Facebook - konwersja
Pobierz fragment

70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
26 maja 2017
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
39,90

70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie - ebook

Klient. Czyż nie jest to najpiękniejsze słowo na świecie?

E-przedsiębiorco! Skoro prowadzisz swój biznes w sieci, to z pewnością wiesz, jakie są niezbędne składowe Twojego sukcesu: to świetny produkt, sprawny marketing, no i oczywiście dobrze napisane oprogramowanie, dzięki któremu klient będzie mógł sprawnie poruszać się po Twoim e-sklepie, od pierwszego wejrzenia aż po szczęśliwie sfinalizowaną transakcję. Czekaj, czekaj... Czy coś nam po drodze przypadkiem nie umknęło? Jakieś słowo... Ważne słowo. Użyliśmy go, wymieniając warunkowe powodzenia w e-biznesie. Wiem! To słowo to: KLIENT. Pisany dużą literą, a nawet samymi dużymi literami, ponieważ to właśnie on, Klient, stanowi prawdziwy klucz do Twojego szczęścia. Możesz mieć świetną ofertę, najnowocześniejsze, najskuteczniejsze narzędzia marketingowe, najbardziej intuicyjny sklep w sieci, ale to i tak nic, jeśli Twój poziom obsługi Klienta leży i kwiczy.

Paweł Krzyworączka prowadzi swój internetowy biznes od roku 2008 i od tego czasu z prawdziwą pasją obserwuje dwustronne relacje między sprzedającymi i kupującymi, na przemian jako przedstawiciel jednej i drugiej strony. Na tej podstawie wciąż udoskonala obsługę Klienta we własnej firmie, starając się eliminować błędy, które zauważa u innych, ale także wdrażać pozytywne wzorce, jakich sam doświadczył. Chętnie porównuje relację kupujący-sprzedawca do związku miłosnego, zaznaczając przy tym, że to sprzedający musi się bardziej starać, bo to jemu o wiele bardziej zależy. A jak jest z Tobą? Zależy Ci na Twoim Kliencie, czy nie? Wciąż czujesz niedosyt i marzysz skrycie o tym, by zauroczyć, a następnie rozkochać Klienta w Twoim e-biznesie? A może chcesz, by miłość rozkwitła i przekształciła się w związek na całe życie? Jeśli tak, jeśli masz naprawdę poważne plany w stosunku do swoich Klientów, koniecznie sięgnij po książkę Pawła Krzyworączki!


Paweł Krzyworączka — absolwent krakowskiej AGH i jej były pracownik ze stopniem naukowym doktora. Od 2008 roku e-przedsiębiorca, pasjonat nowych technologii oraz zagadnień z zakresu psychologii obsługi Klienta. Szeroko rozpowszechnione powiedzenie „nasz Klient, nasz Pan”, rozumie jako: „mój Klient, mój Przyjaciel”. Będąc właścicielem firmy Krzywy.pl, tworzy serwisy internetowe, kampanie e-marketingowe, prowadzi doradztwo, audyty i szkolenia z e-biznesu. Prowadzi bloga o e-biznesie (forum.ebiznesy.pl). Prowadzi kilka sklepów internetowych, m.in. tabletoid.pl. Jego życiowym i zawodowym mottem jest nieustanne dążenie do doskonałości. Także w obsłudze Klienta.

Spis treści

Wprowadzenie (7)

70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie (31)

Część I. Gra wstępna, zaloty, zauroczenie (33)

  • Stwórz doskonały produkt lub usługę (35)
  • Znaj doskonale swoje produkty (38)
  • Uśmiech (41)
  • Entuzjazm (44)
  • Klient Twój Pan, Klient zawsze ma rację (?) (47)
  • Pierwsze wrażenie (49)
  • Ubiór i wygląd w czasie spotkania oraz przywitanie (52)
  • Wygląd biura, miejsca spotkania (56)
  • Nie spiesz się, skup się na Kliencie (59)
  • Nie ignoruj Klienta (62)
  • Nie mów, że nie masz czasu (64)
  • Nie strasz Klienta (67)
  • Przestrzegaj prawa (71)
  • Mów i pisz prawdę (74)
  • Daj jak największą ilość opcji kontaktu (77)
  • Chat na stronie (79)
  • Komunikacja i pomoc przez fanpage'a na Facebooku (81)
  • FAQ, pomoc video (83)
  • Usability to też obsługa Klienta (85)
  • Dlaczego opisy produktów i usług też są ważne? (88)

Część II. Droga do rozkochania (91)

  • Odpowiedni język = język Klienta (93)
  • Uważaj na "syndrom eksperta" (96)
  • Określ potrzeby Klienta: pytaj i słuchaj (99)
  • Nastaw się na pomoc, nawet niezwiązaną ze sprzedażą (101)
  • Niezwłocznie realizuj zamówienia (103)
  • Bądź punktualny (106)
  • Bądź elastyczny (108)
  • Pozwól negocjować cenę i warunki (110)
  • Bądź terminowy (113)
  • Wprowadź procedury (116)
  • Bierz odpowiedzialność. Sytuacje sporne rozwiązuj na korzyść Klienta (119)
  • Przyznawaj się do błędów (122)
  • Nigdy nie doprowadzaj do recydywy (124)
  • Przyjmuj zwroty i reklamacje z uśmiechem (126)
  • Błyskawicznie rozpatruj zwroty i reklamacje (129)
  • Informuj Klienta o postępach (131)
  • Szanuj poglądy Klienta (133)
  • Nie wmawiaj Klientowi, że było inaczej, niż on pamięta (137)
  • Przygotowuj i proponuj gotowe rozwiązania pod Klienta. Wyprzedzaj myśli i pytania Klienta (142)
  • Nie krytykuj konkurencji, ale ją chwal i polecaj (146)
  • Traktuj Klienta po partnersku. Zawieraj "symetryczne" umowy (148)
  • Co zrobić, gdy jest niezadowolony? (150)
  • Umiejętnie reaguj na krytykę i złe opinie (153)
  • Szukaj tego, co drażni Klienta. Klient jest obserwatorem (156)
  • "Oddzwonię do Pana" (159)
  • Szybko odpowiadaj na e-maile (163)
  • Odpowiednia budowa e-maili (165)
  • Newsletter i mailingi do Klientów (169)
  • Zatrudnij odpowiednią osobę (172)
  • Stała osoba do kontaktu (174)
  • Nie zmieniaj zdania (176)
  • Bądź aktywny (179)
  • Nie bądź nadgorliwy, nachalny (181)
  • Szanuj czas Klienta (184)
  • Wypowiadaj się zwięźle (186)
  • Wybieraj odpowiednie kanały komunikacji (188)
  • Wejdź w skórę Klienta (191)
  • Nowy Klient a "stary" Klient (193)
  • Anielska cierpliwość (196)
  • Zachowaj spokój w każdej sytuacji (198)

Część III. Rozkwit miłości na całe życie (203)

  • Dawaj Gwarancję Satysfakcji (205)
  • Słodkie zaskoczenie = Klienta zauroczenie (209)
  • Spytaj Klienta o radę (211)
  • Pozwól Klientowi się wygadać (212)
  • Okazjonalne e-maile, telefony, listy (213)
  • Zamów "Tajemniczego Klienta" (216)
  • Dawaj więcej, niż Klient mógłby się spodziewać (218)
  • Stosuj CRM (220)
  • Przeproś, jeśli trzeba. Nawet więcej niż raz (221)
  • Zaprzyjaźnij się z Klientem (222)

Podsumowanie (225)

Kategoria: Branża IT
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-3658-2
Rozmiar pliku: 1,3 MB

BESTSELLERY

Kategorie: