Facebook - konwersja

Android Studio. Podstawy tworzenia aplikacji - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
13 sierpnia 2015
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
69,00

Android Studio. Podstawy tworzenia aplikacji - ebook

  • Naucz się tworzyć aplikacje w środowisku Android Studio!
  • Instalowanie środowiska programistycznego, czyli od czego zacząć pracę
  • Efekty specjalne, czyli jak przygotować obrazy i animacje dla Twojej aplikacji
  • Programowanie czas zacząć, czyli do czego potrzebna Ci Java
Tworzenie aplikacji na urządzenia mobilne jest dziś bardzo intratnym biznesem. Wszyscy używamy tabletów, smartfonów, telefonów komórkowych. Przeważnie zainstalowany jest w nich system operacyjny Android. Jest on bardzo uniwersalny, lecz musi uwzględniać najróżniejsze parametry sprzętu, na którym działa — a to sprawia, że jest również skomplikowany.

Jeśli chcesz nauczyć się programować telefony i tablety, zacznij naukę od przeczytania tej książki. Książka poprowadzi Cię przez trudny proces pisania pierwszych aplikacji w nowym, oficjalnym środowisku programistycznym Android Studio. Dowiesz się, jak przygotować swoje środowisko pracy. Nauczysz się tworzyć i opisywać graficzne zasoby aplikacji, takie jak obrazy i animacje. Odkryjesz, jak wykorzystać kilka podstawowych elementów programowania, np. jak dodać reakcje opisane w Javie do różnych elementów aplikacji. Zobaczysz jak działają najważniejsze mechanizmy w programowaniu urządzeń mobilnych i stworzysz swoją pierwszą aplikację wieloekranową. Złap bakcyla programowania!
  • Instalacja i konfiguracja środowiska
  • Pierwsza aplikacja
  • Wygląd pierwszej aplikacji
  • Graficzne zasoby aplikacji
  • Więcej o wyglądzie aplikacji
  • Podstawy programowania
  • Przygotowanie i uruchomienie animacji
  • Przygotowanie interfejsu użytkownika
  • Animacja poklatkowa map bitowych
  • Własne komponenty graficzne
  • Wątek w drugim planie
  • Więcej ekranów dla aplikacji

Android Studio — obudź w sobie kreatywność programisty!

Spis treści

Wstęp (5)

Rozdział 1. Instalowanie środowiska programistycznego (9)

  • Instalowanie Javy (10)
  • Instalacja środowiska Android Studio (11)
  • Pierwsze uruchomienie Android Studio (13)
  • Emulatory urządzeń (15)
  • Prawdziwe urządzenia (18)

Rozdział 2. Pierwsza aplikacja (21)

  • Kreator nowej aplikacji (21)
  • Nowa aplikacja (24)

Rozdział 3. Wygląd pierwszej aplikacji (33)

  • Katalog res - zasoby aplikacji (33)
  • Edycja wyglądu aplikacji (34)
  • Layouty, czyli wyglądy aplikacji (38)
    • RelativeLayout - jeden obiekt jest położony tam, gdzie trzeba, a pozostałe są dowiązane do niego (38)
    • LinearLayout - obiekty ułożone obok siebie (40)
    • TableLayout - obiekty ułożone w oczkach sieci (41)

Rozdział 4. Graficzne zasoby aplikacji (49)

  • Ikona główna aplikacji (49)
  • Obrazki i struktura katalogów drawable (51)
  • Bitmap, czyli mapa bitowa (54)
  • Mapa bitowa opakowana w atrybuty XML (58)
  • Wiele map bitowych w jednym opakowaniu XML (63)

Rozdział 5. Więcej o wyglądzie aplikacji (69)

  • ScrollView - gdy ekran jest za mały (69)
  • Kolory (74)
  • Shapes - kształty (76)

Rozdział 6. Programowanie czas zacząć! (87)

  • Przycisk Koniec (87)
  • Zegarek dla ubogich (92)
  • Plansza do gry w kółko i krzyżyk, a przy okazji definiowanie stylów (97)

Rozdział 7. Efekty specjalne (107)

  • Przygotowanie animacji (108)
  • Przygotowanie interfejsu użytkownika (112)
  • Uruchomienie animacji (114)
  • Animacja innych komponentów (118)
  • Łączenie animacji (120)
  • Animacja poklatkowa map bitowych (122)

Rozdział 8. Własne komponenty graficzne (129)

  • Komponenty rozszerzają bazowy superkomponent View (130)
  • Przegląd możliwości graficznych (140)

Rozdział 9. Mapy bitowe (153)

  • Mapa bitowa zaczerpnięta z zasobów aplikacji (153)
  • Rysowanie na mapie bitowej zaczerpniętej z zasobów aplikacji (160)
  • Przekształcenie mapy bitowej techniką piksel po pikselu (163)
  • Uzyskanie nowej, czystej mapy bitowej (165)

Rozdział 10. Wątek w drugim planie (177)

  • Klasa AsyncTask i rysowanie w drugim planie (177)
  • Ściąganie danych z internetu (191)

Rozdział 11. Więcej ekranów dla aplikacji (201)

  • Okno główne i okna poboczne (201)
  • Action Bar jako centrum zarządzania aktywnościami aplikacji (213)

Skorowidz (225)

Kategoria: Programowanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-2005-5
Rozmiar pliku: 12 MB

BESTSELLERY

Kategorie: