Facebook - konwersja
  • promocja

Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
16 sierpnia 2016
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik - ebook

Adobe After Effects CC jest bardzo chętnie wykorzystywany przez montażystów, projektantów stron internetowych, ekspertów od efektów specjalnych oraz twórców filmowych i telewizyjnych do cyfrowego udoskonalania filmów. Umożliwia komponowanie warstw na wiele rozmaitych sposobów, dołączanie wyrafinowanych efektów wizualnych oraz dźwiękowych, a także animowanie zarówno obiektów, jak i efektów specjalnych. To dość złożone narzędzie, ale jego opanowanie pozwala uzyskać wspaniałe rezultaty!

Książka, którą trzymasz w dłoni, to oficjalny materiał szkoleniowy firmy Adobe. Składa się z czternastu lekcji — każda z nich zawiera niezastąpione wskazówki, przydatne dla początkujących i doświadczonych użytkowników programu Adobe After Effects. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą ci opanować zarówno najbardziej podstawowe, jak i wyrafinowane funkcje oprogramowania. To znakomity punkt wyjścia do swobodnego eksperymentowania. Będziesz mieć także możliwość korzystania z plików z materiałami do ćwiczeń.

Dzięki temu podręcznikowi:

  • zapoznasz się z programem Adobe After Effects CC i praktycznie natychmiast rozpoczniesz pracę
  • nauczysz się korzystać z warstw i masek oraz pracować na tekście
  • dowiesz się, jak tworzyć efekty specjalne, korygować kolory i dodawać ścieżkę dźwiękową
  • nauczysz się tworzyć obiekty 3D, pracować na warstwach, modyfikować kolory i oświetlenie
  • zaczniesz stosować zaawansowane techniki edycji, tworzyć kompozycje i precyzyjnie je animować
  • nauczysz się renderować filmy i publikować materiały wyjściowe

Adobe After Effects: piorunujące efekty specjalne!

Spis treści

Wprowadzenie (1)

  • Kilka słów o książce (1)
  • Wymagania (1)
  • Instalacja programów After Effects i Bridge (2)
  • Optymalizacja wydajności (2)
  • Przywracanie ustawień domyślnych (2)
  • Kopiowanie plików z lekcjami (3)
  • Jak korzystać z lekcji (4)
  • Dodatkowe zasoby (4)
  • Autoryzowane centra szkoleniowe firmy Adobe (5)

ROZDZIAŁ 1. Zapoznanie się z tokiem pracy (8)

  • Obszar roboczy programu After Effects (10)
  • Rozpoczynanie pracy (11)
  • Tworzenie projektu i importowanie materiałów (11)
  • Tworzenie kompozycji i rozmieszczanie warstw (15)
  • Warstwy (18)
  • Przybornik (19)
  • Dodawanie efektów i zmienianie właściwości warstwy (19)
  • Animowanie kompozycji (26)
  • Panel Timeline (oś czasu) (27)
  • Animowanie tekstu za pomocą szablonów (29)
  • Kod czasowy i czas trwania (30)
  • Podgląd wykonanej pracy (33)
  • Optymalizacja działania programu After Effects (35)
  • Renderowanie i eksportowanie kompozycji (35)
  • Dostosowywanie przestrzeni roboczej (36)
  • Zmienianie jasności interfejsu użytkownika (37)
  • Dodatkowe źródła informacji o After Effects (38)
  • Pytania kontrolne (39)

ROZDZIAŁ 2. Tworzenie prostej animacji z użyciem efektów i szablonów (40)

  • Rozpoczynamy pracę (42)
  • Importowanie materiałów za pomocą programu Bridge (43)
  • Tworzenie kompozycji (45)
  • Praca z zaimportowanymi warstwami Illustratora (48)
  • Dodawanie efektów do warstwy (49)
  • Dodawanie efektów i sterowanie nimi (50)
  • Dodawanie szablonu animacji (52)
  • Podgląd działania efektów (54)
  • Dodawanie przezroczystości (55)
  • Renderowanie kompozycji (56)
  • Pytania kontrolne (59)

ROZDZIAŁ 3. Animowanie tekstu (60)

  • Rozpoczynamy pracę (62)
  • Warstwy tekstowe (64)
  • Instalowanie fontów z biblioteki Typekit (64)
  • Tworzenie i formatowanie tekstu punktowego (67)
  • Korzystanie z szablonu animacji tekstu (69)
  • Animowanie za pomocą klatek kluczowych skalowania (72)
  • Animowanie z użyciem relacji dziedziczenia (74)
  • Warstwa-rodzic i warstwa-potomek (75)
  • Animowanie tekstu zaimportowanego z Photoshopa (76)
  • Animowanie odległości między literami (79)
  • Animowanie przezroczystości tekstu (81)
  • Korzystanie z grup animatorów tekstu (82)
  • Grupy animatorów tekstu (82)
  • Animowanie położenia warstwy (85)
  • Synchronizowanie animacji warstw (87)
  • Dodawanie rozmycia ruchu (88)
  • Pytania kontrolne (89)

ROZDZIAŁ 4. Warstwy kształtu (90)

  • Rozpoczynamy pracę (92)
  • Tworzenie warstwy kształtu (94)
  • Tworzenie własnych kształtów (98)
  • Powielanie kształtów (100)
  • Powielanie i modyfikowanie kompozycji (103)
  • Ustawianie warstw z użyciem funkcji przyciągania (104)
  • Wstawianie kompozycji do projektu 3D (107)
  • Prace wykończeniowe (111)
  • Zadanie dodatkowe (112)
  • Pytania kontrolne (113)

ROZDZIAŁ 5. Animowanie prezentacji multimedialnej (114)

  • Rozpoczynamy pracę (116)
  • Korzystanie z bibliotek Creative Cloud w programie After Effects (117)
  • Tworzenie kompozycji (118)
  • Dopasowywanie punktów zaczepienia (119)
  • Łączenie warstw przy użyciu relacji dziedziczenia (120)
  • Prekomponowanie warstw (122)
  • Kluczowanie ścieżki ruchu (124)
  • Animowanie pozostałych elementów (128)
  • Efekty specjalne (132)
  • Warstwy jednolitego koloru (134)
  • Animowanie warstw prekomponowanych (135)
  • Animowanie tła (138)
  • Dodawanie ścieżki dźwiękowej (139)
  • Obsługiwane formaty plików dźwiękowych (139)
  • Edycja plików audio w programie Adobe Audition (140)
  • Pytania kontrolne (141)

ROZDZIAŁ 6. Animowanie warstw (142)

  • Rozpoczynamy pracę (144)
  • Przygotowywanie warstwowych plików Photoshopa (146)
  • Style warstw w Photoshopie (147)
  • Symulowanie zmian oświetlenia (148)
  • Wyrażenia (150)
  • Powielanie animacji za pomocą narzędzia Pick Whip (150)
  • Animowanie ruchu elementów pejzażu (152)
  • Prekomponowanie i maskowanie warstw (156)
  • Maski ścieżek oraz maski ruchome (157)
  • Animowanie cieni (160)
  • Dodawanie efektu Lens Flare (162)
  • Animowanie zegara (164)
  • Renderowanie animacji (165)
  • Remapping czasu kompozycji (166)
  • Pytania kontrolne (173)

ROZDZIAŁ 7. Praca z maskami (174)

  • Maski (176)
  • Rozpoczynamy pracę (176)
  • Tworzenie maski za pomocą pióra (178)
  • Edycja maski (178)
  • Tryby masek (179)
  • Tworzenie maski Béziera (182)
  • Zmiękczanie krawędzi maski (182)
  • Zastępowanie zawartości maski (183)
  • Przybliżanie i przesuwanie widoku metodą dotykową (184)
  • Dodawanie odbić (186)
  • Tworzenie winiety (190)
  • Stosowanie narzędzi Rectangle i Ellipse (192)
  • Ustalanie zależności czasowych (192)
  • Wskazówki dotyczące tworzenia masek (193)
  • Przycinanie zakresu roboczego (194)
  • Pytania kontrolne (195)

ROZDZIAŁ 8. Zniekształcanie obiektów za pomocą narzędzi Puppet (196)

  • Rozpoczynamy pracę (198)
  • Omówienie narzędzi Puppet (202)
  • Dodawanie pinezek deformacyjnych (202)
  • Definiowanie obszarów nakładania (204)
  • Usztywnianie obszaru (205)
  • Animowanie pozycji pinezek (206)
  • Ściskanie i rozciąganie (206)
  • Nagrywanie animacji (210)
  • Pytania kontrolne (211)

ROZDZIAŁ 9. Pędzel rotoskopowy (212)

  • Kilka słów o rotoskopii (214)
  • Rozpoczynamy pracę (214)
  • Używanie programów Premiere Pro i After Effects (216)
  • Wyznaczanie brzegu segmentacji (216)
  • Dopracowanie maski warstwy (223)
  • Efekty Refine Soft Matte i Refine Hard Matte (225)
  • Zamrażanie efektów działania narzędzia Roto Brush (225)
  • Modyfikacja tła (226)
  • Dodawanie animowanego tekstu (228)
  • Tworzenie pliku wyjściowego (230)
  • Zadanie dodatkowe (231)
  • Pytania kontrolne (233)

ROZDZIAŁ 10. Korekcja kolorów (234)

  • Rozpoczynamy pracę (236)
  • Podgląd projektu na monitorze wideo (238)
  • Ustawianie balansu kolorów (239)
  • Korekcja kolorów za pomocą efektu Color Finesse 3 (241)
  • Zmiana tła (244)
  • Korekcja koloru chmur (249)
  • Śledzenie ruchu chmur (250)
  • Wymiana nieba w drugim klipie (251)
  • Gradacja kolorów (255)
  • Zadanie dodatkowe (259)
  • Pytania kontrolne (261)

ROZDZIAŁ 11. Budowanie trójwymiarowego obiektu (262)

  • Rozpoczynamy pracę (264)
  • Tworzenie tekstu 3D (265)
  • Widoki 3D (267)
  • Importowanie tła (269)
  • Wstawianie źródeł światła (270)
  • Dodawanie kamery (273)
  • Pozycjonowanie warstw (275)
  • Dodawanie warstwy tekstowej (276)
  • Praca z aplikacją Cinema 4D Lite (277)
  • Pytania kontrolne (287)

ROZDZIAŁ 12. Analizator ruchów kamery (288)

  • Kilka słów na temat efektu 3D Camera Tracker (290)
  • Rozpoczynamy pracę (290)
  • Likwidowanie zniekształceń wywołanych efektem rolling shutter (292)
  • Analizowanie ruchu w zarejestrowanym materiale (293)
  • Tworzenie płaszczyzny podłoża, kamery i pierwszego tekstu (294)
  • Tworzenie realistycznych cieni (299)
  • Wprowadzanie światła otaczającego (301)
  • Tworzenie dodatkowych elementów tekstowych (302)
  • Przypinanie warstwy do płaszczyzny za pomocą obiektu zerowego (304)
  • Animowanie elementów tekstowych (306)
  • Dopasowywanie głębi ostrości (308)
  • Renderowanie kompozycji (309)
  • Pytania kontrolne (311)

ROZDZIAŁ 13. Zaawansowane techniki edycji (312)

  • Rozpoczynamy pracę (314)
  • Stosowanie efektu Warp Stabilizer VFX (314)
  • Skalowanie dwusześcienne (315)
  • Ustawienia efektu Warp Stabilizer VFX (317)
  • Jednopunktowe śledzenie ruchu (319)
  • Dryfowanie punktu śledzenia (323)
  • Przesuwanie i skalowanie punktów śledzenia (324)
  • Śledzenie wielopunktowe (325)
  • mocha dla After Effects (329)
  • Tworzenie systemu cząsteczkowego (330)
  • Właściwości efektu Particle Systems II (332)
  • Obrazy o rozszerzonym zakresie tonalnym (HDR) (339)
  • Wykorzystywanie efektu Timewarp do retimingu odtwarzania (340)
  • Pytania kontrolne (345)

ROZDZIAŁ 14. Renderowanie i tworzenie plików wyjściowych (346)

  • Rozpoczynamy pracę (348)
  • Tworzenie szablonów renderingu (349)
  • Kompresja (353)
  • Eksportowanie za pomocą panelu Render Queue (354)
  • Przygotowywanie filmów dla urządzeń przenośnych (356)
  • Renderowanie filmów przy użyciu aplikacji Adobe Media Encoder (357)
  • Dostosowanie filmu do potrzeb telewizyjnych (360)
  • Pytania kontrolne (363)

DODATEK. Ogólne skróty klawiszowe (365)

Skorowidz (366)

Kategoria: Grafika komputerowa
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-2542-5
Rozmiar pliku: 22 MB

BESTSELLERY

Kategorie: