- promocja
Adobe Flash Professional CS6/CS6PL. Oficjalny podręcznik - ebook
Adobe Flash Professional CS6/CS6PL. Oficjalny podręcznik - ebook
Oficjalna wiedza na temat Adobe Flash CS6!
Adobe Flash to technologia, która tchnęła życie w strony internetowe. Mimo upływu lat i agresywnej inwazji HTML5 wciąż ma się dobrze i w wielu dziedzinach jest nie do zastąpienia. Adobe Flash CS6 to kolejna odsłona genialnego narzędzia pozwalającego tworzyć animacje, aplikacje i strony internetowe wyjątkowo atrakcyjne zarówno pod kątem wizualnym, jak i dźwiękowym.
Niniejsza książka należy do bestsellerowej serii podręczników na temat oprogramowania firmy Adobe. Starannie wybrany zespół specjalistów z Adobe Creative Team dostarczy Ci wiedzy najwyższej jakości. Każda strona tej książki zawiera ogromną dawkę informacji podanych w przystępny sposób. W trakcie lektury nauczysz się korzystać z potencjału Flasha CS6 - tworzenie symboli czy animacji, przekształcenia i kinematyka odwrotna przestaną Ci sprawiać trudności. Ponadto będziesz miał okazję poznać język ActionScript, który daje potężne możliwości. To wydanie zostało ulepszone i zaktualizowane o wszystkie nowości, jakie pojawiły się w wersji CS6, a wśród nich: testowanie animacji, tworzenie aplikacji AIR oraz udostępnianie kodu. Książka ta stanowi idealny podręcznik dla osób chcących rozpocząć przygodę z Adobe Flash.
Sięgnij po tę książkę i zdobądź:
- podstawowe wiadomości o Flashu
- wiedzę na temat osi czasu i klatek kluczowych
- umiejętność tworzenia i edytowania symboli
- wiadomości na temat wykorzystania filtrów do tworzenia zaawansowanych efektów specjalnych
Wszystko, co musisz wiedzieć o Adobe Flash CS6, by tworzyć niesamowite strony!
Patron medialny:
Spis treści
Wstęp (1)
- Seria Oficjalny podręcznik (1)
- Co nowego? (2)
- Wymagania wstępne (2)
- Instalowanie programu Flash (3)
- Kopiowanie plików lekcji (4)
- Jak korzystać z lekcji? (5)
- Dodatkowe zasoby (5)
- Certyfikaty firmy Adobe (6)
1. Wprowadzenie (8)
- Uruchamianie Flasha i otwieranie pliku (10)
- Przestrzeń robocza (12)
- Praca z panelem Library (Biblioteka) (16)
- Oś czasu (18)
- Porządkowanie warstw na osi czasu (25)
- Korzystanie z panelu Properties (Właściwości) (28)
- Korzystanie z panelu Tools (Narzędzia) (31)
- Cofanie operacji we Flashu (35)
- Podgląd projektu (36)
- Modyfikowanie treści i stołu montażowego (38)
- Zapisywanie pliku (39)
- Publikowanie projektu (44)
- Wyszukiwanie zasobów na temat Flasha (45)
- Sprawdzanie dostępności aktualizacji (46)
2. Praca z grafiką (48)
- Rozpoczęcie (50)
- Obrysy i wypełnienia (50)
- Rysowanie kształtów (51)
- Tworzenie zaznaczeń (52)
- Edytowanie kształtów (53)
- Tworzenie wypełnień gradientowych i bitmapowych (57)
- Rysowanie wzorków i dekoracji (61)
- Rysowanie krzywych (70)
- Tworzenie elementów przezroczystych (73)
- Tworzenie i edytowanie tekstu (75)
3. Tworzenie i edytowanie symboli (78)
- Rozpoczęcie (80)
- Importowanie plików programu Illustrator (81)
- Symbole (82)
- Tworzenie symboli (85)
- Importowanie plików Photoshopa (86)
- Edytowanie symboli i zarządzanie nimi (88)
- Modyfikowanie rozmiaru i położenia instancji (95)
- Modyfikowanie opcji Color Effect (Efekt koloru) dla instancji (98)
- Opcje wyświetlania (100)
- Tworzenie efektów specjalnych za pomocą filtrów (103)
- Przemieszczanie obiektów w przestrzeni 3D (104)
4. Dodawanie animacji (110)
- Rozpoczęcie (112)
- Zasady tworzenia animacji (113)
- Przygotowanie pliku projektu (113)
- Animowanie zmian położenia (114)
- Zmiana tempa i czasu (117)
- Animowanie przezroczystości (120)
- Animowanie filtrów (123)
- Animowanie przekształceń (127)
- Modyfikowanie ścieżki ruchu (131)
- Zamienianie obiektów animowanych za pomocą animacji klatek pośrednich (136)
- Tworzenie animacji zagnieżdżonych (137)
- Panel Motion Editor (Edytor ruchu) (140)
- Krzywe zmian dynamiki (145)
- Animowanie ruchu w przestrzeni 3D (152)
- Testowanie animacji (155)
5. Kinematyka odwrotna i przekształcenia (158)
- Rozpoczęcie (160)
- Ruch przegubów za pomocą kinematyki odwrotnej (161)
- Ograniczanie zakresu ruchu złączeń (170)
- Kinematyka odwrotna kształtów (178)
- Opcje szkieletów (186)
- Przekształcenia za pomocą animacji klatek pośrednich kształtu (190)
- Punkty zmiany kształtu (193)
- Symulowanie fizyki za pomocą kinematyki odwrotnej (196)
6. Tworzenie interaktywnego systemu nawigacji (204)
- Rozpoczęcie (206)
- Filmy interaktywne (206)
- Tworzenie przycisków (207)
- ActionScript 3.0 (217)
- Przygotowywanie osi czasu (221)
- Dodawanie operacji stop (222)
- Tworzenie procedur obsługi zdarzeń dla przycisków (222)
- Tworzenie docelowych klatek kluczowych (226)
- Tworzenie przycisku home za pomocą panelu Code Snippets (Wycinki kodu) (230)
- Opcje panelu Code Snippets (Wycinki kodu) (235)
- Odtwarzanie animacji w klatce docelowej (237)
- Przyciski animowane (242)
7. Tekst (246)
- Rozpoczęcie (248)
- Tekst TLF (249)
- Dodawanie prostego tekstu (252)
- Dodawanie wielu kolumn (260)
- Zawijanie tekstu (264)
- Tworzenie łączy w tekście (273)
- Tworzenie tekstu wejściowego (275)
- Wczytywanie tekstu zewnętrznego (282)
8. Praca z dźwiękiem i wideo (290)
- Rozpoczęcie (292)
- Struktura pliku projektu (293)
- Wykorzystanie dźwięków (294)
- Charakterystyka formatu Flash Video (306)
- Korzystanie z programu Adobe Media Encoder (307)
- Opcje kodowania (310)
- Odtwarzanie wideo zewnętrznego (318)
- Praca z materiałem wideo zawierającym kanały alfa (322)
- Używanie punktów sygnalizacji (326)
- Osadzanie Flash Video (335)
9. Ładowanie i kontrolowanie zawartości zewnętrznej (342)
- Rozpoczęcie (344)
- Ładowanie zawartości zewnętrznej (346)
- Usuwanie zawartości zewnętrznej (354)
- Sterowanie klipami filmowymi (355)
- Tworzenie masek (356)
10. Publikowanie dokumentów Flasha (364)
- Rozpoczęcie (366)
- Testowanie dokumentu Flasha (367)
- Publikowanie (369)
- Publikowanie dla sieci WWW (369)
- Bandwidth Profiler (Program profilujący przepustowość) (376)
- Dodawanie metadanych (378)
- Publikowanie aplikacji komputerowej (380)
- Publikowanie dla urządzeń mobilnych (387)
- Porządkowanie projektów (391)
- Co dalej? (394)
Skorowidz (396)
Kategoria: | Grafika komputerowa |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-246-6990-5 |
Rozmiar pliku: | 34 MB |