 000 zł na rozwój interesu.
#2 Społeczność to pieczątka autentyczności Twoich działań
✓ Cały czas pieniądze leżą gdzieś w dziale tematów z wielką naklejką TABU. Powoli się to zmienia, ale nikt nie będzie się chwalił publicznie w social media, że ma kłopoty finansowe i korzysta ze wsparcia pożyczek (oczywiście są od tego wyjątki). Dlatego też warto tworzyć społeczność niekoniecznie bezpośrednio w temacie pożyczek, ale w tematach pokrewnych. Kwestie oszczędzania pieniędzy, optymalizacji kosztów, budżetu domowego, kosztów
w firmie – to tylko kilka propozycji.
Jest rok 2011. Podczas mojej prelekcji na IAB ShowCase – Social Media Marketing rozmawiamy z uczestnikami o tym, które produkty łatwiej promuje się w mediach społecznościowych, a które są mniej wdzięczne dla tego typu działań.
Wtedy nie spodziewałem się, z jaką eksplozją liczby produktów pożyczkowych będziemy mieli do czynienia 4 lata później.
W prelekcji wskazaliśmy, że to, co jest „cool” i „trendy” – czyli to, czego się nie wstydzimy i co byśmy polecili dalej – łatwiej może odnieść sukces w Social Media Marketingu.
Natomiast to, co dotyka naszej sfery osobistej, to czego się wstydzimy lub to, co źle o nas mówi, może natrafić na przeszkodę przy promocji w social media.
Jak w tej sytuacji poradzić sobie z zadaniem realizacji działań Social
Media Marketingu dla pożyczek? Jest to przecież usługa finansowa, którą raczej nie chcemy się chwalić. Wolimy pokazać, że przebiegliśmy dziś znowu 5 km poniżej 25 minut, niż że wzięliśmy kredyt gotówkowy na 5 tysięcy złotych, żeby wykończyć łazienkę…
Spytałem profesjonalistów od Social Media Marketingu – Pawła Krzycha i Marcina Pusia z tencat.pl o to, jak zabrać się za promowa-
nie pożyczek właśnie w mediach społecznościowych. Paweł i Marcin specjalizują się w realizowaniu kampanii w social media i mają na koncie współpracę z kilkoma konkretnymi klientami posiadającymi niełatwe jak na ten kanał produkty: home.pl, fly.pl, pyszne.pl, pizzaportal.pl. Są kreatywni, oddani swojej pracy i mają mnóstwo dobrych pomysłów.
Pożyczki w social media. Jakich błędów unikać? O co zadbać na samym początku? Co może być naszą przewagą? Zapraszam do lektury pierwszej publikacji z reklamoznawca.pl.
5 porad na Social Media Marketing dla pożyczek
#1 Ustal swoją grupę docelową i formę komunikacji
✓ Powtarzane do bólu, znajdziesz to na każdej prezentacji, w każdym podręczniku marketingu, ale trzeba to robić. Nadal niestety obserwujemy wiele działań marketingowych, które prowadzone są bez dobrego przygotowania, bez planu, bez poznania potencjalnych odbiorców. Stąd też wszechobecność tej porady.
✓ Musisz uświadomić sobie, że nie jesteś w stanie mówić do wszystkich naraz. Inaczej będziesz mówił do kogoś, kto pożycza 500 zł,
bo nie starcza mu do końca miesiąca, a jeszcze inne potrzeby ma osoba, pożyczająca 50 000 zł na rozwój interesu.
#2 Społeczność to pieczątka autentyczności Twoich działań
✓ Cały czas pieniądze leżą gdzieś w dziale tematów z wielką naklejką TABU. Powoli się to zmienia, ale nikt nie będzie się chwalił publicznie w social media, że ma kłopoty finansowe i korzysta ze wsparcia pożyczek (oczywiście są od tego wyjątki). Dlatego też warto tworzyć społeczność niekoniecznie bezpośrednio w temacie pożyczek, ale w tematach pokrewnych. Kwestie oszczędzania pieniędzy, optymalizacji kosztów, budżetu domowego, kosztów
w firmie – to tylko kilka propozycji.
więcej..