Agile. Zwinne zarządzanie - ebook
Agile. Zwinne zarządzanie - ebook
Zapanowała moda na Agile. Czy będzie ulotna jak promocja przykrótkich spodni do garnituru lub butów z kwadratowymi noskami? Nie. Skąd ta pewność? Ponieważ AGILE to nie nowość. To elastyczne, kreatywne podejście do realizacji projektów, do wykonywania zadań – po prostu do pracy. AGILE nie jest też modą – jest koniecznością. Ponieważ elastyczne podejście, ciągłe dopasowywanie się, podążanie za coraz bardziej świadomym i wymagającym konsumentem to „must have” dzisiejszych organizacji.
Książka Agile. Zwinne zarządzanietłumaczy nierzadko trudne, anglojęzyczne pojęcia metodyki AGILE. Definiuje podstawowe koncepcje i zasady w AGILE oraz nakreśl, jakie czynniki są konieczne, by zwiększyć prawdopodobieństwo sukcesu wdrażania agile’owej kultury do organizacji w Polsce. A to wszystko napisane prostym, przyjaznym językiem z wieloma przykładami biznesowymi i nie tylko. Pozycja obowiązkowo dla każdego, menedżera czy pracownika, kto chciałby pracować bardziej „zwinnie”!
Spis treści
Spis treści
-
WPROWADZENIE 7
-
COTOZNACZY„AGILE”? 9
-
NA CZYM POLEGA ZWINNE ZARZĄDZANIE? 10
-
ŚWIAT VUCA 11
-
KRÓTKA HISTORIA ZWINNEGO ZARZĄDZANIA 14
-
MANIFEST AGILE 17
-
CZY AGILE JEST TYLKO DLA INFORMATYKÓW? 19
-
AGILE W PRAKTYCE 20
-
DWANAŚCIE ZASAD ZWINNEGO PODEJŚCIA 26
-
POLACY MAJĄ AGILE W DNA 37
-
HISTORIA PROJEKTU SENTINEL 39
-
AGILEAWATERFALL.ODWIECZNAWOJNA
CZY STARE DOBRE MAŁŻEŃSTWO 41
-
KIEDY STOSOWAĆ AGILE, A KIEDY WATERFALL 55
-
METODY AGILE 57
-
CO MA WSPÓLNEGO AGILE Z KAROLEM DARWINEM 63
-
AGILETOMETODATWORZENIAINNOWACJI.
– PRAWDY I MITY NA TEMAT INNOWACYJNOŚCI 65
-
KREATYWNOŚĆ A INNOWACYJNOŚĆ – DEFINICJE 68
-
WSKAŹNIK PCIT – CZYLI GPS ZWINNYCH METODOLOGII 75
-
PRZEGLĄDMETODOLOGIIAGILE:SCRUM,
CZYLI RZECZ O RUGBY 80
-
METODOLOGIE AGILE – DESIGN THINKING 96
-
SCRUM A DESIGN THINKING 117
-
SPOTIFY 119
-
AGILE JAKO KULTURA PRACY 121
-
KIM JEST AGILE’OWIEC – POSTAWA ADASIA 123
-
ZWINNOŚĆ TO ZARZĄDZANIE ZMIANĄ 126
-
AGILE LEADERSHIP – KIM JEST AGILE LEADER? 133
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-951408-2-2 |
Rozmiar pliku: | 9,6 MB |