Facebook - konwersja

Android. Podstawy tworzenia aplikacji - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
10 listopada 2013
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
39,90

Android. Podstawy tworzenia aplikacji - ebook

Przekonaj się, że nie taki Android straszny, jak go malują...

  • Poznaj najpopularniejszy system operacyjny dla urządzeń mobilnych
  • Naucz się tworzyć proste aplikacje i analizować kod przykładów
  • Dowiedz się, jakich narzędzi potrzebujesz, aby rozpocząć pracę

Według najnowszych badań Android stał się najbardziej popularnym systemem operacyjnym dla urządzeń mobilnych. Środowisko to kontroluje już niemal 2/3 wszystkich używanych na świecie smartfonów i tabletów, a jego użytkownicy mają do dyspozycji ponad 450 tysięcy różnych aplikacji! Nic więc dziwnego, że w sieci pełno jest ofert zatrudnienia dla osób, które potrafią tworzyć programy dla tego systemu. Najlepsi wprost nie mogą opędzić się od rekruterów proponujących im coraz ciekawsze warunki finansowe...

Droga do sukcesu jest jednak długa i żmudna. Nauka programowania na potrzeby Androida nie wszystkim wydaje się rzeczą prostą, wielu zniechęca się już na samym wstępie. Najczęściej powodem bywa nieznajomość platformy, podstaw programowania obiektowego, języka Java czy choćby stosowanych tu narzędzi. Już samo korzystanie z przykładów zamieszczonych w sieci oraz ogólnodostępnej literatury wymaga zwykle minimalnej wiedzy na temat technologii i generalnego obycia w świecie urządzeń mobilnych.

Na szczęście dostępna jest już książka "Android. Podstawy tworzenia aplikacji", która bezboleśnie wprowadzi Cię w krainę programowania komputerów mobilnych pracujących pod kontrolą systemu firmy Google. Dzięki niej poznasz podstawy języka Java i budowę aplikacji działających w Androidzie. Nauczysz się posługiwać odpowiednimi narzędziami i pisać własne programy. Dowiesz się, jak korzystać z zasobów graficznych i funkcji systemowych. Zyskasz instrukcje, jak pobierać dane z sieci oraz uruchamiać nowe wątki.

  • Podstawy programowania urządzeń mobilnych
  • Wyposażenie warsztatu pracy programisty
  • Tworzenie prostych aplikacji dla Androida
  • Definiowanie układów obiektów na ekranie
  • Korzystanie z zasobów graficznych aplikacji
  • Uruchamianie i kontrolowanie wątków
  • Tworzenie aplikacji wieloekranowych

Chwyć robota za antenki - zacznij samodzielnie tworzyć aplikacje dla Androida!

Spis treści

Wstęp (5)

Rozdział 1. Instalowanie środowiska programistycznego (9)

  • Instalowanie Android SDK, Javy i edytora Eclipse (9)
  • Konfiguracja środowiska programistycznego Eclipse (11)
  • Pierwsza aplikacja (15)

Rozdział 2. Wygląd pierwszej aplikacji (19)

  • Katalog res - zasoby aplikacji (19)
  • Layouts, czyli wyglądy aplikacji (22)
    • LinearLayout - obiekty ułożone obok siebie (24)
    • TableLayout - obiekty ułożone w oczkach sieci (27)
    • AbsoluteLayout - rozłożenie swobodne (32)

Rozdział 3. Graficzne zasoby aplikacji (39)

  • Struktura katalogów drawable (39)
  • Emulatory o ekranach różnej jakości (41)
  • Bitmap, czyli mapa bitowa (43)
  • Mapa bitowa opakowana w atrybuty XML (48)
  • Wiele map bitowych w jednym opakowaniu XML (52)

Rozdział 4. Więcej o wyglądzie aplikacji (57)

  • ScrollView - ekran z gumy (57)
  • Kolory (61)
  • Shapes - kształty (68)

Rozdział 5. Programowanie czas zacząć! (77)

  • Przycisk "Koniec" (77)
  • Zegarek dla ubogich (82)
  • Kółko i krzyżyk, a przy okazji definiowanie stylów (87)

Rozdział 6. Efekty specjalne (97)

  • Przygotowanie animacji (98)
  • Przygotowanie interfejsu użytkownika (103)
  • Uruchomienie animacji (105)
  • Animacja innych komponentów (108)
  • Łączenie animacji (110)
  • Animacja poklatkowa map bitowych (113)

Rozdział 7. Własne komponenty graficzne (121)

  • Komponenty rozszerzają bazowy superkomponent View (122)
  • Przegląd możliwości graficznych (132)

Rozdział 8. Mapy bitowe (145)

  • Mapa bitowa zaczerpnięta z zasobów aplikacji (145)
  • Rysowanie na mapie bitowej zaczerpniętej z zasobów aplikacji (152)
  • Przekształcenie mapy bitowej techniką piksel po pikselu (154)
  • Uzyskanie nowej, czystej mapy bitowej (156)

Rozdział 9. Wątek w drugim planie (167)

  • Klasa AsyncTask i rysowanie w drugim planie (167)
  • Ściąganie danych z internetu (181)

Rozdział 10. Więcej ekranów dla aplikacji (191)

  • Okno główne (192)
  • Ta sama aplikacja napisana lepiej, bo krócej (205)

Słowniczek (211)

Skorowidz (213)

Kategoria: Programowanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-8841-8
Rozmiar pliku: 13 MB

BESTSELLERY

Kategorie: