- W empik go
Age of Mythology - poradnik do gry - ebook
Age of Mythology - poradnik do gry - ebook
Poradnik do Age of Mythology to zestaw przydatnych informacji, charakterystyka trzech mitologii występujących w grze, oraz opis przejścia kampanii opowiadającej o barwnych przygodach Arkantosa z owianej niezliczonymi legendami Atlantydy.
Age of Mythology - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
- Główni bogowie (Mitologia grecka)
- Pomniejsi bogowie (Mitologia grecka)
- Głowni bogowie (Mitologia egipska)
- Przegląd ogólny (Mitologia grecka)
- Scenariusz 4 - Doskonały plan (Kampania)
- Główni bogowie (Mitologia nordycka)
- Scenariusz 18 - Daleko do domu (Kampania)
- Przegląd ogólny (Mitologia nordycka)
- Pomniejsi bogowie (Mitologia egipska)
- Scenariusz 5 - Na ratunek (Kampania)
Informacja o grze
Strategia rozgrywająca się w starożytności przesączonej grecką mitologią. Wcielamy się w przywódcę jednej z kilku cywilizacji i dbamy o jej rozwój. Specyfika gry sprawia, że często walczymy z mitologicznymi stworami i wchodzimy w układy z bogami. Od strony rozgrywki tytuł posiada wszelkie cechy serii Age of Empires – warstwę ekonomiczną, militarną, czy chociażby technologiczną.
Gra Age of Mythology, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2002 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.
Spis treści
-Informacje podstawowe
-Mitologia grecka
-Przegląd ogólny
-Główni bogowie
-Pomniejsi bogowie
-Mitologia egipska
-Zarys ogólny
-Głowni bogowie
-Pomniejsi bogowie
-Mitologia nordycka
-Przegląd ogólny
-Główni bogowie
-Pomniejsi bogowie
-Kampania
-Wstęp
-Scenariusz 1 - Znaki
-Scenariusz 2 - Konsekwencje
-Scenariusz 3 - Sięgając dna
-Scenariusz 4 - Doskonały plan
-Scenariusz 5 - Na ratunek
-Scenariusz 6 - Niech tylko zadziała
-Scenariusz 7 - Kolejni bandyci
-Scenariusz 8 - Złe wieści
-Scenariusz 9 - Olśnienie
-Scenariusz 10 - Obcy
-Scenariusz 11 - Ukryta relikwia
-Scenariusz 12 - Lekki sen
-Scenariusz 13 - Przeciąganie liny
-Scenariusz 14 - Izydo, usłysz mnie
-Scenariusz 15 - Wyprawa
-Scenariusz 16 - Dobra rada
-Scenariusz 17 - Twierdza szakala
-Scenariusz 18 - Daleko do domu
-Scenariusz 19 - Patrz pod nogi
-Scenariusz 20 - Tu jest mój dom
-Scenariusz 21 - Starzy przyjaciele
-Scenariusz 22 - Północ
-Scenariusz 23 - Krasnoludzka kuźnia
-Scenariusz 24 - Nie stąd
-Scenariusz 25 - Komitet powitalny
-Scenariusz 26 - Zjednoczenie
-Scenariusz 27 - Studnia Urd
-Scenariusz 28 - Pod powierzchnią ziemi
-Scenariusz 29 - Bohaterowie mimo woli
-Scenariusz 30 - Nie wszystko stracone
-Scenariusz 31 - Witajcie w domu
-Scenariusz 32 - Miejsce jak ze snu
Kategoria: | Strategiczne |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8054-173-3 |
Rozmiar pliku: | 8,4 MB |