Facebook - konwersja

ABC Word 2013 PL - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
2 lipca 2013
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
34,90

ABC Word 2013 PL - ebook

Dowiedz się, jak szybko i sprawnie tworzyć profesjonalne dokumenty tekstowe!

  • Naucz się wprowadzać i edytować tekst oraz nadawać mu odpowiedni wygląd
  • Poznaj techniki wstawiania i formatowania grafik oraz innych obiektów
  • Opanuj metody tworzenia korespondencji seryjnej i podstawy pracy zespołowej

Microsoft Word od lat stanowi jedną z najpopularniejszych aplikacji wśród użytkowników systemu Windows i już dawno stał się podstawowym narzędziem pracy dla wielu zawodów. Prawnicy, księgowi, urzędnicy, nauczyciele oraz naukowcy - wszyscy ci, którzy potrzebują wygodnego i rozbudowanego programu, umożliwiającego łatwą edycję i zaawansowane formatowanie dokumentów tekstowych, z powodzeniem korzystają właśnie z możliwości Worda. Ten wspaniały edytor pozwala też osadzać w dokumentach rozmaite elementy graficzne, tabele, indeksy, spisy i obiekty pochodzące z innych aplikacji, a ponadto ułatwia tworzenie korespondencji seryjnej i wydajną współpracę wielu osób przy redakcji tekstów.

Możliwości te stopniowo rozszerzano w kolejnych wersjach programu. Nie inaczej było w przypadku Worda 2013. Edytor stał się jeszcze łatwiejszy w użyciu, a oferowane przezeń funkcje pozwalają osiągać ciekawe efekty w krótszym czasie. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak sprawnie korzystać z programu, sięgnij po książkę "ABC Word 2013 PL ". Dzięki niej poznasz interfejs edytora oraz sposoby dostosowania go do swoich potrzeb oraz nauczysz się tworzyć profesjonalne dokumenty tekstowe, właściwie je formatować i wzbogacać o elementy graficzne. Dowiesz się również, jak drukować efekty swojej pracy, korzystać ze stylów i szablonów, tworzyć indeksy, spisy i konspekty, adresować koperty i korespondencję seryjną oraz redagować dokumenty we współpracy z innymi użytkownikami programu.

  • Korzystanie z podstawowych funkcji programu, otwieranie i drukowanie dokumentów
  • Wprowadzanie, kopiowanie, wklejanie, edycja i usuwanie tekstu
  • Formatowanie tekstu, tworzenie list i kolumn oraz wstawianie elementów graficznych
  • Tworzenie, modyfikowanie i usuwanie stylów oraz korzystanie z szablonów
  • Tworzenie, edycja oraz formatowanie tabel i ich elementów składowych
  • Tworzenie i modyfikowanie konspektów, spisów oraz indeksów
  • Generowanie korespondencji seryjnej oraz adresowanie i drukowanie kopert
  • Zaawansowane narzędzia edytora i możliwości dostosowania go do swoich potrzeb
  • Korzystanie z komentarzy, śledzenie zmian, porównywanie i scalanie dokumentów

Już dziś zacznij w pełni wykorzystywać możliwości najnowszej wersji programu Microsoft Word!

Spis treści

1. Zaczynamy! (9)

  • Uruchamiamy program Word i co z tego wynika... (10)
    • Obszar roboczy, czyli miejsce do pracy (12)
  • Otwieranie dokumentów w programie Word (14)
    • Tworzenie nowego dokumentu (14)
    • Otwieranie istniejącego dokumentu (15)
  • Wymiana dokumentów pomiędzy aplikacjami (19)
    • Inne edytory tekstów (19)
  • Pierwszy dokument (20)
  • Przygotowanie dokumentu do wydruku (21)
    • Przygotowanie dokumentu (21)
    • Drukowanie (24)
    • Szybkie drukowanie (25)
    • Problemy z drukowaniem (26)
  • Zapisywanie dokumentów (28)
  • Usuwanie i zmiana nazwy dokumentów (30)
  • Kończenie pracy z programem (31)

2. Edycja dokumentów (33)

  • Zaznaczanie tekstu (33)
  • Kopiowanie tekstu (37)
  • Wklejanie tekstu (37)
  • Wycinanie tekstu (38)
  • Usuwanie liter i fragmentów tekstu (38)
  • Wyszukiwanie fragmentów tekstu (40)
    • Wyszukiwanie z użyciem symboli wieloznacznych (43)
  • Cofanie ostatnio wykonanych czynności (45)
  • Powtarzanie ostatnich wpisów i ostatnio wykonanych czynności (46)
  • Formatowanie tekstu (47)
    • Czcionka (47)
  • Zasady efektywnej edycji tekstu (55)
    • Najpierw napisz tekst, a później zajmuj się jego formatowaniem (55)
    • Poznaj metody zaznaczania, kopiowania i przenoszenia tekstu (55)
    • Naucz się korzystać z funkcji cofania i powtarzania poleceń (56)
    • Naucz się korygować błędy w wielkości liter (56)
    • Zaprzyjaźnij się z poleceniami zakładki Widok (56)
    • Dobierz odpowiedni widok i powiększenie (56)
    • Naucz się szybko przemieszczać wewnątrz dokumentu (56)
    • W początkowej fazie dobierz czcionkę, którą łatwo jest odczytać (56)
    • Naucz się korzystać z Autotekstu i poleceń autokorekty (57)
  • Numerowanie stron (57)
    • Formatowanie numerów stron (57)
    • Numerowanie stron, począwszy od numeru innego niż 1 (59)
    • Usuwanie numerów stron (60)
  • Data i godzina (60)
  • Obiekty graficzne (62)
    • Kształty (62)
    • WordArt (66)
    • Obrazy online (69)
    • Obiekty graficzne z innych plików (70)

3. Praca z tekstem (71)

  • Listy punktowane i numerowane (71)
    • Listy numerowane konspektu (74)
    • Numerowanie nagłówków utworzonych za pomocą wbudowanych stylów nagłówków (75)
    • Numerowanie nagłówków utworzonych za pomocą stylów niestandardowych (75)
    • Numerowanie elementów w tekście akapitu (76)
    • Tworzenie pustych list numerowanych (78)
    • Style list wypunktowanych i numerowanych (79)
    • Punktory (80)
    • Usuwanie wypunktowania lub numerowania (82)
    • Przerwanie listy (82)
  • Kolumny (83)
  • Nagłówki i stopki (86)
    • Tworzenie nagłówków i stopek (86)
    • Nagłówki i stopki w dokumencie zawierającym wiele sekcji (88)
  • Przypisy (90)
    • Przenoszenie, kopiowanie i usuwanie przypisów (92)
    • Symbole jako znaczniki przypisów (93)
  • Bibliografia (93)
    • Dodawanie nowego cytatu (94)
    • Znajdowanie źródła (95)
    • Tworzenie bibliografii (96)

4. Style i szablony (97)

  • Style (97)
    • Typy stylów (98)
    • Stosowanie stylu (99)
    • Tworzenie stylów (100)
    • Okienko zadań Style (102)
    • Modyfikowanie stylów (103)
    • Usuwanie stylu (103)
    • Style wbudowane (104)
    • Malarz formatów oraz inne sposoby powtarzania stylu (105)
    • Kontrolowanie sposobu wklejania tekstu (106)
    • Porównywanie podobnego formatowania (106)
    • Ograniczanie formatowania dokumentu (108)
    • Problemy ze stylami (110)
  • Szablony (112)
    • Szablon standardowy (Normal.dotm) (113)
    • Praca z szablonem (113)
    • Tworzenie szablonów (114)
    • Modyfikowanie szablonów (116)
    • Zabezpieczanie szablonu (119)

5. Tabele (121)

  • Tworzenie tabel (122)
    • Szablony tabel (123)
    • Sekcja Tabele (124)
    • Polecenie Wstaw tabelę (125)
    • Rysowanie tabeli (125)
    • Konwertowanie tekstu na tabelę (127)
    • Umieszczanie tabeli wewnątrz innej tabeli (127)
    • Wprowadzanie danych (128)
  • Edytowanie i formatowanie tabel (129)
    • Zaznaczanie fragmentów tabeli (129)
    • Edycja danych w tabeli (131)
    • Dodawanie i usuwanie komórek, wierszy i kolumn (131)
    • Przenoszenie lub kopiowanie tabeli (136)
    • Zmiana kolejności wierszy (137)
  • Formatowanie tabel (137)
    • Style tabeli (138)
    • Obramowania (138)
    • Linie siatki (140)
    • Powtarzanie nagłówka tabeli (140)
    • Określanie miejsca podziału tabeli (141)
  • Właściwości tabeli (141)
    • Tabela (141)
    • Wiersz (144)
    • Kolumna (144)
    • Komórka (145)
  • Sortowanie danych w tabeli (146)
    • Numerowanie komórek (148)
    • Kierunek tekstu (149)
  • Obramowanie i cieniowanie (149)
    • Obramowanie tabeli (150)
    • Cieniowanie (151)

6. Konspekty, spisy treści, indeksy (153)

  • Co to jest konspekt? (153)
    • Widok Konspekt (154)
    • Tworzenie i modyfikowanie konspektów (155)
    • Poziomy konspektu a styl akapitu (156)
    • Drukowanie konspektu (158)
  • Tworzenie spisu treści (158)
    • Tworzenie i formatowanie spisu treści (158)
    • Aktualizacja spisu treści (163)
    • Usuwanie spisu treści (164)
  • Spis ilustracji (164)
  • Tworzenie indeksu (167)
    • Oznaczanie wyrazów i wyrażeń (167)
    • Plik konkordancji (169)
    • Oznaczanie haseł indeksu (170)
    • Tworzenie indeksu (171)
    • Edycja indeksu (172)
    • Aktualizacja indeksu (173)

7. Adresowanie (175)

  • Korespondencja seryjna - pierwsze kroki (176)
  • Tworzenie korespondencji seryjnej (179)
  • Koperty i etykiety (186)
    • Tworzenie i drukowanie etykiet dla korespondencji seryjnej (186)
    • Tworzenie i drukowanie etykiet dla pojedynczego elementu lub adresu (190)
    • Tworzenie i drukowanie kopert dla korespondencji seryjnej (192)
    • Tworzenie i drukowanie pojedynczej koperty (192)

8. Opcje edycji oraz dostosowywanie programu (195)

  • Opcje edycji dokumentu (195)
  • Poruszanie się w dokumencie (202)
    • Definiowanie wyglądu okna programu (202)
    • Widoki dokumentu (202)
    • Widok Odczyt pełnoekranowy (203)
  • Zakładki (204)
    • Sekrety zakładek (205)
  • Sprawdzanie pisowni (208)
    • Sprawdzanie pisowni i gramatyki w trakcie pisania (209)
    • Sprawdzanie pisowni w całym dokumencie (210)
    • Korzystanie ze słowników niestandardowych (211)
  • Szybkie wstawianie tekstu (213)
    • Autokorekta (214)
    • Automatyczne wstawianie tekstu i symboli podczas pisania (214)
  • Zmiana wielkości liter (216)
  • Pisanie i wstawianie równań (216)
    • Pisanie równania (216)
  • Wielokrotne używanie i rozpowszechnianie części dokumentu (218)
    • Tworzenie bloku konstrukcyjnego do ponownego użycia (219)
    • Znajdowanie i używanie bloku konstrukcyjnego (220)
    • Zmienianie zawartości bloku konstrukcyjnego (221)
    • Zapisywanie i rozpowszechnianie bloków konstrukcyjnych za pomocą szablonu (221)

9. Praca zespołowa (223)

  • Praca wielu użytkowników nad jednym dokumentem (224)
    • Pasek narzędzi Recenzja (224)
    • Wstawianie komentarzy, czyli jak skrytykować cudzą pracę (224)
    • Edycja komentarzy (225)
    • Drukowanie komentarzy (227)
    • Usuwanie komentarzy (228)
    • Tworzenie notatek z wykorzystaniem tekstu ukrytego (229)
    • Przeglądanie dokumentu (230)
    • Porównywanie i scalanie dokumentów (233)
    • Przygotowywanie dokumentu do recenzowania (234)
    • Wyłączanie fragmentów dokumentu spod ochrony (236)
  • Podpisy cyfrowe (237)
    • Dodawanie wiersza podpisu do dokumentu (239)
  • Dokument główny i dokumenty podrzędne (241)
    • Tworzenie (242)
    • Zmiana położenia i edycja dokumentów podrzędnych (243)
    • Ochrona (244)

Skorowidz (247)

Kategoria: Systemy operacyjne
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-7905-8
Rozmiar pliku: 6,5 MB

BESTSELLERY

Kategorie: