Facebook - konwersja

Angular. Profesjonalne techniki programowania. Wydanie IV - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
25 maja 2021
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(2w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
149,00

Angular. Profesjonalne techniki programowania. Wydanie IV - ebook

Angular jest frameworkiem napisanym w języku TypeScript. Służy do tworzenia złożonych, nowoczesnych i wydajnych aplikacji działających po stronie klienta. Jest rozwijany przez Google i cieszy się dużym uznaniem projektantów aplikacji: ułatwia tworzenie poprawnego, czystego kodu, umożliwia bezproblemowe testowanie, a praca programisty z tym frameworkiem jest przyjemna, efektywna i satysfakcjonująca. Aby w pełni wykorzystać możliwości Angulara, koniecznie trzeba się zapoznać z architekturą jego aplikacji, a także z modułami, komponentami i powiązaniami danych.

To kolejne wydanie popularnego przewodnika, będącego starannie przygotowanym połączeniem opisu architekturalnego, specyfikacji technicznej i praktycznych wskazówek. Pozwala na niemal natychmiastowe rozpoczęcie pracy w Angularze. Na początek czeka Cię zapoznanie się ze wzorcem MVC, z jego zaletami i zastosowaniem. Następnie zaczniesz pisać funkcjonalne aplikacje - stopniowo będziesz przechodzić do coraz bardziej zaawansowanych i złożonych rozwiązań. Poszczególne przykłady zostały omówione w sposób jasny, zrozumiały i spójny. Dodatkowo w książce przedstawiono mnóstwo wskazówek i szczegółów, pozwalających na efektywną pracę i uzyskiwanie najlepszych efektów. Nie zabrakło także prezentacji najczęściej spotykanych problemów i metod ich rozwiązywania.

W książce:

  • dokładne omówienie wzorca MVC
  • tworzenie złożonych i dynamicznych aplikacji w Angularze
  • używanie narzędzi ng podczas tworzenia projektów w Angularze
  • rozszerzanie i dostosowywanie frameworka Angular
  • prowadzenie testów jednostkowych dla projektów w Angularze

Dobre rozwiązanie dla aplikacji klienta? Z Angularem się uda!

Spis treści

  • O autorze
  • O korektorze merytorycznym
  • Część I Zaczynamy
  • Rozdział 1. Rozpoczęcie pracy
    • Co powinieneś wiedzieć?
    • Jaka jest struktura niniejszej książki?
      • Część I. Zaczynamy
      • Część II. Praca z Angularem
      • Część III. Zaawansowane funkcje Angulara
    • Czego nie znajdę w książce?
    • Co jest potrzebne do programowania z użyciem Angulara?
    • Jak skonfigurować środowisko programistyczne?
    • Co zrobić w przypadku problemów podczas wykonywania przykładów?
    • Co zrobić w sytuacji, gdy znajdę błąd w książce?
    • Czy w książce znajdę wiele przykładów?
    • Gdzie znajdę przykładowe fragmenty kodu?
    • Jak mogę skontaktować się z autorem?
    • Podsumowanie
  • Rozdział 2. Pierwsza aplikacja w Angularze
    • Przygotowanie środowiska programistycznego
      • Instalowanie Node.js
      • Instalowanie pakietu angular-cli
      • Instalowanie edytora tekstu
      • Instalowanie przeglądarki WWW
    • Utworzenie i przygotowanie projektu
      • Utworzenie projektu
      • Uruchamianie narzędzi programistycznych
    • Dodanie frameworka Angular do projektu
      • Utworzenie danych modelu
      • Utworzenie klasy listy rzeczy do zrobienia
      • Wyświetlanie danych użytkownikowi
      • Uaktualnienie komponentu
        • Polecenie import
        • Dekorator
        • Klasa
      • Nadawanie stylu elementom HTML
      • Wyświetlenie listy rzeczy do zrobienia
      • Utworzenie dwukierunkowego mechanizmu dołączania danych
        • Filtrowanie zadań
      • Dodawanie zadań
      • Wyświetlanie wykonanych zadań
    • Podsumowanie
  • Rozdział 3. Umieszczenie Angulara w kontekście
    • Sytuacje, w których Angular sprawdza się doskonale
      • Aplikacje dwukierunkowe oraz w postaci pojedynczej strony
    • Porównanie Angulara z Reactem i Vue.js
    • Wzorzec MVC
      • Model
      • Kontroler (komponent)
        • Dane widoku
      • Widok (szablon)
    • Usługi typu RESTful
    • Najczęstsze pułapki podczas stosowania wzorca MVC
      • Umieszczenie logiki w nieodpowiednim miejscu
      • Przyjęcie formatu danych stosowanego w magazynie danych
      • Wystarczająca ilość wiedzy, aby wpaść w tarapaty
    • Podsumowanie
  • Rozdział 4. Krótkie wprowadzenie do HTML i CSS
    • Utworzenie przykładowego projektu
    • Język HTML
      • Element samozamykający się
      • Atrybut
      • Stosowanie atrybutu bez wartości
      • Cytowanie literałów w atrybucie
      • Treść elementu
      • Struktura dokumentu
    • Framework Bootstrap
      • Stosowanie podstawowych klas Bootstrap
        • Użycie klas kontekstu
        • Użycie marginesu i dopełnienia
        • Zmiana wielkości elementu
      • Użycie frameworka Bootstrap do nadawania stylu tabeli
      • Użycie frameworka Bootstrap do tworzenia formularzy HTML
      • Użycie frameworka Bootstrap do utworzenia układu opartego na siatce
        • Utworzenie responsywnego układu opartego na siatce
        • Utworzenie uproszczonego układu opartego na siatce
    • Podsumowanie
  • Rozdział 5. Wprowadzenie do języków JavaScript i TypeScript część 1.
    • Utworzenie przykładowego projektu
      • Podstawowy sposób pracy
    • Używanie poleceń
    • Definiowanie i używanie funkcji
      • Definiowanie funkcji z parametrami
        • Używanie parametrów domyślnych i resztowych
      • Definiowanie funkcji zwracającej wartość
      • Używanie funkcji jako argumentu innej funkcji
        • Używanie funkcji strzałki
    • Używanie zmiennych i typów
      • Używanie zmiennej domknięcia
      • Używanie typów podstawowych
        • Praca z wartością boolowską
        • Praca z ciągiem tekstowym
          • Używanie szablonu ciągu tekstowego
        • Praca z liczbami
    • Używanie operatorów JavaScript
      • Używanie konstrukcji warunkowych
      • Operator równości kontra operator identyczności
      • Jawna konwersja typu
        • Konwersja liczby na ciąg tekstowy
        • Konwersja ciągu tekstowego na liczbę
    • Praca z tablicą
      • Użycie literału tablicy
      • Odczyt i modyfikacja zawartości tablicy
      • Wyświetlenie zawartości tablicy
      • Używanie operatora rozwinięcia
      • Używanie wbudowanych metod przeznaczonych do pracy z tablicą
    • Podsumowanie
  • Rozdział 6. Wprowadzenie do języków JavaScript i TypeScript część 2.
    • Utworzenie przykładowego projektu
    • Praca z obiektami
      • Używanie literału obiektu
      • Używanie funkcji jako metod
      • Zdefiniowanie klasy
        • Zdefiniowanie właściwości getter i setter klasy
        • Używanie dziedziczenia klas
    • Praca z modułami JavaScript
      • Utworzenie i stosowanie modułu
        • Zmiana nazwy importowanego modułu
        • Zaimportowanie wszystkich typów w module
    • Użyteczne funkcje języka TypeScript
      • Używanie adnotacji typu
        • Adnotacja typu właściwości i zmiennych
        • Określenie wielu typów lub dowolnego typu
      • Używanie krotki
      • Używanie typów indeksowanych
      • Używanie modyfikatorów dostępu
    • Podsumowanie
  • Rozdział 7. SportsStore rzeczywista aplikacja
    • Utworzenie przykładowego projektu
      • Instalowanie dodatkowych pakietów npm
        • Dodawanie arkuszy stylów CSS do aplikacji
      • Utworzenie usługi sieciowej typu RESTful
      • Utworzenie pliku HTML
      • Utworzenie struktury katalogów
      • Uruchomienie przykładowej aplikacji
      • Uruchomienie usługi sieciowej typu RESTful
    • Przygotowanie funkcji projektu w Angularze
      • Uaktualnienie komponentu głównego
      • Uaktualnienie modułu głównego
      • Analiza pliku typu bootstrap
    • Utworzenie danych modelu
      • Utworzenie klas modelu
      • Utworzenie fikcyjnego źródła danych
      • Utworzenie repozytorium modelu
      • Utworzenie modułu funkcjonalnego
    • Rozpoczęcie pracy nad utworzeniem sklepu internetowego
      • Utworzenie szablonu i komponentu sklepu internetowego
      • Utworzenie modułu funkcjonalnego dla sklepu
      • Uaktualnienie komponentu i modułu głównego
    • Dodawanie funkcji związanych z produktem
      • Wyświetlanie szczegółów produktu
      • Dodawanie możliwości wyboru kategorii
      • Dodawanie stronicowania produktów
      • Utworzenie własnej dyrektywy
    • Podsumowanie
  • Rozdział 8. SportsStore zamówienia i zakupy
    • Utworzenie przykładowego projektu
    • Utworzenie koszyka na zakupy
      • Utworzenie modelu koszyka na zakupy
      • Utworzenie komponentów podsumowania koszyka na zakupy
      • Integracja koszyka na zakupy ze sklepem internetowym
    • Zaimplementowanie routingu
      • Utworzenie komponentów zawartości koszyka i procesu składania zamówienia
      • Utworzenie i zastosowanie konfiguracji routingu
      • Nawigacja po aplikacji
      • Zabezpieczanie tras
    • Ukończenie funkcji obsługi zawartości koszyka
    • Przetwarzanie zamówienia
      • Rozbudowa modelu
        • Uaktualnienie repozytorium i źródła danych
        • Uaktualnienie modułu modelu
      • Pobieranie szczegółów zamówienia
    • Używanie usługi sieciowej typu RESTful
      • Zastosowanie źródła danych
    • Podsumowanie
  • Rozdział 9. SportsStore administrowanie
    • Utworzenie przykładowej aplikacji
      • Utworzenie modułu
      • Konfigurowanie systemu routingu
      • Nawigacja do administracyjnego adresu URL
    • Implementowanie uwierzytelniania
      • Poznajemy system uwierzytelniania
      • Rozbudowa źródła danych
      • Konfigurowanie usługi uwierzytelniania
      • Włączenie uwierzytelniania
    • Rozbudowa źródła danych i repozytoriów
    • Utworzenie struktury funkcji administracyjnych
      • Utworzenie komponentów w postaci miejsc zarezerwowanych
      • Przygotowanie wspólnej treści i modułu funkcjonalnego
      • Zaimplementowanie funkcji obsługi produktu
        • Zaimplementowanie edytora produktu
      • Zaimplementowanie funkcji obsługi zamówienia
    • Podsumowanie
  • Rozdział 10. SportsStore wdrożenie
    • Utworzenie przykładowej aplikacji
    • Dodawanie funkcjonalności progresywnych
      • Instalowanie pakietu PWA
      • Buforowanie danych
      • Reakcja na zmiany dotyczące połączenia z internetem
    • Przygotowanie aplikacji do wdrożenia
      • Utworzenie pliku danych
      • Utworzenie serwera
      • Zmiana adresu URL usługi sieciowej w klasie repozytorium
    • Zbudowanie i przetestowanie aplikacji
      • Testowanie funkcjonalności progresywnej
    • Umieszczenie aplikacji SportsStore w kontenerze
      • Instalowanie narzędzia Docker
      • Przygotowanie aplikacji
      • Utworzenie kontenera
      • Uruchamianie aplikacji
    • Podsumowanie
  • Część II Praca z Angularem
  • Rozdział 11. Poznajemy projekt i narzędzia Angulara
    • Utworzenie nowego projektu w Angularze
    • Struktura projektu tworzonego w Angularze
      • Katalog kodu źródłowego
      • Katalog pakietów
    • Używanie narzędzi programistycznych
      • Programistyczny serwer HTTP
      • Proces kompilacji
      • Paczka aplikacji
      • Paczka skryptów typu polyfills
      • Paczka stylów
      • Stosowanie lintera
    • Sposób działania aplikacji zbudowanych z użyciem Angulara
      • Dokument HTML
      • Przygotowanie aplikacji
      • Moduł główny aplikacji zbudowanej z użyciem Angulara
      • Komponent Angulara
      • Wyświetlanie treści
    • Proces kompilowania dla środowiska produkcyjnego
      • Wcześniejsza kompilacja
      • Wczytywanie zróżnicowane
      • Uruchomienie produkcyjnej wersji aplikacji
    • Rozpoczęcie programowania w Angularze z użyciem TypeScriptu
      • Utworzenie modelu
        • Utworzenie opisowej klasy modelu
        • Utworzenie źródła danych
        • Utworzenie repozytorium modelu
      • Utworzenie komponentu i szablonu
      • Konfiguracja modułu głównego Angulara
    • Podsumowanie
  • Rozdział 12. Mechanizm dołączania danych
    • Utworzenie przykładowego projektu
    • Jednokierunkowe dołączanie danych
      • Cel dla operacji dołączania danych
        • Dołączanie właściwości
      • Wyrażenie dołączania danych
      • Nawias kwadratowy
      • Element HTML
    • Używanie standardowego dołączania właściwości i atrybutu
      • Używanie standardowego dołączania właściwości
      • Używanie dołączania danych w postaci interpolacji ciągu tekstowego
      • Używanie dołączania atrybutu
    • Przypisywanie klas i stylów
      • Używanie dołączania klasy
        • Przypisanie wszystkich klas elementu za pomocą standardowego dołączania
        • Przypisanie poszczególnych klas za pomocą specjalnego dołączania klasy
        • Przypisanie klasy za pomocą dyrektywy ngClass
      • Używanie dołączania stylu
        • Przypisanie pojedynczej właściwości stylu
        • Przypisywanie stylu za pomocą dyrektywy ngStyle
    • Uaktualnienie danych w aplikacji
    • Podsumowanie
  • Rozdział 13. Stosowanie wbudowanych dyrektyw
    • Utworzenie przykładowego projektu
    • Używanie wbudowanej dyrektywy
      • Używanie dyrektywy ngIf
      • Używanie dyrektywy ngSwitch
        • Unikanie problemów z wartością w postaci literału
      • Używanie dyrektywy ngFor
        • Używanie innych zmiennych szablonu
          • Używanie wartości index
          • Używanie wartości zmiennych odd i even
          • Używanie właściwości first i last
        • Minimalizacja liczby operacji elementu
      • Używanie dyrektywy ngTemplateOutlet
        • Dostarczanie danych kontekstu
    • Ograniczenia jednokierunkowego dołączania danych
      • Używanie wyrażeń idempotentnych
      • Kontekst wyrażenia
    • Podsumowanie
  • Rozdział 14. Używanie zdarzeń i formularzy
    • Utworzenie przykładowego projektu
      • Importowanie modułu obsługi formularzy
      • Przygotowanie komponentu i szablonu
    • Używanie dołączania zdarzenia
      • Używanie danych zdarzenia
      • Używanie zmiennej odwołania w szablonie
    • Używanie dwukierunkowego dołączania danych
      • Używanie dyrektywy ngModel
    • Praca z formularzem HTML
      • Dodawanie formularza do przykładowej aplikacji
      • Dodawanie weryfikacji danych formularza
        • Nadawanie stylu elementom za pomocą klas weryfikacji danych
        • Wyświetlanie komunikatów weryfikacji danych na poziomie pola
        • Używanie komponentu do wyświetlania komunikatów weryfikacji danych
      • Weryfikacja danych całego formularza
        • Wyświetlanie komunikatów podsumowania weryfikacji danych
        • Wyłączenie przycisku wysyłającego formularz
    • Używanie formularza opartego na modelu
      • Włączenie funkcji tworzenia formularza opartego na modelu
      • Zdefiniowanie klas modelu formularza
      • Używanie modelu do weryfikacji danych
      • Generowanie elementów na podstawie modelu
    • Utworzenie własnych reguł weryfikacji formularza
      • Zastosowanie własnej reguły weryfikacji
    • Podsumowanie
  • Rozdział 15. Tworzenie dyrektywy atrybutu
    • Utworzenie przykładowego projektu
    • Utworzenie prostej dyrektywy atrybutu
      • Zastosowanie własnej dyrektywy
    • Uzyskanie w dyrektywie dostępu do danych aplikacji
      • Odczyt atrybutów elementu HTML
        • Używanie jednego atrybutu elementu HTML
      • Utworzenie właściwości dołączania danych wejściowych
      • Reagowanie na zmianę właściwości danych wejściowych
    • Utworzenie własnego zdarzenia
      • Dołączanie do własnego zdarzenia
    • Utworzenie operacji dołączania danych w elemencie HTML
    • Używanie dwukierunkowego dołączania danych w elemencie HTML
    • Wyeksportowanie dyrektywy do użycia w zmiennej szablonu
    • Podsumowanie
  • Rozdział 16. Tworzenie dyrektywy strukturalnej
    • Utworzenie przykładowego projektu
    • Utworzenie prostej dyrektywy strukturalnej
      • Implementowanie klasy dyrektywy strukturalnej
      • Włączanie dyrektywy strukturalnej
      • Używanie zwięzłej składni dyrektywy strukturalnej
    • Utworzenie iteracyjnej dyrektywy strukturalnej
      • Dostarczanie dodatkowych danych kontekstu
      • Używanie zwięzłej składni dyrektywy strukturalnej
      • Zmiany danych na poziomie właściwości
      • Zmiany danych na poziomie kolekcji
        • Monitorowanie widoków
    • Pobieranie treści elementu HTML
      • Wykonywanie zapytań do wielu elementów potomnych w treści
      • Otrzymywanie powiadomień o zmianie zapytania
    • Podsumowanie
  • Rozdział 17. Poznajemy komponent
    • Utworzenie przykładowego projektu
    • Strukturyzacja aplikacji z użyciem komponentów
      • Utworzenie nowych komponentów
        • Poznajemy nową strukturę aplikacji
      • Definiowanie szablonu
        • Definiowanie zewnętrznego szablonu
        • Używanie dołączania danych w szablonie komponentu
        • Używanie właściwości danych wejściowych do koordynacji między komponentami
          • Używanie dyrektyw w szablonie komponentu potomnego
        • Używanie właściwości danych wyjściowych do koordynacji między komponentami
        • Projekcja treści elementu HTML
      • Zakończenie restrukturyzacji komponentu głównego
    • Używanie stylów komponentu
      • Definiowanie zewnętrznych stylów komponentu
      • Używanie zaawansowanych funkcji stylów
        • Ustawienia hermetyzacji widoku
        • Używanie selektorów CSS funkcji shadow DOM
          • Dopasowanie elementu HTML stosującego komponent
          • Dopasowanie elementów nadrzędnych elementu HTML stosującego komponent
          • Umieszczenie stylu w szablonie komponentu potomnego
    • Pobieranie treści szablonu
    • Podsumowanie
  • Rozdział 18. Tworzenie i używanie potoku
    • Utworzenie przykładowego projektu
    • Poznajemy potok
    • Utworzenie własnego potoku
      • Rejestrowanie własnego potoku
      • Zastosowanie własnego potoku
      • Łączenie potoków
      • Utworzenie potoku nieczystego
    • Używanie wbudowanych potoków
      • Formatowanie wartości liczbowych
      • Formatowanie wartości walutowych
      • Formatowanie wartości procentowych
      • Formatowanie wartości daty i godziny
      • Zmiana wielkości znaków ciągu tekstowego
      • Serializowanie danych jako JSON
      • Podział danych tablicy
      • Formatowanie par klucz wartość
      • Pobieranie wartości
      • Generowanie liczby mnogiej dla pewnej wartości
    • Podsumowanie
  • Rozdział 19. Poznajemy usługę
    • Utworzenie przykładowego projektu
    • Poznajemy problem związany z przekazywaniem obiektów
      • Prezentacja problemu
      • Wykorzystanie mechanizmu wstrzykiwania zależności do rozprowadzania obiektu jako usługi
        • Przygotowanie usługi
        • Przygotowanie komponentów zależnych
        • Rejestrowanie usługi
        • Przegląd zmian wprowadzonych przez mechanizm wstrzykiwania zależności
      • Zadeklarowanie zależności w innych elementach konstrukcyjnych
        • Zadeklarowanie zależności w potoku
        • Zadeklarowanie zależności w dyrektywie
    • Problem izolacji testu
      • Izolowanie komponentów za pomocą usług i mechanizmu wstrzykiwania zależności
        • Przygotowanie usług
        • Zarejestrowanie usług
        • Przygotowanie komponentu zależnego
    • Dokończenie zastosowania usług w aplikacji
      • Uaktualnienie komponentu głównego i szablonu
      • Uaktualnianie komponentów potomnych
    • Podsumowanie
  • Rozdział 20. Poznajemy dostawcę usługi
    • Utworzenie przykładowego projektu
    • Używanie dostawcy usługi
      • Używanie dostawcy klasy
        • Token
          • Używanie tokenów
        • Właściwość useClass
        • Spełnianie zależności za pomocą wielu obiektów
      • Używanie dostawcy wartości
      • Używanie dostawcy fabryki
      • Używanie dostawcy istniejącej usługi
    • Używanie dostawcy lokalnego
      • Ograniczenia pojedynczego obiektu usługi
      • Utworzenie dostawcy lokalnego w komponencie
      • Alternatywa dla dostawcy
        • Utworzenie dostawcy lokalnego dla wszystkich elementów potomnych
        • Utworzenie dostawcy dla elementów potomnych widoku
      • Kontrolowanie spełniania zależności
        • Ograniczanie wyszukiwania dostawcy
        • Pominięcie samodzielnie zdefiniowanego dostawcy
    • Podsumowanie
  • Rozdział 21. Używanie i tworzenie modułu
    • Utworzenie przykładowego projektu
    • Moduł główny
      • Właściwość imports
      • Właściwość declarations
      • Właściwość providers
      • Właściwość bootstrap
    • Utworzenie modułu funkcjonalnego
      • Utworzenie modułu modelu
        • Utworzenie definicji modułu
        • Uaktualnianie innych klas aplikacji
        • Uaktualnienie modułu głównego
      • Utworzenie modułu narzędziowego
        • Utworzenie katalogu modułu i przeniesienie plików
        • Uaktualnianie klas w nowym module
        • Utworzenie definicji modułu
          • Właściwość imports
          • Właściwość providers
          • Właściwość declarations
          • Właściwość exports
        • Uaktualnianie innych klas aplikacji
        • Uaktualnienie modułu głównego
      • Utworzenie modułu wraz z komponentami
        • Utworzenie katalogu modułu i przeniesienie plików
        • Utworzenie definicji modułu
        • Uaktualnienie pozostałych klas
        • Uaktualnienie modułu głównego
    • Podsumowanie
  • Część III Zaawansowane funkcje Angulara
  • Rozdział 22. Utworzenie przykładowego projektu
    • Rozpoczęcie pracy nad przykładowym projektem
      • Dodawanie i konfigurowanie pakietu Bootstrap CSS
      • Utworzenie struktury projektu
    • Utworzenie modułu modelu
      • Utworzenie typu danych produktu
      • Utworzenie źródła danych i repozytorium
      • Zakończenie pracy nad modułem modelu
    • Utworzenie modułu core
      • Utworzenie współdzielonej usługi informacji o stanie
      • Utworzenie komponentu tabeli
        • Utworzenie szablonu komponentu tabeli
      • Utworzenie komponentu formularza
        • Utworzenie szablonu komponentu formularza
        • Utworzenie stylów komponentu formularza
      • Zakończenie pracy nad modułem core
    • Utworzenie modułu messages
      • Utworzenie modelu i usługi
      • Utworzenie komponentu i szablonu
      • Zakończenie pracy nad modułem messages
    • Zakończenie pracy nad projektem
    • Podsumowanie
  • Rozdział 23. Poznajemy bibliotekę Reactive Extensions
    • Utworzenie przykładowego projektu
    • Poznajemy problem
    • Rozwiązanie problemu za pomocą biblioteki Reactive Extensions
      • Klasa Observable
      • Klasa Observer
      • Klasa Subject
    • Używanie potoku async
      • Używanie potoku async wraz z niestandardowym potokiem
    • Skalowanie w górę modułów funkcjonalnych aplikacji
    • Wyjście poza podstawy
      • Filtrowanie zdarzeń
      • Transformowanie zdarzeń
        • Używanie różnych obiektów zdarzenia
      • Otrzymywanie jedynie odmiennych zdarzeń
        • Używanie własnej procedury sprawdzania równości
      • Pobieranie i pomijanie zdarzeń
    • Podsumowanie
  • Rozdział 24. Wykonywanie asynchronicznych żądań HTTP
    • Utworzenie przykładowego projektu
      • Konfigurowanie modułu funkcjonalności modelu
      • Utworzenie pliku danych
      • Uaktualnienie komponentu formularza
      • Uruchomienie przykładowego projektu
    • Poznajemy usługę sieciową typu RESTful
    • Zastąpienie statycznego źródła danych
      • Utworzenie usługi nowego źródła danych
        • Konfigurowanie żądania http
        • Przetwarzanie odpowiedzi
      • Konfigurowanie źródła danych
      • Używanie źródła danych typu REST
      • Zapisywanie i usuwanie danych
    • Konsolidowanie żądań HTTP
    • Wykonywanie żądań między domenami
      • Używanie żądań JSONP
    • Konfigurowanie nagłówków żądania
    • Obsługa błędów
      • Wygenerowanie komunikatów przeznaczonych dla użytkownika
      • Faktyczna obsługa błędu
    • Podsumowanie
  • Rozdział 25. Routing i nawigacja część 1.
    • Utworzenie przykładowego projektu
    • Rozpoczęcie pracy z routingiem
      • Utworzenie konfiguracji routingu
      • Utworzenie komponentu routingu
      • Uaktualnienie modułu głównego
      • Zakończenie konfiguracji
      • Dodawanie łączy nawigacyjnych
      • Efekt zastosowania routingu
    • Dokończenie implementacji routingu
      • Obsługa zmiany trasy w komponencie
      • Używanie parametrów trasy
        • Używanie wielu parametrów trasy
        • Używanie parametrów opcjonalnych trasy
      • Nawigacja w kodzie
      • Otrzymywanie zdarzeń nawigacyjnych
      • Usunięcie dołączania zdarzeń i obsługującego je kodu
    • Podsumowanie
  • Rozdział 26. Routing i nawigacja część 2.
    • Utworzenie przykładowego projektu
      • Dodawanie komponentów do projektu
    • Używanie znaków wieloznacznych i przekierowań
      • Używanie znaków wieloznacznych w trasie
      • Używanie przekierowania w trasie
    • Nawigacja w komponencie
      • Reakcja na zmiany w routingu
      • Nadawanie stylu łączu aktywnej trasy
      • Poprawienie przycisku Wszystkie
    • Utworzenie trasy potomnej
      • Utworzenie outletu trasy potomnej
      • Uzyskanie dostępu do parametrów z poziomu tras potomnych
    • Podsumowanie
  • Rozdział 27. Routing i nawigacja część 3.
    • Utworzenie przykładowego projektu
    • Zabezpieczanie tras
      • Opóźnienie nawigacji za pomocą resolvera
        • Utworzenie usługi resolvera
        • Rejestrowanie usługi resolvera
        • Zastosowanie resolvera
        • Wyświetlenie treści w charakterze miejsca zarezerwowanego
        • Używanie resolvera w celu rozwiązania problemu związanego z dowolnie wpisanym adresem URL
      • Uniemożliwienie nawigacji dzięki użyciu strażników
        • Uniemożliwienie aktywowania trasy
        • Konsolidowanie strażników trasy potomnej
        • Uniemożliwienie dezaktywacji trasy
    • Dynamiczne wczytywanie modułów funkcjonalnych
      • Utworzenie prostego modułu funkcjonalnego
      • Dynamiczne wczytywanie modułu
        • Utworzenie trasy do dynamicznie wczytywanego modułu
        • Używanie dynamicznie wczytywanego modułu
      • Zabezpieczanie dynamicznie wczytywanego modułu
        • Zastosowanie strażnika dynamicznie wczytywanego modułu
    • Odwołania do nazwanych outletów
      • Utworzenie dodatkowych elementów <router-outlet>
      • Nawigacja podczas użycia wielu outletów
    • Podsumowanie
  • Rozdział 28. Animacje
    • Utworzenie przykładowego projektu
      • Wyłączenie opóźnienia HTTP
      • Uproszczenie szablonu tabeli i konfiguracji routingu
    • Rozpoczęcie pracy z animacjami Angulara
      • Włączenie modułu animacji
      • Utworzenie animacji
        • Zdefiniowanie grup stylów
        • Zdefiniowanie stanu elementu
        • Zdefiniowanie transformacji stanu
        • Zdefiniowanie wyzwalacza
      • Zastosowanie animacji
      • Przetestowanie animacji
    • Poznajemy wbudowane stany aplikacji
    • Poznajemy transformację elementu
      • Utworzenie transformacji dla wbudowanych stanów
        • Animowanie dodawania i usuwania elementu
      • Kontrolowanie animacji transformacji
        • Używanie funkcji dotyczących czasu w animacji
        • Zdefiniowanie opóźnienia początkowego
        • Używanie dodatkowych stylów podczas transformacji
        • Równoczesne odtwarzanie animacji
    • Poznajemy grupy stylów animacji
      • Zdefiniowanie najczęściej używanych stylów w grupie przeznaczonej do wielokrotnego użycia
      • Używanie transformacji elementu
      • Zastosowanie stylów frameworka CSS
    • Podsumowanie
  • Rozdział 29. Testy jednostkowe w Angularze
    • Utworzenie przykładowego projektu
    • Utworzenie prostego testu jednostkowego
    • Praca z frameworkiem Jasmine
    • Testowanie komponentu Angulara
      • Praca z klasą TestBed
        • Konfigurowanie zależności klasy TestBed
      • Testowanie operacji dołączania danych
      • Testowanie komponentu wraz z zewnętrznym szablonem
      • Testowanie zdarzeń komponentu
      • Testowanie właściwości danych wyjściowych
      • Testowanie właściwości danych wejściowych
      • Testowanie operacji asynchronicznej
    • Testowanie dyrektywy Angulara
    • Podsumowanie
Kategoria: Programowanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-7544-4
Rozmiar pliku: 17 MB

BESTSELLERY

Kategorie: