Facebook - konwersja
  • promocja

AngularJS. Praktyczne przykłady - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
26 listopada 2015
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

AngularJS. Praktyczne przykłady - ebook

Praktyczne wprowadzenie do AngularJS!

AngularJS to szkielet, który pozwolił tworzyć zaawansowane aplikacje działające w środowisku przeglądarki internetowej. Dał nam do dyspozycji wiele narzędzi, które wcześniej można było zastosować tylko w „tradycyjnych” językach. Wśród nich są zarówno wzorzec MVC (ang. ModelViewController), jak i rozbudowane możliwości testowania. To właśnie dzięki AngularJS możesz wykorzystać w pełni potencjał współczesnych aplikacji internetowych!

Wszyscy programiści od dawna wiedzą, że najlepszym sposobem na nauczenie się nowych narzędzi, języków programowania czy bibliotek jest korzystanie z gotowych przykładów. Właśnie takie podejście do AngularJS dominuje w tej książce. Dzięki niej błyskawicznie opanujesz wszystkie aspekty używania tego szkieletu w codziennej pracy. W kolejnych rozdziałach znajdziesz praktyczne przykłady zastosowania wzorca MVC, wiązania danych, stosowania gotowych dyrektyw oraz usług. Dowiesz się, jak podłączyć się do zasobów serwera dzięki $http oraz utrwalisz dane użytkownika poprzez wprowadzenie warstwy trwałości danych. Na sam koniec zapoznasz się z metodami tworzenia własnych dyrektyw i testowania poszczególnych komponentów aplikacji oraz ze wskazówkami na temat wydajności Twojej aplikacji. Sięgnij po tę książkę, jeżeli chcesz błyskawicznie poznać i wykorzystać w praktyce szkielet AngularJS!

Dzięki tej książce:
  • zaznajomisz się ze wzorcem MVC
  • zastosujesz gotowe dyrektywy, a następnie przygotujesz własne
  • wykorzystasz dostępne usługi
  • przetestujesz swoją aplikację
  • poznasz dobre rady na temat wydajności
  • wykorzystasz szkielet AngularJS w praktyce

Najszybszy sposób na naukę AngularJS!



Chandermani — programista specjalizujący się w tworzeniu aplikacji internetowych. Ma ponad 10 lat doświadczenia w pisaniu aplikacji o różnym stopniu skomplikowania na podstawie rozwiązań firmy Microsoft. Zakochany w AngularJS od pierwszego spotkania. Lider zespołu programistów w Technovert.

Spis treści

  • O autorze
    • Zespół
      • Autor
      • Reviewers
      • Commissioning Editor
      • Acquisition Editor
      • Content Development Editor
      • Technical Editors
      • Copy Editors
      • Project Coordinator
      • Proofreaders
      • Indexer
      • Graphics
      • Production Coordinator
      • Cover Work
  • O recenzentach
  • Przedmowa
    • Zawartość książki
    • Co jest potrzebne?
    • Adresaci książki
    • Konwencje
      • Kod do pobrania
      • Errata
      • Piractwo
  • Rozdział 1. Pierwsze kroki
    • Podstawy wzorca model widok kontroler
    • Zwyczajowa aplikacja Witaj Angular (Odgadnij liczbę!)
    • Przygotowywanie roboczego serwera WWW
    • Tworzenie aplikacji Odgadnij liczbę!
    • Model aplikacji
    • Kontroler
    • Widok aplikacji
      • Wstawki
      • Dyrektywy
      • Wyrażenia
      • Dowiązywanie danych
    • Kontroler po raz wtóry
    • Zasięg
    • Inicjalizacja aplikacji
    • Narzędzia
    • Zasoby
    • Podsumowanie
  • Rozdział 2. Piszemy pierwszą aplikację: 7-minutowy trening
    • Czym jest 7-minutowy trening?
      • Pobieranie kodu aplikacji
    • Organizacja kodu
      • Organizacja kodu JavaScriptu
    • Model aplikacji 7-minutowy trening
    • Dodawanie modułów aplikacji
    • Kontroler aplikacji
      • Wstrzykiwanie zależności
        • Podstawowe informacje o wstrzykiwaniu zależności
        • Wstrzykiwanie zależności w AngularJS
          • Rozwiązanie problemu minimalizacji kodu
          • Adnotacje zależności
      • Implementacja kontrolera
        • Śledzenie czasu wykonywania ćwiczenia przy użyciu usługi $interval
      • Weryfikacja implementacji
      • Implementacja zmiany ćwiczenia
      • Stosowanie $watch do obserwowania zmian w modelu
        • Prezentacja $watch
        • Implementacja zmiany ćwiczenia przy użyciu funkcji $watch
      • Zmiana ćwiczeń przy użyciu API obietnic
        • Podstawowe informacje o obietnicach
    • Widok aplikacji 7-minutowy trening
      • Stosowanie ng-show do określania ścieżki do obrazka
      • Stosowanie dyrektywy ng-style i paska postępu frameworku Bootstrap
    • Dodawanie strony początkowej i końcowej
      • Wprowadzenie od aplikacji jednostronicowych
        • Tworzenie widoków z użyciem dyrektywy ng-view
        • Trasy w aplikacji 7-minutowy trening
        • Faza konfiguracji/uruchamiania i inicjalizacja modułu
        • Przechodzenie do widoku w kontrolerze przy użyciu usługi $location
        • Stosowanie usługi $location
    • Dostarczanie dodatkowych informacji o ćwiczeniach
      • Dodawanie paneli opisu i wideo
        • Stosowanie dyrektywy ng-include
        • Stosowanie dyrektywy ng-repeat
    • Wyświetlanie pozostałego czasu treningu przy użyciu filtrów
      • Tworzenie filtra konwertującego sekundy na format godzinowy
        • Wprowadzenie do filtrów AngularJS
        • Implementacja filtru secondsToTime
    • Dodawanie informacji o następnym ćwiczeniu przy użyciu ng-if
    • Podsumowanie
  • Rozdział 3. Stosowanie kolejnych dobrodziejstw AngularJS
    • Formatowanie instrukcji wykonywania ćwiczenia
      • Przedstawienie dyrektywy ng-bind-html
      • Użycie ng-bind-html do wyświetlania instrukcji wykonywania ćwiczeń
    • Śledzenie postępu wykonywania ćwiczeń za pomocą klipów audio
      • Implementacja obsługi audio
        • Implementacja kontrolera WorkoutAudioController
        • Badanie problemu synchronizacji klipów audio
        • Sprawdzanie zmian i cykle przeglądu AngularJS
          • Podsumowanie zdobytej wiedzy
        • Rozwiązanie problemu synchronizacji odtwarzanego klipu audio
    • Wstrzymywanie treningu
      • Implementacja wstrzymywania treningu w kontrolerze WorkoutController
      • Dodawanie fragmentu widoku do wstrzymywania i wznawiania treningu
        • Implementacja warstw z przyciskami do wstrzymywania i wznawiania treningu z użyciem zdarzeń myszy
        • Implementacja warstw z użyciem samych stylów CSS
        • Operacje na stylach CSS przy użyciu dyrektywy ng-class
      • Zatrzymywanie klipów po wstrzymaniu treningu
      • Wstrzymywanie i wznawianie treningu przy użyciu klawiatury
    • Rozbudowa panelu wideo
      • Refaktoryzacja panelu wideo i kontrolera
      • Odtwarzanie wideo w oknie dialogowym
        • Integracja modalnego okna dialogowego ui.bootstrap
    • Animacje w aplikacjach AngularJS
      • Animacje CSS w AngularJS
      • Animacje JavaScriptu w AngularJS
      • Dodawanie animacji do aplikacji 7-minutowy trening
    • Zapis historii treningu przy użyciu usług AngularJS
      • Podstawowe informacje o usługach AngularJS
        • Tworzenie usług AnagularJS
          • Tworzenie usług przy użyciu usług typu constant i value
          • Tworzenie usług typu service
          • Tworzenie usług przy użyciu usługi factory
          • Tworzenie usług typu provider
      • Implementacja zapisu historii treningów
        • Usługa WorkoutHistoryTracker
          • Usługi i zasięgi
          • Ciąg dalszy implementacji usługi
        • Integracja usługi WorkoutHistoryTracker z kontrolerem
      • Dodawanie widoku historii treningów
      • Zdarzenia w AngularJS
      • Wzbogacanie śledzenia historii przy użyciu zdarzeń
      • Trwałe przechowywanie danych przy użyciu magazynu przeglądarki
      • Filtrowanie historii treningów
      • Filtrowanie i sortowanie z użyciem dyrektywy ng-repeat
        • Filtr filter
        • Filtr orderBy
        • Specjalne właściwości dyrektywy ng-repeat
    • Podsumowanie
  • Rozdział 4. Tworzenie aplikacji Mój trening
    • Aplikacja Mój trening zakres problemu
      • Wymagania aplikacji Mój trening
    • Model aplikacji Mój trening
      • Współużytkowanie modelu treningu
      • Model jako usługa
    • Układ aplikacji Mój trening
      • System nawigacyjny aplikacji Mój trening i jej trasy
        • Integracja górnego i dodatkowego paska nawigacyjnego
    • Implementacja list treningów i ćwiczeń
      • WorkoutService jako repozytorium danych treningów i ćwiczeń
      • Kontrolery list ćwiczeń i treningów
    • Widoki list ćwiczeń i treningów
    • Tworzenie treningu
      • Tworzenie lewego paska nawigacyjnego
      • Dodawanie usługi WorkoutBuilderService
      • Dodawanie ćwiczeń z poziomu paska nawigacyjnego
      • Implementacja kontrolera WorkoutDetailController
        • Wyznaczanie tras
        • Wyznaczanie nieodnalezionych tras
        • Ciąg dalszy implementacji kontrolera WorkoutDetailController
      • Implementacja widoku do tworzenia treningów
      • Obsługa formularzy w AngularJS
        • Konstrukcje formularzy w AngularJS
        • Dyrektywa ng-model
          • Stosowanie dyrektywy ng-model w elementach input i textarea
          • Stosowanie dyrektywy ng-model w elementach select
        • Kontrola aktualizacji modelu przy użyciu dyrektywy ng-model-options (AngularJS 1.3)
        • Dyrektywa ng-model nie tylko dowiązywanie danych
        • Poznawanie kontrolera NgModelController
        • Implementacja funkcji formatującej i funkcji analizującej, które umożliwiają konwertowanie liczb rzeczywistych na całkowite
        • Sprawdzanie poprawności danych w AngularJS
        • Stan modelu w AngularJS
        • Weryfikacja formularza edycji treningów
          • Jak działa sprawdzanie poprawności danych w AngularJS (wersje wcześniejsze niż 1.3)
          • Jak działa sprawdzanie poprawności danych w AngularJS (wersja 1.3)
          • Zarządzanie komunikatami o błędach walidacji przy użyciu dyrektywy ng-messages (AngularJS 1.3)
        • Niestandardowy walidator sprawdzający liczbę ćwiczeń
        • Zapisywanie treningu
      • Dyrektywa form i sprawdzanie poprawności formularzy
        • Interfejs API kontrolera FormController
        • Poprawianie komunikatów o zapisie formularza i błędach walidacji
        • Eliminowanie niepożądanych aktualizacji modelu
        • Przywracanie stanu początkowego formularza
        • Usługa $routeParams
        • Dynamicznie generowane formularze i ich elementy
          • Sprawdzanie czasu wykonywania ćwiczenia przy użyciu dyrektywy ng-form
      • Obiekty zasięgu po raz wtóry
    • Podsumowanie
  • Rozdział 5. Dodawanie warstwy trwałości danych
    • AngularJS i interakcje z serwerem
      • Przygotowanie trwałego magazynu danych
        • Utworzenie początkowej zawartości bazy danych
    • Podstawowe informacje o usłudze $http
    • Aplikacja Mój trening i jej integracja z serwerem
      • Wczytywanie danych ćwiczeń i treningów
        • Wczytywanie list ćwiczeń i treningów z serwera
          • Implementacja dostawcy usługi WorkoutService
        • Odwzorowywanie danych z serwera na modele aplikacji
        • Wyjaśnienie łańcuchów obietnic
        • Wczytywanie danych ćwiczeń i treningów z serwera
        • Poprawianie stron ze szczegółowymi informacjami o treningach i ćwiczeniach
        • Tworzenie i wyznaczanie własnych obietnic
          • Funkcja when usługi $q
        • Ciąg dalszy poprawiania stron ze szczegółowymi informacjami o treningach i ćwiczeniach
          • Wyznaczanie tras a obietnice
      • Wykonywanie podstawowych operacji na ćwiczeniach i treningach
        • Poprawianie i tworzenie nowych treningów
        • Odwołania do innych domen a AngularJS
        • Stosowanie JSONP do wykonywania żądań do innych domen
        • CORS Cross-Origin Resource Sharing
    • Usługa $resource
      • Usługi typu RESTful i ich API
      • Podstawowe informacje o usłudze $resource
      • Wyjaśnienie akcji usługi $resource
      • Wywoływanie akcji zasobów
    • Dostęp do danych ćwiczeń przy użyciu usługi $resource
      • Ukryty koszt ukrywania asynchronicznego charakteru kodu
    • Podstawowe operacje z użyciem usługi $resource
      • Stosowanie usługi $resource do obsługi innych rodzajów punktów końcowych
    • Funkcje przechwytujące żądania i odpowiedzi
      • Zastosowanie funkcji przechwytującej do przekazania klucza API
    • Funkcje przekształcające żądania i odpowiedzi
    • Obsługa błędów wyznaczania tras w przypadku odrzucenia obietnicy
      • Obsługa nieodnalezionych treningów
    • Poprawianie aplikacji 7-minutowy trening
    • Podsumowanie
  • Rozdział 6. Tworzenie i stosowanie dyrektyw
    • Dyrektywy wprowadzenie
    • Anatomia dyrektyw
      • Tworzenie dyrektywy workout-tile
      • Prezentacja dyrektywy ng-click
    • Tworzenie dyrektywy do zdalnej walidacji nazwy treningu
      • Dyrektywa remote-validator (dla AngularJS 1.3 i starszych)
        • Właściwość require definicji dyrektyw
        • Funkcja konsolidująca
      • Dyrektywa remote-validator dla Angular 1.3
    • Aktualizacje modelu z użyciem zdarzenia blur
      • Zastosowanie właściwości priority do zmiany kolejności wykonywania funkcji compile i link
      • Cykl życia dyrektywy
      • Priorytet a wiele dyrektyw użytych w tym samym elemencie
    • Implementacja dyrektywy wizualnego wskaźnika zdalnej walidacji
      • Usługa $compile
      • Funkcja kontrolera dyrektywy
      • Komunikacja między dyrektywami integracja wskaźnika zdalnych operacji i dyrektywy walidacyjnej
        • Poprawianie dyrektywy remote-validator (AngularJS 1.3 i starsze)
        • Poprawianie dyrektywy remote-validator (AngularJS 1.3 i nowsze)
      • Wstrzykiwanie kodu HTML w funkcji kompilującej dyrektywy
      • Prezentacja szablonów dyrektyw i transkluzji
    • Wyjaśnienie izolowanego zasięgu dyrektyw
      • Tworzenie dyrektywy przycisku wykonującego zdalną operację
    • Integracja AngularJS i jQuery
      • Integracja wtyczki jQuery Owl Carousel z aplikacją Treningomat
      • Tunelowanie zdarzeń jQuery przy użyciu dyrektyw
    • Podsumowanie
  • Rozdział 7. Testowanie aplikacji AngularJS
    • Potrzeba automatyzacji
    • Testowanie w AngularJS
      • Rodzaje testów
      • Kto i kiedy ma testować?
      • Ekosystem testowy AngularJS
    • Wprowadzenie do tworzenia testów jednostkowych
      • Konfiguracja środowiska Karma do wykonywania testów jednostkowych
      • Zarządzanie zależnościami przy użyciu menedżera zależności Bower
      • Testy jednostkowe komponentów AngularJS
        • Testy jednostkowe filtrów
        • Testy jednostkowe z użyciem modułu ngMock
        • Testy jednostkowe kontrolerów
          • Konfigurowanie zależności kontrolera
        • Testy jednostkowe kontrolera WorkoutController
          • Debugowanie testów jednostkowych w środowisku Karma
          • Ciąg dalszy testów jednostkowych kontrolera WorkoutController
          • Stosowanie szpiegów Jasmine do sprawdzania zależności
          • Testowanie implementacji $interval i $timeout
          • Testowanie zatrzymywania i wznawiania treningu
        • Testy jednostkowe usług
          • Symulowanie żądań i odpowiedzi HTTP przy użyciu usługi $httpBackend
          • Testowanie usługi WorkoutService
        • Testy jednostkowe dyrektyw
          • Testy dyrektywy remote-validator
          • Jednoczesne testowanie dyrektyw remote-validator i busy-indicator
          • Testowanie dyrektyw używających właściwości konfiguracyjnej templateUrl
        • Testy jednostkowe tras i ich właściwości konfiguracyjnej resolve
    • Wprowadzenie do tworzenia testów typu E2E
      • Prezentacja narzędzia Protractor
      • Przygotowywanie środowiska Protractor do testów E2E
      • Pisanie testów E2E dla naszej aplikacji
      • Przygotowywanie danych na serwerze pod kątem testów E2E
        • Tworzenie atrapy serwera na potrzeby testów E2E
      • Więcej testów E2E
        • Testowanie aplikacji Treningomat
        • Stosowanie obiektów stron do zarządzania testami E2E
    • Podsumowanie
  • Rozdział 8. Obsługa często występujących scenariuszy
    • Tworzenie nowych aplikacji
      • Projekty startowe
      • Yeoman
    • Tworzenie aplikacji wielojęzycznych (umiędzynarodawianie)
      • Wsparcie dla aplikacji wielojęzycznych w AngularJS
        • Zmiana ustawień regionalnych dzięki możliwościom modułu angular-dynamic-locale
        • Stosowanie biblioteki angular-translate do obsługi tłumaczenia tekstów
    • Obsługa uwierzytelniania i autoryzacji
      • Uwierzytelnianie w oparciu o cookies
      • Uwierzytelnianie w oparciu o żetony
      • Obsługa autoryzacji
        • Dodawanie wsparcia dla autoryzacji
          • Udostępnianie kontekstu uwierzytelniania użytkownika
          • Ograniczanie dostępu do tras
          • Warunkowe wyświetlanie treści zależnie od roli
    • Wzorce komunikacji i współdzielenia danych
      • Stosowanie adresów URL do przekazywania danych pomiędzy stronami
      • Stosowanie obiektów zasięgu
        • Stosowanie zasięgu $rootScope
      • Stosowanie usług
      • Komunikacja między dyrektywami
      • Stosowanie zdarzeń
    • Wydajność
      • Wytyczne dotyczące wydajności
        • Zapewnianie niewielkich rozmiarów stron (widoków)
        • Optymalizacja czujek operujących na danych tylko do odczytu
        • Ukrywanie treści (ng-show) kontra ich warunkowe wyświetlanie (ng-if/ng-switch)
        • Wyznaczanie wyrażeń używanych w czujkach powinno trwać bardzo krótko
        • Minimalizacja czujek używających głębokich porównań
        • Obsługa dużych zbiorów danych przy użyciu dyrektywy ng-repeat
        • Unikanie zdarzeń związanych z ruchem myszy
        • Unikanie stosowania wywołań $scope.$apply
        • Leniwe wczytywanie, minimalizacja i tworzenie wielu aplikacji jednostronicowych
          • Dzielenie aplikacji na kilka mniejszych aplikacji jednostronicowych
          • Leniwe wczytywanie modułów
        • Przechowywanie zdalnych danych w pamięci podręcznej zawsze, gdy jest to możliwe
        • Stosowanie dodatku Batarang do pomiarów wydajności
    • Przydatne biblioteki dodatkowe
    • Podsumowanie
Kategoria: Programowanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-1618-8
Rozmiar pliku: 6,5 MB

BESTSELLERY

Kategorie: