A Plague Tale Innocence - poradnik do gry - ebook
A Plague Tale Innocence - poradnik do gry - ebook
Szczury nadchodzą. Poniższy poradnik do A Plague Tale: Innocence stanowi kompletny zbiór informacji niezbędnych do ukończenia gry. Znajdziesz tutaj zagadnienia związane z opisem przejścia poszczególnych rozdziałów opowieści jak i odpowiedzi na pytania, które pojawić się mogą w czasie rozgrywki.
Pierwszą część poradnika stanowi opis podstawowych mechanik rozgrywki, takich jak walka czy unikanie hord szczurów. Dowiesz się z niego jak wykorzystywać elementy otoczenia, to przechodzenia kolejnych sekwencji. Drugą cześć solucji opis przejścia gry. Z racji liniowego charakteru produkcji opisane zostały najistotniejsze fragmenty poszczególnych etapów, takich jak fragmenty skradankowe, zagadki czy trudne walki. Trzeci dział stanowi FAQ. Znajdziesz tutaj odpowiedzi na pytania, które mogą zrodzić się w czasie rozgrywki. Kolejnym elementem poradnika jest zbiór wszystkich sekretów, które znajdziesz w poszczególnych etapach. Całość poradnika dopełnia aneks, w którym umieszczono informacje związane ze sterowaniem i wymaganiami sprzętowymi. Dodatkowo znajduje się tutaj także rozdział poświęcony osiągnięciom.
A Plague Tale Innocence - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
- Osobliwości (Sekrety)
- Rozdział XVII (Opis przejścia)
- Rozdział XVI (Opis przejścia)
- Herbarium Hugo (Sekrety)
- Prezenty (Sekrety)
- Rozdział XIII (Opis przejścia)
- Rozdział XV (Opis przejścia)
- Rozdział XII (Opis przejścia)
- Rozdział XIV (Opis przejścia)
- Rozdział VII (Opis przejścia)
Spis treści
-A Plague Tale Innocence - poradnik do gry
-Poradnik do gry
-Podstawy
-Porady na start gry A Plague Tale
-Skradanie w A Plague Tale
-Zostałem wykryty - co zrobić? | Podstawy gry A Plague Tale
-Jak unikać szczurów? | Podstawy gry A Plague Tale
-Ulepszanie ekwipunku w Plague Tale
-Opis przejścia
-Rozdział I - Dziedzictowo rodu De Rune | Solucja A Plague Tale Innocence
-Rozdział II - Nieznajomi | Solucja A Plague Tale Innocence
-Rozdział III - Odwet| Solucja A Plague Tale Innocence
-Rozdział IV - Uczeń | Solucja A Plague Tale Innocence
-Rozdział IV - Czas kruków| Solucja A Plague Tale Innocence
-Rozdział VI - Wybrakowany towar | Solucja A Plague Tale Innocence
-Rozdział VII - Droga przed nami | Solucja A Plague Tale Innocence
-Rozdział VIII - Nasz dom | Solucja A Plague Tale Innocence
-Rozdział IX - W cieniu zamkowych murów | Solucja A Plague Tale Innocence
-Rozdział X - Ścieżka wśród róż | Solucja A Plague Tale Innocence
-Rozdział XI - Żyjemy | Solucja A Plague Tale Innocence
-Rozdział XII - Okruchy przeszłości | Solucja A Plague Tale Innocence
-Rozdział XIII - Pokuta | Solucja A Plague Tale Innocence
-Rozdział XIV - Więzy krwi | Solucja A Plague Tale Innocence
-Rozdział XIV - Ku pamięci | Solucja A Plague Tale Innocence
-Rozdział XVI - Koronacja | Solucja A Plague Tale Innocence
-Rozdział XVII - Epilog | Solucja A Plague Tale Innocence
-Sekrety
-Osobliwości | Sekrety w grze A Plague Tale Innocence
-Herbarium Hugo | Sekrety w grze A Plague Tale Innocence
-Prezenty | Sekrety w grze A Plague Tale Innocence
-FAQ
-Jak towarzysze mogą mi pomóc w A Plague Tale?
-Gdzie znajdę surowce do craftingu w A Plague Tale?
-Jak pokonać rycerza na końcu rozdziału 2 w A Plague Tale?
-Jak przejść przez młyn w rozdziale VII gry A Plague Tale?
-Jak oczyścić Chateau d'Ombrage ze szczurów w rozdziale VII Plague Tale?
-Jak pokonać Wielkiego Inkwizytora w Plague Tale?
-Osiągnięcia
-Lista osiągnięć w A Plague Tale
-A głodnych nakarmić | Osiągnięcie w A Plague Tale
-Rozdział dóbr | Osiągnięcie w A Plague Tale
-Pomocnik kapitana | Osiągnięcie w A Plague Tale
-Aneks
-Sterowanie w A Plague Tale
-Wymagania sprzętowe A Plague Tale
Kategoria: | Przygodowe |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8112-644-1 |
Rozmiar pliku: | 12 MB |
FRAGMENT KSIĄŻKI
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stronie
www.gry-online.pl/S024.asp?ID=1974
[email protected] treści
A Plague Tale Innocence - poradnik do gry
Poradnik do gry
Podstawy
Porady na start gry A Plague Tale
Skradanie w A Plague Tale
Zostałem wykryty - co zrobić? | Podstawy gry A Plague Tale
Jak unikać szczurów? | Podstawy gry A Plague Tale
Ulepszanie ekwipunku w Plague Tale
Opis przejścia
Rozdział I - Dziedzictowo rodu De Rune | Solucja A Plague Tale Innocence
Rozdział II - Nieznajomi | Solucja A Plague Tale Innocence
W PEŁNEJ WERSJI DOSTĘPNE RÓWNIEŻ:
Rozdział III - Odwet| Solucja A Plague Tale Innocence
Rozdział IV - Uczeń | Solucja A Plague Tale Innocence
Rozdział IV - Czas kruków| Solucja A Plague Tale Innocence
Rozdział VI - Wybrakowany towar | Solucja A Plague Tale Innocence
Rozdział VII - Droga przed nami | Solucja A Plague Tale Innocence
Rozdział VIII - Nasz dom | Solucja A Plague Tale Innocence
Rozdział IX - W cieniu zamkowych murów | Solucja A Plague Tale Innocence
Rozdział X - Ścieżka wśród róż | Solucja A Plague Tale Innocence
Rozdział XI - Żyjemy | Solucja A Plague Tale Innocence
Rozdział XII - Okruchy przeszłości | Solucja A Plague Tale Innocence
Rozdział XIII - Pokuta | Solucja A Plague Tale Innocence
Rozdział XIV - Więzy krwi | Solucja A Plague Tale Innocence
Rozdział XIV - Ku pamięci | Solucja A Plague Tale Innocence
Rozdział XVI - Koronacja | Solucja A Plague Tale Innocence
Rozdział XVII - Epilog | Solucja A Plague Tale Innocence
Sekrety
Osobliwości | Sekrety w grze A Plague Tale Innocence
Herbarium Hugo | Sekrety w grze A Plague Tale Innocence
Prezenty | Sekrety w grze A Plague Tale Innocence
FAQ
Jak towarzysze mogą mi pomóc w A Plague Tale?
Gdzie znajdę surowce do craftingu w A Plague Tale?
Jak pokonać rycerza na końcu rozdziału 2 w A Plague Tale?
Jak przejść przez młyn w rozdziale VII gry A Plague Tale?
Jak oczyścić Chateau d'Ombrage ze szczurów w rozdziale VII Plague Tale?
Jak pokonać Wielkiego Inkwizytora w Plague Tale?
Osiągnięcia
Lista osiągnięć w A Plague Tale
A głodnych nakarmić | Osiągnięcie w A Plague Tale
Rozdział dóbr | Osiągnięcie w A Plague Tale
Pomocnik kapitana | Osiągnięcie w A Plague Tale
Aneks
Sterowanie w A Plague Tale
Wymagania sprzętowe A Plague TaleA Plague Tale Innocence - poradnik do gry
Szczury nadchodzą. Poniższy poradnik do A Plague Tale: Innocence stanowi kompletny zbiór informacji niezbędnych do ukończenia gry. Znajdziesz tutaj zagadnienia związane z opisem przejścia poszczególnych rozdziałów opowieści jak i odpowiedzi na pytania, które pojawić się mogą w czasie rozgrywki.
Pierwszą część poradnika stanowi opis podstawowych mechanik rozgrywki, takich jak walka czy unikanie hord szczurów. Dowiesz się z niego jak wykorzystywać elementy otoczenia, to przechodzenia kolejnych sekwencji. Drugą cześć solucji opis przejścia gry. Z racji liniowego charakteru produkcji opisane zostały najistotniejsze fragmenty poszczególnych etapów, takich jak fragmenty skradankowe, zagadki czy trudne walki. Trzeci dział stanowi FAQ. Znajdziesz tutaj odpowiedzi na pytania, które mogą zrodzić się w czasie rozgrywki. Kolejnym elementem poradnika jest zbiór wszystkich sekretów, które znajdziesz w poszczególnych etapach. Całość poradnika dopełnia aneks, w którym umieszczono informacje związane ze sterowaniem i wymaganiami sprzętowymi. Dodatkowo znajduje się tutaj także rozdział poświęcony osiągnięciom.
- Krótko o A Plague Tale: Innocence
- Dodatkowe herby
- Ile zajmie mi ukończenie gry?
- Czy gra ma wiele zakończeń?
- Podstawy
- Opis przejścia
- Sekrety
- Pytania i odpowiedzi
- Wymagania sprzętowe
Krótko o A Plague Tale: Innocence
A Plague Tale: Innocence to przygodowa gra akcji z widokiem TPP, zawierająca elementy skradanki. Za produkcję odpowiada studio Asobo Studio.
Cała akcja ma miejsce w 1349 roku we Francji. Jest to okres, w którym na terenie tego państwa szaleje epidemia Dżumy - roznoszonej przez szczury choroby, która zabiła ok. 30% ówczesnej populacji Europy. W tych czasach przyszło, żyć dwójce głównych bohaterów gry - osieroconemu rodzeństwu - Amicii i Hugowi. Będą oni musieli przetrwać, uciekając przed zarazą, wygłodniałymi szczurami oraz ścigającą ich inkwizycją.
W tracie rozgrywki masz kontrolę jedynie nad Amicią. Hugo pozostaje kontrolowany przez sztuczną inteligencję, która może wykonywać twoje polecenia. W grze duży nacisk położony został na element skradankowe. Amicia nie posiada żadnego uzbrojenia poza procą, która jest nieskuteczna przy walce z opancerzonymi przeciwnikami. Dlatego często jedynym rozwiązaniem jest właśnie poruszanie się w ukryciu. Oprócz tego dużą rolę odgrywa także światło. Jest ono jedynym ratunkiem, przed chordami, wygłodniałych szczurów, które zjedzą wszystko na swojej drodze.
Dodatkowe herby
Herb rodu De Rune stanowi domyślną opcję, która pojawia się w A Plague Tale: Innocence. W momencie, gdy zakupiona została wersja przedpremierowa gry, w ramach darmowego udostępnione zostają w ramach darmowego DLC, trzy dodatkowe symbole rodowe, które można wybrać w czasie rozpoczynania nowej przygody.
Ile zajmie mi ukończenie gry?
Produkcja podzielona jest na 17 rozdziałów, których ukończenie wymaga poświęcenia ok. 12-15 godzin.
Czy gra ma wiele zakończeń?
Nie. Gra jest liniowa i nie liczy się to jak grałeś. Zawsze dostaniesz to samo zakończenie.
Podstawy
Ten dział poradnika A Plague Tale: Innocence zawiera omówienie podstawowych mechanik rozgrywki. Dzięki temu dowiesz się jak wykorzystywać elementy otoczenia, do przechodzenia kolejnych etapów.
1. Jak unikać szczurów?
2. Zostałem wykryty - co zrobić?
Opis przejścia
Cała gra podzielona została na szereg etapów. Każdy z nich stanowi zamkniętą całość, powiązaną z resztą ciągiem przyczynowo skutkowym. W tym dziele poradnika informacje, które pomogą ci przejść newralgiczne momenty poszczególnych poziomów.
1. Rozdział I
2. Rozdział IV
3. Rozdział VII
4. Rozdział IX
5. Rozdział X
6. Rozdział XII
Sekrety
W poszczególnych poziomach możesz znaleźć szereg różnych znajdziek. Zazwyczaj znajdują się one w miejscach często nieoczywistych i łatwo je przeoczyć. Jeśli chcesz znaleźć wszystkie sekrety, to w poniższym dziale znajdziesz ich dokładne położenie.
1. Osobliwości
2. Herbarium Hugo
3. Prezenty
Pytania i odpowiedzi
Mimo, że gra jest liniowa nie wszystko może być oczywiste na pierwszy rzut oka. Nic dziwnego, więc że mogą pojawić się różnego rodzaju wątpliwości. Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania.
1. Jak pokonać rycerza na końcu rozdziału II?
2. Jak przejść przez młyn w rozdziale VII?
3. Gdzie znajdę surowce do craftingu?
Wymagania sprzętowe
A Plague Tale: Innocence jest grą, która do działania na minimalnych ustawieniach wymaga komputera o umiarkowanej specyfikacji. Poniżej znajdziesz informacje odnośnie minimalnych wymagań sprzętowych jakie należy spełnić, by produkcja uruchamiała się na twoim sprzecie.
Minimalne wymagania
1. System operacyjny: Windows 7/8/8.1/10 64-bit
2. Procesor: Intel Core i3-2120 3.3 GHz, AMD FX-4100 X4 3.6 GHz
3. Karta grafiki: GeForce GTX 660 z 2 GB VRAM, Radeon HD 7870 z 2 GB VRAM
4. Pamięć RAM: 8 GB
5. Miejsce na dysku: 50 GBPoradnik do gry
Podstawy
Porady na start gry A Plague Tale
W czasie A Plague Tale: Innocence musisz od początku mieć na uwadze kilka aspektów, które mają wpływ na rozgrywkę. Jeśli o nich zapomnisz to możesz utrudnić sobie rozgrywkę. Poniżej znajdziesz kilka porad związanych właśnie z tymi elementami rozgrywki.
- Dostosuj HUD
- Regularnie ulepszaj sprzęt
- Rozglądaj się za surowcami
- Zawsze miej na wyposażeniu Ignifer
- Nie zostawiaj Hugo
Dostosuj HUD
W grze istnieje możliwość dostosowania HUDa do własnych potrzeb. Ma to duży wpływ na poziom trudności gry. Możesz bowiem wyłączyć podświetlanie interaktywnych obiektów czy sprawić, że ilość amunicji nie będzie pokazywana. Dlatego dostosuj go według własnego uznania, tak by gra dawała ci jak najwięcej frajdy. Pamiętaj, że zmian w ustawieniach możesz dokonać w dowolnym momencie. Jeśli uznasz, że gra jest zbyt łatwa lub za trudna to zawsze możesz dokonać zmian.
Regularnie ulepszaj sprzęt
Gra oferuje ci szereg ulepszeń, w zakresie sprzętu oraz poruszania się. Ma to wpływ między innymi na pojemność ekwipunku. Uławiają one rozgrywkę i zmniejszają ryzyko porażki. Usprawnień możesz dokonywać przy stołach warsztatowych.
Rozglądaj się za surowcami
Do tworzenia pocisków i eliksirów będziesz potrzebował surowców. Zazwyczaj w okolicach trudniejszych sekwencji walki znajdziesz surowce niezbędne do stworzenia amunicji. Jeśli poszukujesz zasobów do ulepszeń musisz zaglądać do wszystkich znalezionych skrzyń oraz rozglądać się za odgałęzieniami od głównej drogi.
Zawsze miej na wyposażeniu Ignifer
Światło jest postawą do odpędzania szczurów. W większości etapów, będziesz musiał samodzielnie rozmienić ogień w palenisku. Od tego zależeć mogą twoje dalsze postępy w rozgrywce. Dlatego zawsze miej na wyposażeniu Ignifer. Umożliwi to popalanie obiektów i umożliwi przejście dalej.
Nie zostawiaj Hugo
Poza pierwszym etapem, gdzie gra wymusza na tobie zostawienie Huga samego, odpuść sobie zostawianie chłopca samego. Wszystkie etapy, w których on ci towarzyszy możesz pomyślnie zakończyć w jego towarzystwie. Owszem sprawia on, że poruszasz się wolniej, jednak jest to bezpieczniejsze rozwiązanie. Jeśli Hugo będzie sam zbyt długo, to zacznie panikować. Zdradzi to twoją pozycję i zwabi wrogów.Skradanie w A Plague Tale
Jedną z podstawowych mechanik rozgrywki w Plague Tale: Innocence jest unikanie przeciwników. Chociaż nie jesteś w stanie przejść całej gry opierając się tylko na tej mechanice, to ułatwi ci ona przejście niektórych etapów. Poniższy rozdział zawiera wszystkie informacje z nią związane.
- Hałas w czasie ruchu
- Osłony
- Odwracanie uwagi
Hałas w czasie ruchu
W czasie poruszania się, będziesz generował hałas. Im szybciej się poruszasz tym głośniejsze są twoje ruchy. Jeśli poruszasz się za głośno, zwrócisz uwagę przeciwników. Jest to odzwierciedlone za pomocą specjalnego wskaźnika. Pojawia się on nad osobą, którą zainteresujesz. Jeśli pojawi się czerwona obwódka, to znaczy, że zacznie on poruszać się w twoją stronę. W momencie, gdy całość zapełni się na czerwono, to zostaniesz wykryty i rozpocznie się walka.
W przypadku bezpośredniego kontaktu z przeciwnikami najbezpieczniej jest postać w pozycji przykucniętej. Nie jest to najszybsza forma poruszania, ale pozwala na bezgłośne ruchy i wykorzystywanie osłon.
W toku rozgrywki możesz dokonać ulepszenia, które sprawi, że będziesz poruszać się ciszej. Wówczas będziesz mógł częściej poruszać się standardowym krokiem.
Osłony
Unikanie spojrzeń przeciwników odgrywa ogromną rolę. Często patrolują oni okolicę lub ich wzrok jest skierowany w stronę, z której akurat nadchodzisz. Dlatego musisz wykorzystywać elementy otoczenia, by nie rzucać się w oczy. Za osłonę w grze może robić praktycznie wszystko. Od wozów, przez płoty, na wysokiej trawie kończąc. Ważne jest jedynie, aby odgraniczało cię od wroga. Aby skorzystać z osłony wystarczy, że za nią przykucniesz.
W przypadku Hugo za osłony mogą robić nawet stoły.
Odwracanie uwagi
W czasie przygody niejednokrotnie zdarza się, że przeciwnicy stoją w pozycji, która uniemożliwia przejście dalej. W takich momentach, będziesz musiał odwrócić jego uwagę. Do tego celu będziesz musiał wykorzystać okoliczne elementy otoczenia. Możesz rzucić kamieniem w metalowy przedmiot lub podpalić palenisko.
Drugą metodą dywersji jest rzut naczyniem. Daje ono większą kontrolę, nad tym, gdzie uda się przeciwnik. Ta forma odwrócenia uwagi pozwala określić miejsce upadku przedmiotu. O tym, który strażnik się zainteresuje danym rzutem dowiesz się przy planowaniu jego trajektorii. Przy miejscu lądowania pojawi się strzałka, która pokazuje kierunek, z którego przybędzie strażnik.
?Zostałem wykryty - co zrobić? | Podstawy gry A Plague Tale
A Plague Tale: Innocence kładzie duży nacisk na elementy skradankowe. W związku z tym Amicia nie posiada niczego poza swoją procą, która posiada swoje ograniczenia. Poniższy rozdział powie ci jak ja omijać i w jaki sposób postępować w razie wykrycia.
W momencie, gdy twoja próba odwrócenia uwagi przeciwnika się nie powiedzie lub niechcący zwrócisz na siebie uwagę przeciwnika, będziesz musiał stanąć do walki. Ucieczka nie wchodzi w grę, ponieważ Amicia jest zbyt wolna by uciec. Możesz ewentualnie spróbować zmienić kryjówkę. Jeśli uda ci się to zrobić, tak że wróg nie zauważy, gdzie ona jest to przestanie cię szukać.
Gdy widzisz ten symbol, to znaczy że wróg cię szuka, ale nie wie gdzie jesteś.
Proca pozwala na zlikwidowanie przeciwnika bez hełmu. Wówczas nie masz najmniejszego problemu. Wystarczy wycelować i strzelić. Jeśli twój cel go nosi, to do rozdziału V będziesz bezbronny. Dopiero po spotkaniu Lucasa dostaniesz przepis na Somnum . To eliksir usypiający, który umożliwi ci ubezwładnienie przeciwnika. W tym przypadku, w momencie ataku pojawi się możliwość użycia mikstury. Zawsze miej w zapasie przynajmniej jedną, by w razie wypadku uniknąć śmierci.
- Zostałem wykryty - co zrobić? | Podstawy gry A Plague Tale - A Plague Tale Innocence - poradnik do gry]
W etapie VII natomiast Melie zdradzi ci jak stworzyć Devorantis . Jest to substancja, która sprawia, że metal jest przepalany. Trafienie w głowę takim pociskiem sprawi, że zdejmie on hełm. W ten sposób odsłoni się przed strzałem ze zwykłego kamienia i będziesz mógł go swobodnie wyeliminować.
Ostatnim sposobem na pozbycie się przeciwnika jest wykorzystanie szczurów. Jeśli twój wróg znajduje się w okolicy tych zwierząt możesz zwabić je do niego. Gdy niesie on latarnię, to możesz ją zgasić. Sprawi to, że szczury rzucą się na niego. Możesz do tego celu wykorzystać także Odoris. Mikstura ta zwabia szczury do konkretnego punktu. Rzucając nią w przeciwnika szczury zaatakują go. W tym przypadku musisz jednak pamiętać, by ofiara znajdowała się poza obrębem zewnętrznego źródła światła.Jak unikać szczurów? | Podstawy gry A Plague Tale
Jednym z największych zagrożeń w A Plague Tale: Innocence są szczury. Roznoszą one plagę oraz zjadają wszystko na swojej drodze. Aby uniknąć niechybnej śmierci, musisz unikać tych istot jak ognia. Poniższy rozdział powie ci jak to robić.
- Światło
- Mięso
Światło
Najpowszechniejszym sposobem na odpędzanie szczurów jest przebywanie w świetle. Jasność skutecznie odstrasza te istoty. Początkowo będziesz mogło jedynie przeskakiwać między kolejnymi latarniami. Ewentualnie będziesz mógł skorzystać z patyków lub pochodni. Te pierwsze są jednak problematyczne. Wypalają się bardzo szybko, więc będziesz je wykorzystywać do poruszania się po krótkich odcinkach.
Przedmioty, które można podpalić lekko się żarzą.
Po poznaniu Lucasa uzyskasz dostęp do Ignifer. Jest to płonący pocisk, który potrafi podpalać obiekty. Jest absolutna podstawa twojego ekwipunku. Miej przy sobie zawsze kilka tego typu pocisków.
Mięso
Drugim sposobem na odwrócenie uwagi szczurów jest danie im czegoś do jedzenia. Nieważne martwe czy żywe. Wówczas szczury skupią się na ofierze.
Szczury możesz nakarmić na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest strącenie mięsa wiszącego na łańcuchu. Możesz to zrobić strzelając procą w mocowanie.
Drugim sposobem jest danie im żywej przynęty. Będą to w dużej mierze patrolujący okolicę przeciwnicy. Jeśli zgasisz ich światło, szczury przypuszczą atak. Jeśli wróg ma latarnię, to musisz ją zbić za pomocą zwykłego kamienia. Jeśli ma pochodnię, to będziesz musiał wykorzystać Exstinguis. Ten rodzaj pocisku gasi wszelkie płonące przedmioty.Ulepszanie ekwipunku w Plague Tale
W czasie rozgrywki w Plague Tale: Innocence będziesz miał możliwość ulepszania swojego ekwipunku. Zwiększy to ilość przedmiotów, które możesz posiadać oraz wpływa na ruch i skuteczność Amicii w walce. Dlatego regularne inwestycje w ulepszenia są niezwykle istotne.
Do wszystkich modyfikacji masz dostęp z poziomu stołów warsztatowych. Znajdziesz je na każdym etapie (z wyłączeniem pierwszego). Po dokonaniu ulepszenia z zakresu pasa nie będzie to jednak wymagane i będziesz mógł dokonywać modyfikacji, gdzie tylko zapragniesz.
Gdy wejdziesz do menu ulepszeń, znajdziesz listę dostępnych ulepszeń. Dzielą się one na trzy kategorie: Proca , Wyposażenie i Alchemia .
Do wykonania ulepszenia będziesz potrzebował narzędzi. Przy każdym stole znajdziesz jeden ich zestaw, co oznacza, że możesz dokonać tam tylko jednej modyfikacji. Oczywiście więcej możesz znaleźć w czasie eksploracji. Jeśli zainwestujesz w trzeci poziom ulepszenia pasa, to będziesz mógł je także tworzyć samodzielnie.Opis przejścia
Rozdział I - Dziedzictowo rodu De Rune | Solucja A Plague Tale Innocence
Dziedzictwo rodu De Rune stanowi prolog do całej przygody w A Plague Tale: Innocence. Poznasz w nim główną protagonistkę, a za razem postać, która przyjdzie ci kontrolować - Amicię De Rune. Zadanie to ma celu wprowadzenie cię do podstawowych mechanik rozgrywki.
- Wyprawa z ojcem
- Najazd inkwizycji
Wyprawa z ojcem
Cała przygoda rozpoczyna się od wspólnej wyprawy do lasu. Podążaj za ojcem Amicii, do ogromnej jabłoni. Tam czeka cię pierwsze wyzwanie - nauka strzelania. Weź leżący w okolicy worek z kamieniami i skieruj się w stronę drzewa. Znajdziesz tam powalony pień, który stanowi linię strzału. Ustaw się przy nim i rozpocznij strzelanie.
Będziesz miał 10 sekund na zestrzelenie 6 jabłek. Nie strącenie wszystkich nie zaowocuje przegraną, więc możesz wykorzystać to ćwiczenia celowania. Po tym zadaniu czeka cię sekwencja pościgu za psem, w której twoim zadaniem jest podążanie ścieżką i unikanie przeszkód.
Następnie trafisz na sekwencję polowania. Musisz podkraść się do dzika i zastrzelić go z procy. Należy trafić w głowę. Wykorzystaj wysoką trawę, by obejść zwierzę. W tym przypadku ważna jest szybkość. Proca wydaje dźwięki, które spłoszą dzika. Musisz więc wycelować i strzelić zanim wskaźnik uwagi nad celem się zapełni. Wówczas zacznie on uciekać i będziesz musiał odczekać zanim się uspokoi i powtórzyć manewr.
Po tej sekwencji, czeka cię kolejna sekwencja pościgu za psem.
Najazd inkwizycji
Po powrocie do domu, musisz udać się do matki Amici. Dostanie się do budynku, gdzie przebywa wymaga przejścia przez kaplicę. Dzięki temu wyjdziesz na dziedziniec. Skieruj się w stronę kobiety stojącej przy drzwiach. Po krótkiej rozmowie, znajdziesz się w budynku. Wejdź po schodach i skieruj się go gabinetu, gdzie znajduje się matka Amici.
Po tej rozmowie nastąpi atak na dwór. Najpierw będziesz musiał udać się po Huga. Znajduje się on w ostatnim pokoju od wejścia, w rogu za płachtą z rysunkiem zamku. Dostać się tam możesz przez drzwi odchodzące od gabinetu matki.
Następnie będziesz musiał przekraść się z chłopcem do wyjścia. Po ukryciu się za biurkiem w pokoju, poczekaj aż strażnik nie będzie patrzył i prześlizgnij się do sąsiedniego pomieszczenia.
Stamtąd wyjdź na korytarz.
Potem poczekaj, aż sytuacja na klatce schodowej się uspokoi, a żołnierz odwróci się tyłem do schodów. Wtedy będziesz mógł zejść na dół.
W kolejnym pomieszczeniu poczekaj, aż przeciwnicy odwrócą się tyłem i wykorzystaj osłony by dostać się do drzwi znajdujących się naprzeciwko.
Tam będziesz musiał ponownie poczekać, aż wrogowie nie będą patrzeć i prześlizgnąć się za osłonami do niewielkiego składziku. Znajdziesz w nim wyjście z budynku.
O tego momentu będziesz poruszać się za matką. W pewnym momencie, kobieta zatrzyma się. Wówczas będziesz musiał rzucić kamieniem w metalowy przedmiot w okolicy. Nie używaj procy! Jej dźwięk wzbudzi zainteresowanie przeciwników.
W pewnym momencie zamiast kamienia będziesz musiał wykorzystać wazę. Rzuć nią w kierunku przeciwnym niż ścieżka, którą będziesz podążać. Wówczas dźwięk tłuczenia sprawi, że strażnik zainteresuje się tym konkretnym miejscem. Zabieg ten jest szczególnie istotny w momencie, gdy Amicia musi przemknąć się samotnie na drugą stronę i stworzyć przejście dla Huga i matki.
Po tym jak weźmiesz znajdującą się w okolicy wazę, poczekaj, aż strażnik dotrze do muru. Wówczas wykonaj rzut w kierunku dziecińca. Gdy tylko odwróci się on w tamtą stronę i przejdzie kilka kroków, możesz bezpiecznie zawołać towarzyszy.
Po zakończonej sekwencji podążania za matką Amici, czeka cię jeszcze sekwencja, w której twoim zadaniem jest ucieczka.Rozdział II - Nieznajomi | Solucja A Plague Tale Innocence
Nieznajomi to druga misja w A Plague Tale: Innocence. Celem tego zadania jest odszukanie lekarza, zaprzyjaźnionego z rodem De Rune. W tym celu protagoniści udają się do pobliskiej wioski. Tam jednak spotkają je kolejne komplikacje.
- Wejście do wioski
- Pomoc staruszki
- Walka na dziedzińcu
Wejście do wioski
Przygodę rozpoczynasz od wejścia do wioski. Po krótkim spacerze przez las, trafisz do miasteczka. Idąc ulicami, możesz spróbować pukać do drzwi, jednak nikt ci nie otworzy. Udaj się dalej uliczkami. Dotrzesz do placu, gdzie trafisz na wrogo nastawiony tłum.
Sytuacja zmusi cię do ucieczki. Podążaj uliczkami, aż trafisz na otwarte drzwi. Wejdź tam i natychmiast ukryj się za stołem. Przez drugie wejście wpadnie bowiem kolejny przeciwnik. Rzuć kamieniem w patelnie znajdujące się na ścianie . Zwabi to wroga, w to miejsce i pozwoli ci przekraść się do wyjścia .
Po wyjściu będziesz biec, aż do stodoły. Tam będziesz musiał przestawić stojący nieopodal wózek. Wejdź z nim w interakcję. I przesuń go pod otwór znajdujący się w ścianie. Pamiętaj jednak, że będziesz nim skręcać za pomocą zmiany kąta kamery.
W ten sposób dostaniesz się na wyższy poziom stodoły. Tam za pomocą procy zestrzelisz kolejny wózek , który przetoczysz pod otwór w ścianie .
W ten sposób wydostaniesz się z budynku. Będziesz szedł ulicą, aż dotrzesz do zaułka. Każ Hugowi wejść po drabinie stojącej przy ścianie.
Drabina ulegnie zniszczeniu. Udaj się na lewo od drabiny. Przeskoczysz do niewielkiej komory. Spójrz w górę w miejsce, gdzie stoi Hugo. Obok niego wisi skrzynia. Strzel w łańcuch co spowoduje, że spadnie. Następnie zostanie ona zepchnięta przez brata. Dzięki temu będziesz mógł wspiąć się na górę.
Następnie będziesz musiał przekraść się obok kolejnych mieszkańców. Podkradnij się do drewnianej barykady. Rzuć kamieniem w wiszące stalowe elementy , co odwróci uwagę stojącego najbliżej. Następnie udaj się za płot i podejdź do wysokiej trawy .
Nieopodal znajdziesz naczynie, które możesz wykorzystać do odwrócenia uwagi kolejnego przeciwnika.
Następnie znów czeka cię sekwencja ucieczki. Na końcu drogi znajdziesz otwarte drzwi. Po wejściu do środka, przejdź do drugich drzwi. Niestety otwarcie ich będzie możliwe, tylko od zewnątrz. Każ Hugowi wyjść przez małe okienko i odblokować przejście.
Następnie będziesz ponownie uciekać. Na końcu wpadniesz na niewielki dziedziniec. Tam drzwi otworzy ci staruszka, która pomoże ci zgubić pościg.
Pomoc staruszki
Po wejściu do środka, odbędziesz krótką rozmowę z wybawczynią. Następnie udaj się na piętro. Tam w sypialni staruszki znajdziesz kufer. Wejdź z nim w interakcję. Następnie wróć na parter.
Następnie odbędziesz krótkie szkolenie z wytwarzania przedmiotów. Udaj się na zaplecze i weź narzędzia leżące na stoliku obok. Następnie wyjdź na dziedziniec. Przy ścianie chatki znajdziesz skórę. Weź ją i wróć do stołu warsztatowego. Z jego poziomu wykonasz podstawowe ulepszenie procy.
Po tym jak to zrobisz, będziesz musiał udać się w pościg z Hugo. Nie przestawaj sprintować! W pewnym momencie, twój towarzysz zostanie pojmany przez przeciwnika. Wówczas pojawi się ikona z licznikiem. Jeśli się zapełni Hugo umrze.
Musisz więc jak najszybciej dobiec do niego i zlikwidować przeciwnika. Musisz to zrobić strzelając przeciwnikowi z procy w głowę. Po tym czeka cię ostatnia prosta pościgu. Dobiegniesz do bram klasztoru. Przeskocz na przez dziurę, w płocie. Czeka się teraz walka z potężnym przeciwnikiem.
Walka na dziedzińcu
W tym momencie konfrontacja jest nieunikniona. Musisz zlikwidować swojego oponenta. Niestety nosi on zbroję, więc na początku likwidacja będzie niemożliwa.
W czasie walki wykorzystuj uniki. Na początku musisz zestrzelić dwa naramienniki. Ich mocowania stanowią znajdujące się na plecach kółka. Zamiast biegać w kółko wokół przeciwnika, poczekaj aż się zbliży i zacznie wyprowadzać atak. Wówczas wykonaj unik w dowolnym kierunku. Siła uderzenia sprawi, że topór na chwilę wbije się w ziemię, co unieruchomi przeciwnika. W tym czasie możesz spokojnie go obejść i zestrzelić koła.
Następnie będziesz musiał zestrzelić kołnierz, którego mocowanie znajduje się na piersi przeciwnika. Zestrzelić go możesz, kiedy będzie on szedł w twoim kierunku, by wyprowadzić atak. Musisz jednak, tuż po strzale wykonać unik. W innym wypadku zginiesz.
W tym momencie możesz już zdjąć hełm oponenta. Jego mocowanie znajduje się na plecach. Ponownie musisz więc powtórzyć manewr z unikami. Ewentualnie może się także zdarzyć, że twój przeciwnik zmęczy się walką i przystanie na chwilę. Wówczas również zyskasz możliwość zestrzelenia hełmu.
Na koniec pozostaje ci tylko strzelić w odkrytą głowę przeciwnika.Poradniki do gier dla ciebie.
Najnowsze poradniki i solucje do gier komputerowych i konsolowych
możesz pobrać na naszej stronie internetowej
https://www.gry-online.pl/poradniki-do-gier.asp
------------------------------------------------------------------------
Serwisy GRYOnline.pl to gry dla każdego i wszystko o grach.
Encyklopedia Gier - Wszystkie gry w jednym miejscu, obszerne opisy, video, wymagania sprzętowe, daty premier.
https://www.gry-online.pl/encyklopedia-gier.asp
TVgry.pl - Internetowa telewizja dla graczy, własne produkcje, oficjalne materiały filmowe o grach.
http://tvgry.pl/
Czytaj o grach - Recenzje, beta testy i zapowiedzi gier.
https://www.gry-online.pl/czytaj-o-grach.asp
Forum Dyskusyjne dla graczy, największe w Polsce internetowe forum tematyczne dla miłośników internetowej rozrywki.
https://www.gry-online.pl/S008.asp
Gameplay.pl - Serwis blogowy, gry, filmy, komputery, konsole, książki, muzyka... serwisy na fajne tematy
http://gameplay.pl/
www.gry-online.pl