Facebook - konwersja

Adobe Flash Professional CS6/CS6PL. Oficjalny podręcznik - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
17 maja 2013
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
79,00

Adobe Flash Professional CS6/CS6PL. Oficjalny podręcznik - ebook

Oficjalna wiedza na temat Adobe Flash CS6!

Adobe Flash to technologia, która tchnęła życie w strony internetowe. Mimo upływu lat i agresywnej inwazji HTML5 wciąż ma się dobrze i w wielu dziedzinach jest nie do zastąpienia. Adobe Flash CS6 to kolejna odsłona genialnego narzędzia pozwalającego tworzyć animacje, aplikacje i strony internetowe wyjątkowo atrakcyjne zarówno pod kątem wizualnym, jak i dźwiękowym.

Niniejsza książka należy do bestsellerowej serii podręczników na temat oprogramowania firmy Adobe. Starannie wybrany zespół specjalistów z Adobe Creative Team dostarczy Ci wiedzy najwyższej jakości. Każda strona tej książki zawiera ogromną dawkę informacji podanych w przystępny sposób. W trakcie lektury nauczysz się korzystać z potencjału Flasha CS6 - tworzenie symboli czy animacji, przekształcenia i kinematyka odwrotna przestaną Ci sprawiać trudności. Ponadto będziesz miał okazję poznać język ActionScript, który daje potężne możliwości. To wydanie zostało ulepszone i zaktualizowane o wszystkie nowości, jakie pojawiły się w wersji CS6, a wśród nich: testowanie animacji, tworzenie aplikacji AIR oraz udostępnianie kodu. Książka ta stanowi idealny podręcznik dla osób chcących rozpocząć przygodę z Adobe Flash.

Sięgnij po tę książkę i zdobądź:

  • podstawowe wiadomości o Flashu
  • wiedzę na temat osi czasu i klatek kluczowych
  • umiejętność tworzenia i edytowania symboli
  • wiadomości na temat wykorzystania filtrów do tworzenia zaawansowanych efektów specjalnych

Wszystko, co musisz wiedzieć o Adobe Flash CS6, by tworzyć niesamowite strony!


Patron medialny:


Spis treści

Wstęp (1)

  • Seria Oficjalny podręcznik (1)
  • Co nowego? (2)
  • Wymagania wstępne (2)
  • Instalowanie programu Flash (3)
  • Kopiowanie plików lekcji (4)
  • Jak korzystać z lekcji? (5)
  • Dodatkowe zasoby (5)
  • Certyfikaty firmy Adobe (6)

1. Wprowadzenie (8)

  • Uruchamianie Flasha i otwieranie pliku (10)
  • Przestrzeń robocza (12)
  • Praca z panelem Library (Biblioteka) (16)
  • Oś czasu (18)
  • Porządkowanie warstw na osi czasu (25)
  • Korzystanie z panelu Properties (Właściwości) (28)
  • Korzystanie z panelu Tools (Narzędzia) (31)
  • Cofanie operacji we Flashu (35)
  • Podgląd projektu (36)
  • Modyfikowanie treści i stołu montażowego (38)
  • Zapisywanie pliku (39)
  • Publikowanie projektu (44)
  • Wyszukiwanie zasobów na temat Flasha (45)
  • Sprawdzanie dostępności aktualizacji (46)

2. Praca z grafiką (48)

  • Rozpoczęcie (50)
  • Obrysy i wypełnienia (50)
  • Rysowanie kształtów (51)
  • Tworzenie zaznaczeń (52)
  • Edytowanie kształtów (53)
  • Tworzenie wypełnień gradientowych i bitmapowych (57)
  • Rysowanie wzorków i dekoracji (61)
  • Rysowanie krzywych (70)
  • Tworzenie elementów przezroczystych (73)
  • Tworzenie i edytowanie tekstu (75)

3. Tworzenie i edytowanie symboli (78)

  • Rozpoczęcie (80)
  • Importowanie plików programu Illustrator (81)
  • Symbole (82)
  • Tworzenie symboli (85)
  • Importowanie plików Photoshopa (86)
  • Edytowanie symboli i zarządzanie nimi (88)
  • Modyfikowanie rozmiaru i położenia instancji (95)
  • Modyfikowanie opcji Color Effect (Efekt koloru) dla instancji (98)
  • Opcje wyświetlania (100)
  • Tworzenie efektów specjalnych za pomocą filtrów (103)
  • Przemieszczanie obiektów w przestrzeni 3D (104)

4. Dodawanie animacji (110)

  • Rozpoczęcie (112)
  • Zasady tworzenia animacji (113)
  • Przygotowanie pliku projektu (113)
  • Animowanie zmian położenia (114)
  • Zmiana tempa i czasu (117)
  • Animowanie przezroczystości (120)
  • Animowanie filtrów (123)
  • Animowanie przekształceń (127)
  • Modyfikowanie ścieżki ruchu (131)
  • Zamienianie obiektów animowanych za pomocą animacji klatek pośrednich (136)
  • Tworzenie animacji zagnieżdżonych (137)
  • Panel Motion Editor (Edytor ruchu) (140)
  • Krzywe zmian dynamiki (145)
  • Animowanie ruchu w przestrzeni 3D (152)
  • Testowanie animacji (155)

5. Kinematyka odwrotna i przekształcenia (158)

  • Rozpoczęcie (160)
  • Ruch przegubów za pomocą kinematyki odwrotnej (161)
  • Ograniczanie zakresu ruchu złączeń (170)
  • Kinematyka odwrotna kształtów (178)
  • Opcje szkieletów (186)
  • Przekształcenia za pomocą animacji klatek pośrednich kształtu (190)
  • Punkty zmiany kształtu (193)
  • Symulowanie fizyki za pomocą kinematyki odwrotnej (196)

6. Tworzenie interaktywnego systemu nawigacji (204)

  • Rozpoczęcie (206)
  • Filmy interaktywne (206)
  • Tworzenie przycisków (207)
  • ActionScript 3.0 (217)
  • Przygotowywanie osi czasu (221)
  • Dodawanie operacji stop (222)
  • Tworzenie procedur obsługi zdarzeń dla przycisków (222)
  • Tworzenie docelowych klatek kluczowych (226)
  • Tworzenie przycisku home za pomocą panelu Code Snippets (Wycinki kodu) (230)
  • Opcje panelu Code Snippets (Wycinki kodu) (235)
  • Odtwarzanie animacji w klatce docelowej (237)
  • Przyciski animowane (242)

7. Tekst (246)

  • Rozpoczęcie (248)
  • Tekst TLF (249)
  • Dodawanie prostego tekstu (252)
  • Dodawanie wielu kolumn (260)
  • Zawijanie tekstu (264)
  • Tworzenie łączy w tekście (273)
  • Tworzenie tekstu wejściowego (275)
  • Wczytywanie tekstu zewnętrznego (282)

8. Praca z dźwiękiem i wideo (290)

  • Rozpoczęcie (292)
  • Struktura pliku projektu (293)
  • Wykorzystanie dźwięków (294)
  • Charakterystyka formatu Flash Video (306)
  • Korzystanie z programu Adobe Media Encoder (307)
  • Opcje kodowania (310)
  • Odtwarzanie wideo zewnętrznego (318)
  • Praca z materiałem wideo zawierającym kanały alfa (322)
  • Używanie punktów sygnalizacji (326)
  • Osadzanie Flash Video (335)

9. Ładowanie i kontrolowanie zawartości zewnętrznej (342)

  • Rozpoczęcie (344)
  • Ładowanie zawartości zewnętrznej (346)
  • Usuwanie zawartości zewnętrznej (354)
  • Sterowanie klipami filmowymi (355)
  • Tworzenie masek (356)

10. Publikowanie dokumentów Flasha (364)

  • Rozpoczęcie (366)
  • Testowanie dokumentu Flasha (367)
  • Publikowanie (369)
  • Publikowanie dla sieci WWW (369)
  • Bandwidth Profiler (Program profilujący przepustowość) (376)
  • Dodawanie metadanych (378)
  • Publikowanie aplikacji komputerowej (380)
  • Publikowanie dla urządzeń mobilnych (387)
  • Porządkowanie projektów (391)
  • Co dalej? (394)

Skorowidz (396)

Kategoria: Grafika komputerowa
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-6990-5
Rozmiar pliku: 34 MB

BESTSELLERY

Kategorie: