Facebook - konwersja
  • promocja

AI dla ludzi i firmy. Potencjał sztucznej inteligencji w biznesie - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
21 lipca 2020
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

AI dla ludzi i firmy. Potencjał sztucznej inteligencji w biznesie - ebook

Przedsiębiorstwa z branży technologicznej ciągle mierzą się z silną konkurencją. Nietrudno zrozumieć, co stanowi o przewadze firmy niezależnie od branży czy wielkości. Wygrywanie wymaga utrzymywania przewagi konkurencyjnej, jaką jest zdolność określania, wdrażania i osiągania poziomów wydajności nieosiągalnych dla konkurencji. Najczęściej przewaga konkurencyjna ma dwa źródła. Pierwszym jest dostarczanie funkcjonalnych rozwiązań, które dają radość użytkownikom. Drugim - wykorzystywanie właściwych danych do wdrażania odpowiedniej strategii, która wciąż podlega optymalizacji. Zastosowanie w tych działaniach rozwiązań z dziedziny sztucznej inteligencji znacznie przyczynia się do sukcesu firmy.

To praktyczny przewodnik dla osób zainteresowanych wykorzystaniem AI w przedsiębiorstwie. Wyjaśniono tu dokładnie, czym jest AI i jakie kluczowe koncepcje się z nią wiążą, pokazano, w jaki sposób należy identyfikować związane z nią szanse, a także przedstawiono innowacyjny model AIPB, prezentujący całościowe podejście do prowadzenia inicjatyw AI. Opisano zasady tworzenia udanych strategii AI, które przynoszą korzyści zarówno pojedynczym osobom, jak i firmie. Istotną częścią książki są wskazówki dotyczące ryzyka, kluczowych kwestii, kompromisów i ograniczeń związanych z projektami AI. Podkreślono również znaczenie kierownictwa wykonawczego w innowacyjnych przedsięwzięciach związanych ze sztuczną inteligencją.

W tej książce:

  • koncepcje sztucznej inteligencji oraz potencjał AI dla biznesu
  • wprowadzenie do modelu AIPB i przykłady zastosowań
  • pogłębiona dyskusja na temat celów wdrażania rozwiązań AI
  • koncepcja dojrzałości wobec sztucznej inteligencji i otwieranie się na innowacje
  • budowa skutecznej strategii wdrażania AI
  • przyszłość AI dla przedsiębiorstw: oczekiwania i zagrożenia

AI: zmaterializuj swoje marzenia i nadzieje!

Spis treści


Przedmowa 11

CZĘŚĆ I. MODEL AI DLA LUDZI I FIRMY

1. Sukces a sztuczna inteligencja 21

  • Wyścig po sukces biznesowy 21
  • Dlaczego projekty AI upadają? 24
  • Dlaczego projekty AI odnoszą sukces? 25
  • Wykorzystanie siły AI do zwycięstwa 27

2. Wprowadzenie do modelu AIPB 29

  • Ogólny model innowacji 30
  • Pseudokomponent korzyści AIPB 31
  • Istniejące modele i brakujące elementy układanki 33
  • Korzyści z AIPB 34
  • Podsumowanie 40

3. Podstawowe komponenty modelu AIPB 41

  • Analogia do agile 41
  • Eksperci 44
  • Kategorie procesów w modelu AIPB oraz zalecane metody 48
  • Kategoria oceny 49
  • Kategoria metodologii 52
  • Model odwróconej klasy 70
  • Podsumowanie 71

4. AI i uczenie maszynowe - przegląd nietechniczny 73

  • Czym jest data science i czym zajmują się specjaliści data science? 73
  • Definicja uczenia maszynowego i jego charakterystyka 75
  • Sposoby uczenia się maszyn 77
  • Definicja i zagadnienia związane ze sztuczną inteligencją 80
  • Typy sztucznej inteligencji 81
  • Nauka jak u ludzi 84
  • Mordercze maszyny i gwiazdy jednego przeboju 85
  • Dane napędzające AI 89
  • Uwaga na temat przyczyny i skutku 100
  • Podsumowanie 101

5. Rzeczywiste zastosowania i szanse 103

  • Szanse dla sztucznej inteligencji 103
  • Jak mogę wykorzystać AI w biznesowej rzeczywistości? 104
  • Realne zastosowania i przykłady 107
  • Podsumowanie 128

CZĘŚĆ II. TWORZENIE WIZJI SZTUCZNEJ INTELIGENCJI

6. Waga właściwych powodów 131

  • Zacznij od dlaczego 131
  • Kierowanie produktem i perspektywa 133
  • Przywództwo i tworzenie wspólnej wizji oraz zrozumienia 133
  • Podsumowanie 135

7. Wyznaczanie celów ludziom i firmie 137

  • Określenie interesariuszy i ich celów 137
  • Cele w podziale na interesariuszy 140
  • Podsumowanie 153

8. Co sprawia, że produkty są dobre 155

  • Waga kontra satysfakcja 155
  • Cztery składniki dobrego produktu 157
  • Netflix i to, co liczy się najbardziej 169
  • Lean i metodologie zwinne 170
  • Podsumowanie 172

9. Sztuczna inteligencja w służbie lepszych wrażeń 175

  • Definicja wrażeń 176
  • Wpływ sztucznej inteligencji na ludzkie wrażenia 176
  • Interfejsy wrażeń 186
  • Ekonomia doświadczeń 187
  • Myślenie projektowe 188
  • Podsumowanie 191

10. Przykład wizji AI 193

  • Odczuwanie i postrzeganie czasoprzestrzenne 194
  • Smak kierowany sztuczną inteligencją 195
  • Deklaracja wizji w modelu AIPB 197

CZĘŚĆ III. TWORZENIE STRATEGII AI

11. Innowacja naukowa a sukces z AI 201

  • Sztuczna inteligencja jako nauka 202
  • Model TCPR 205
  • Analogia do modelu TCPR 208
  • Analogia do zależności od danych 210
  • Podsumowanie 210

12. Gotowość i dojrzałość do AI 213

  • Gotowość na AI 214
  • Dojrzałość do AI 228
  • Podsumowanie 234

13. Kluczowe kwestie do rozważenia w kontekście AI 235

  • Szum wokół AI kontra rzeczywistość AI 236
  • Testowanie ryzykownych założeń 238
  • Ocena technicznej wykonalności 240
  • Zdobycie, utrzymanie i przygotowanie talentów 241
  • Zbuduj kontra zrób 244
  • Ograniczenie odpowiedzialności 246
  • Ograniczenie stronniczości i waga integracji 251
  • Zarządzanie oczekiwaniami pracowników 252
  • Zarządzanie oczekiwaniami klienta 253
  • Zapewnienie jakości (QA) 254
  • Miary sukcesu 256
  • Bycie na bieżąco 258
  • AI na produkcji 259
  • Podsumowanie 259

14. Przykład strategii AI 261

  • Wstęp do przykładu z podcastem 261
  • Powtórka z fazy strategii modelu AIPB 262
  • Tworzenie strategii rozwiązania w modelu AIPB 263
  • Tworzenie planu w modelu AIPB 264

CZĘŚĆ IV. UWAGI KOŃCOWE

15. Wpływ AI na rynek pracy 271

  • AI, przebranżowienie i luki w umiejętnościach 271
  • Luki w umiejętnościach i nowe stanowiska 273
  • Umiejętności jutra 276
  • Przyszłość automatyzacji, rynku pracy i gospodarki 277
  • Podsumowanie 278

16. Przyszłość AI 279

  • AI i przywództwo 279
  • Czego oczekiwać i na co uważać 282
  • Podsumowanie 294

A. Algorytmy AI i uczenia maszynowego 297

  • Parametryzowane i nieparametryzowane uczenie maszynowe 298
  • Jak uczy się model uczenia maszynowego 299
  • Przegląd biologicznych sieci neuronowych 301
  • Wprowadzenie do sztucznych sieci neuronowych 303
  • Wprowadzenie do uczenia głębokiego 306
  • Zastosowania uczenia głębokiego 309
  • Podsumowanie 310

B. Proces AI 311

  • Model GABDO 311
  • Określenie celów 313
  • Gromadzenie 316
  • Budowanie 317
  • Dostarczanie 321
  • Optymalizowanie 322
  • Podsumowanie 325

C. AI na produkcji 327

  • Środowisko produkcyjne kontra środowisko deweloperskie 327
  • Wytwarzanie lokalne i zdalne 329
  • Skalowalność produkcji 330
  • Uczenie i utrzymanie rozwiązania 331

Bibliografia 333

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-6482-0
Rozmiar pliku: 7,9 MB

BESTSELLERY

Kategorie: