Facebook - konwersja
  • promocja

Angular. Dziesięć praktycznych aplikacji internetowych z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań technologicznych. Wydanie 3 - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
7 maja 2024
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(2w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

Angular. Dziesięć praktycznych aplikacji internetowych z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań technologicznych. Wydanie 3 - ebook

Angular jest ulubionym narzędziem programistów, którzy cenią wydajność pracy i chcą z niej czerpać pełną satysfakcję. Umożliwia tworzenie aplikacji działających na wielu platformach, w sieci WWW, na komputerach i urządzeniach mobilnych. Co więcej, pozwala na użycie języka TypeScript, który lepiej niż JavaScript nadaje się do programowania profesjonalnych aplikacji internetowych. Angular zapewnia również możliwość korzystania z wielu nowoczesnych bibliotek.

Dzięki temu praktycznemu przewodnikowi sprawdzisz, jak działa Angular podczas tworzenia dziesięciu zróżnicowanych funkcjonalnych aplikacji internetowych. Nauczysz się też integrować go z różnymi bibliotekami i narzędziami, takimi jak Angular Router, Scully, Electron, wątki robocze usług Angulara czy narzędzia Nx do zarządzania repozytoriami monolitycznymi. Poszczególnych technologii użyjesz do tworzenia ciekawych projektów: aplikacji pogodowej w technice PWA, mobilnej aplikacji do geotagowania zdjęć, biblioteki komponentów interfejsu użytkownika i innych. Dowiesz się też, jak dostosować interfejs CLI Angulara do swoich potrzeb.

W książce między innymi:

  • konfiguracja aplikacji Angulara
  • tworzenie jednostronicowych aplikacji za pomocą Jamstack i Scully
  • budowa systemu śledzenia problemów przy użyciu Typed Reactive Forms
  • tworzenie aplikacji w repozytorium monolitycznym z zastosowaniem narzędzi Nx
  • programowanie aplikacji mobilnych z wykorzystaniem frameworka Ionic
  • własne schematy rozszerzające interfejs wiersza poleceń Angulara

Angular: Twoja droga do tworzenia nowoczesnych aplikacji!

Spis treści

O autorze

O korektorze merytorycznym

Przedmowa

Wstęp

Rozdział 1. Tworzenie pierwszej aplikacji internetowej w Angularze

  • Podstawowe koncepcje i kontekst
  • Interfejs CLI Angulara
  • Ekosystem narzędzi Angulara w edytorze VS Code
    • Nx Console
    • Angular Language Service
    • Angular Snippets
    • Material Icon Theme
  • Omówienie projektu
  • Rozpoczęcie pracy
  • Tworzenie pierwszej aplikacji w Angularze
  • Interakcje z Angularem
  • Automatyzacja poleceń interfejsu CLI Angulara przy użyciu rozszerzenia Nx Console
  • Podsumowanie
  • Pytania sprawdzające
  • Materiały dodatkowe

Rozdział 2. Budowanie aplikacji typu SPA przy użyciu rozwiązań Scully i Angular Router

  • Podstawowe koncepcje i kontekst
  • Omówienie projektu
  • Rozpoczęcie pracy
  • Ustawianie routingu w aplikacji tworzonej za pomocą Angulara
  • Tworzenie podstawowego układu bloga
  • Konfigurowanie routingu w aplikacji
    • Tworzenie strony kontaktowej
    • Dodawanie strony z artykułami
  • Dodawanie możliwości blogowania przy użyciu Scully
    • Instalowanie biblioteki Scully
    • Inicjalizowanie strony blogowej
  • Wyświetlanie wpisów blogowych na stronie głównej
  • Podsumowanie
  • Pytania sprawdzające
  • Materiały dodatkowe

Rozdział 3. Budowanie systemu śledzenia problemów z użyciem formularzy reaktywnych

  • Podstawowe koncepcje i kontekst
  • Omówienie projektu
  • Rozpoczęcie pracy
  • Instalowanie biblioteki Clarity w aplikacji napisanej za pomocą Angulara
  • Wyświetlanie spisu problemów
    • Pobieranie problemów do rozwiązania
    • Wizualizacja problemów w siatce danych
  • Zgłaszanie nowych problemów
    • Konfigurowanie formularzy reaktywnych
    • Tworzenie formularza do zgłaszania problemów
    • Wyświetlanie nowego problemu na liście
    • Sprawdzanie poprawności danych problemu
  • Oznaczanie problemu jako rozwiązanego
  • Włączanie podpowiedzi na temat nowych problemów
  • Podsumowanie
  • Ćwiczenie
  • Materiały dodatkowe

Rozdział 4. Budowanie aplikacji pogodowej w technice PWA przy użyciu mechanizmu Service Workers Angulara

  • Podstawowe koncepcje i kontekst
  • Omówienie projektu
  • Rozpoczęcie pracy
  • Konfigurowanie API usługi OpenWeather
  • Wyświetlanie danych pogodowych
    • Konfigurowanie aplikacji
    • Komunikacja z API usługi OpenWeather
    • Wyświetlanie informacji o pogodzie w danym mieście
  • Dodawanie trybu autonomicznego dzięki mechanizmowi Service Workers
  • Utrzymywanie aktualności aplikacji dzięki wewnętrznym powiadomieniom
  • Wdrażanie aplikacji w Hostingu Firebase
  • Podsumowanie
  • Ćwiczenie
  • Materiały dodatkowe

Rozdział 5. Budowanie okienkowego edytora WYSIWYG przy użyciu platformy Electron

  • Podstawowe koncepcje i kontekst
  • Omówienie projektu
  • Rozpoczęcie pracy
  • Dodawanie do Angulara biblioteki edytora WYSIWYG
  • Integrowanie frameworka Electron w obszarze roboczym
  • Komunikacja między Angularem a Electronem
    • Konfigurowanie obszaru roboczego interfejsu CLI Angulara
    • Interakcja z edytorem
    • Interakcja z systemem plików
  • Pakowanie aplikacji okienkowej
    • Konfigurowanie narzędzia webpack pod kątem środowiska produkcyjnego
    • Korzystanie z pakowacza frameworka Electron
  • Podsumowanie
  • Pytania sprawdzające
  • Materiały dodatkowe

Rozdział 6. Budowanie aplikacji mobilnej do geoznakowania zdjęć korzystającej z biblioteki Capacitor i map trójwymiarowych

  • Podstawowe koncepcje i kontekst
  • Omówienie projektu
  • Rozpoczęcie pracy
  • Tworzenie aplikacji mobilnej w Ionicu
    • Tworzenie rusztowania aplikacji
    • Budowanie menu głównego
  • Robienie zdjęć przy użyciu biblioteki Capacitor
    • Tworzenie interfejsu użytkownika
    • Korzystanie z biblioteki Capacitor
  • Przechowywanie danych na platformie Firebase
    • Tworzenie projektu Firebase'a
    • Integrowanie biblioteki AngularFire
  • Wyświetlanie podglądu zdjęć przy użyciu biblioteki CesiumJS
    • Konfigurowanie biblioteki CesiumJS
    • Wyświetlanie zdjęć w przeglądarce
  • Podsumowanie
  • Pytania sprawdzające
  • Materiały dodatkowe

Rozdział 7. Budowanie przy użyciu Angulara aplikacji typu SSR z portfolio projektów na GitHubie

  • Podstawowe koncepcje i kontekst
  • Omówienie projektu
  • Rozpoczęcie pracy
  • Budowanie w Angularze aplikacji korzystającej z interfejsu API GitHuba
    • Budowanie pulpitu kontrolnego
    • Wyświetlanie informacji osobistych
    • Wyszczególnianie repozytoriów użytkownika
    • Wizualizacja przynależności do organizacji
  • Integrowanie z aplikacją biblioteki Angular Universal
  • Wstępne renderowanie treści podczas budowania aplikacji
  • Poprawa optymalizacji SEO
  • Podsumowanie
  • Pytania sprawdzające
  • Materiały dodatkowe

Rozdział 8. Budowanie portalu korporacyjnego przy użyciu narzędzi Nx obsługujących repozytoria monolityczne oraz biblioteki NgRx

  • Podstawowe koncepcje i kontekst
  • Omówienie projektu
  • Rozpoczęcie pracy
  • Tworzenie aplikacji w architekturze repozytorium monolitycznego przy użyciu Nx
  • Tworzenie serwisów dla użytkowników
    • Budowanie serwisu dla odwiedzających
    • Budowanie serwisu dla administratorów
  • Zarządzanie stanem aplikacji za pomocą biblioteki NgRx
    • Konfigurowanie stanu
    • Współdziałanie z magazynem
  • Wizualizacja danych na wykresach
    • Utrwalanie danych odwiedzin w pamięci przeglądarki
    • Wyświetlanie danych statystycznych odwiedzin
  • Podsumowanie
  • Pytania sprawdzające
  • Materiały dodatkowe

Rozdział 9. Budowanie biblioteki komponentów interfejsu użytkownika przy użyciu interfejsu CLI i zestawu CDK Angulara

  • Podstawowe koncepcje i kontekst
  • Omówienie projektu
  • Rozpoczęcie pracy
  • Tworzenie biblioteki w interfejsie CLI Angulara
  • Budowanie przeciągalnej listy kart
    • Wyświetlanie danych kart
    • Dodawanie funkcji przeciągania i upuszczania
  • Współdziałanie ze schowkiem
  • Publikowanie biblioteki Angulara w rejestrze npm
  • Używanie komponentów jako elementów Angulara
  • Podsumowanie
  • Pytania sprawdzające
  • Materiały dodatkowe

Rozdział 10. Tworzenie własnych poleceń interfejsu CLI Angulara za pomocą schematów

  • Podstawowe koncepcje i kontekst
  • Omówienie projektu
  • Rozpoczęcie pracy
  • Instalowanie interfejsu CLI schematów
  • Tworzenie komponentu z użyciem frameworka CSS Tailwind
  • Tworzenie usługi HTTP
  • Podsumowanie
  • Ćwiczenie
  • Materiały dodatkowe
Kategoria: Webmaster
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-289-0810-9
Rozmiar pliku: 7,6 MB

BESTSELLERY

Kategorie: