- W empik go
Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry - ebook
Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry - ebook
Poradnik do gry Alpha Polaris zawiera szczegółowy opis przejścia gry wzbogacony licznymi obrazkami. Ponadto wymienione zostały przedmioty które powinny trafić do ekwipunku bohatera, pojawiające się w notesie dokumenty, a także rozwiązania zagadek.
Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
- Zgromadź sprzęt do badania niedźwiedzi (Dzień 1)
- Oczyść kości (Dzień 1)
- Podaj zwierzęciu pierwszą dawkę lekarstwa (Dzień 1)
- Zorganizuj sprzęt do przeniesienia niedźwiedzia (Dzień 1)
- Uśpij niedźwiedzia i wykonaj standardowe czynności (Dzień 1)
- Zbadaj pozostawione na noc w okapie kości (Dzień 2)
- Przeanalizuj dane GPS (Dzień 2)
- Wytrop niedźwiedzia (Dzień 2)
- Znajdź źródło dźwięku (Noc 1)
- Zgromadź sprzęt niezbędny na wyprawę na lodowiec (Dzień 3)
Informacja o grze
Przygodówka w konwencji thrillera, w której wybieramy się do stacji badawczej położonej na obszarze Grenlandii. Doświadczamy przerażających koszmarów, próbując wraz z innymi naukowcami pozostać przy życiu.
Gra Alpha Polaris, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Spis treści
-Wprowadzenie
-Dzień 1
-Zgromadź sprzęt do badania niedźwiedzi
-Uśpij niedźwiedzia i wykonaj standardowe czynności
-Zorganizuj sprzęt do przeniesienia niedźwiedzia
-Podaj zwierzęciu pierwszą dawkę lekarstwa
-Oczyść kości
-Odpocznij
-Noc 1
-Znajdź źródło dźwięku
-Sprawdź, czy z innymi wszystko w porządku
-Dzień 2
-Wytrop niedźwiedzia
-Przeanalizuj dane GPS
-Zbadaj pozostawione na noc w okapie kości
-Bombe Alaska
-Przyjrzyj się znalezisku ropy
-Noc 2 - Sprawdź, kto strzelał
-Dzień 3
-Gdzie są wszyscy?
-Zdobądź drugi artykuł od Novy
-Zgromadź sprzęt niezbędny na wyprawę na lodowiec
-Opuść się w głąb szczeliny
-Poszukaj odpowiedzi w jaskini
-Dzień 4
-Zorientuj się w sytuacji
-Pozbądź się kości
-Dowiedz się, co stało się z Tullym i Alem
-Noc 4
-Uruchom generator
-Wróć do budynku
-Rozbrój Alisteira
-Uratuj Novę
Kategoria: | Przygodowe |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8055-176-3 |
Rozmiar pliku: | 4,8 MB |