Age of Wonders III - poradnik do gry - ebook
Age of Wonders III - poradnik do gry - ebook
W poradniku do gry Age of Wonders III znajduje się opis wszystkich najważniejszych elementów rozgrywki, a także szczegółowe porady dotyczące dwóch kampanii i ich zakończeń. W solucji znalazło się więc wytłumaczenie podstawowych zagadnień rozgrywki, gdzie znajdują się objaśnienia najważniejszych terminów oraz podstaw rozgrywki. W rozdziale Mapa świata zostały opisane wszystkie możliwości dostępne na mapie strategicznej gry, a także budowle na jakie można natrafić podczas rozgrywki. W poradniku zawarto również szczegółowy opis miast i ulepszeń, które mogą zostać w nich zbudowane. Nie zabrakło rozdziałów obszernie opisujących rasy oraz klasy, dostępne dla nich jednostki, czary oraz specjalne umiejętności, które czynią daną klasę bądź rasę wyjątkową. W rozdziale Bohaterowie zawarty został gruntowny opis możliwości, jakie stoją przed głównymi postaciami rozgrywki. Prawdziwym „last, but not least” jest rozdział Walka, gdzie zawarte zostały informacje na temat toczenia potyczek oraz większych bitew, dane dotyczące oblężeń miast oraz wskazówki pozwalające na wygrywanie każdego starcia. Całości dopełnia szczegółowa deskrypcja kampanii znajdujących się w grze – ścieżki fabularnej Wspólnoty oraz Elfiego Dworu. Age of Wonders III jest kolejną, czwartą już odsłoną cyklu strategii turowych, którego autorem jest holenderskie studio Triumph. Akcja gry przenosi gracza do fantastycznego świata, zamieszkałego przez różnorodne rasy oraz klasy. Zadaniem gracza jest budowa własnego imperium, złożonego z wielu unikalnych jednostek. Bohaterowie eksplorują mapy, odkrywają nowe lokacje, a także toczą emocjonujące bitwy, które są esencją rozgrywki w Age of Wonders III. Twórcy zadbali o mnogość jednostek oraz terenów, na których graczom przyjdzie toczyć potyczki.
Kampania główna pozwala wcielić się w bohatera walczącego po jednej z dwóch stron – Imperium Wspólnoty lub Trybunału Wysokich Elfów, utworzonego po zjednoczeniu mrocznych i leśnych elfów. Gracz rozpoczyna kampanię jako postać neutralna i to jego własne wybory prowadzą do pozostania neutralnym lub skręcenia w stronę dobra, czy zła.
Poradnik do gry Age of Wonders III zawiera:
- szczegółowy opis 2 dostępnych w grze kampanii wraz z przedstawieniem dostępnych zakończeń.
- wytłumaczenie podstawowych zagadnień rozgrywki.
- porady dotyczące poruszania się na mapie strategicznej oraz eksploracji jej terenów.
- opis pozwalający na szybką i sprawną rozbudowę miast, a także listę dostępnych w nich ulepszeń.
- dokładną charakterystykę ras oraz dostępnych dla nich jednostki i wyjątkowych cech.
- deskrypcję klas wraz z ich specjalnymi jednostkami oraz czarami i badaniami.
- informacje i porady dotyczące bohaterów oraz ich rozwoju i umiejętności.
- porady oraz wskazówki tyczące się toczenia walk i oblężeń na mapie bitewnej.
Poradnik do gry Age of Wonders III zawiera wszystkie najwaśniejsze informacje na temat kolejnej części tej popularnej serii. Umieszczono w nim opisy oraz porady dotyczące m.in. walki, nacji, klas, jednostek, czy poszczególnych misji.
Age of Wonders III - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
- Elfy (High Elf) (Rasy i jednostki)
- Garść porad (Podstawy)
- Ludzie (Human) (Rasy i jednostki)
- Podstawowe informacje o grze (Podstawy)
- Drakoni (Draconian) (Rasy i jednostki)
- Krasnoludy (Dwarf) (Rasy i jednostki)
- Orkowie (Orc) (Rasy i jednostki)
- Arcydruid (Arch Druid) (Klasy)
- Gobliny (Goblin) (Rasy i jednostki)
- Interface i podstawowe informacje (Mapa świata)
Spis treści
-Age of Wonders III - poradnik do gry
-Podstawy
-O poradniku
-Podstawowe informacje o grze
-Garść porad
-Mapa świata
-Interface i podstawowe informacje
-Eksploracja mapy
-Budynki i miejsca na mapie strategicznej
-Miasta
-Podstawowe informacje
-Rozbudowa imperium
-Dostępne budowle
-Walka
-Interface
-Podstawowe informacje
-Bitwy
-Wskazówki
-Bohaterowie
-Podstawowe informacje
-Rozwój bohatera
-Umiejętności bohaterów
-Rasy i jednostki
-Ogólne informacje
-Elfy (High Elf)
-Ludzie (Human)
-Orkowie (Orc)
-Gobliny (Goblin)
-Krasnoludy (Dwarf)
-Drakoni (Draconian)
-Klasy
-Ogólne informacje
-Arcydruid (Arch Druid)
-Drednota (Dreadnought)
-Rogue
-Sorcerer
-Theocrat
-Warlord
-Specjalizacje
-Kampania Wspólnoty
-Bund na Północy
-Nawiedzone Nirvenkiln
-Machinacje
-Obowiązki służbowe
-Wyspy Rockshoal
-Ostatnia szansa
-Zagłada fałszywego boga
-Koniec starych tradycji
-Kampania Elfiego Dworu
-Rada praźródeł
-Ziemie obiecane
-Odrodzenie wiary
-Szafirowy Archipelag
-Podziemna Erupcja
-Przeciwko cieniom
-Dzika magia
-Furia starożytnych
-Age of Wonders III - wymagania sprzętowe
Kategoria: | Strategiczne |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8055-735-2 |
Rozmiar pliku: | 26 MB |