Facebook - konwersja

  • Empik Go W empik go

Ankh: Klątwa Mumii - poradnik do gry - ebook

Wydawnictwo:
Format:
EPUB
Data wydania:
1 stycznia 2006
7,90
790 pkt
punktów Virtualo

Ankh: Klątwa Mumii - poradnik do gry - ebook

Opis przejścia przygodowej gry „Ankh” zawiera listę wszystkich czynności, jakie należy wykonać, aby ukończyć grę. Można je oczywiście wykonać w nieco innej kolejności niż ta przedstawiona, ale ze względu na liniowość fabuły, nie będą to znaczne różnice.

Ankh: Klątwa Mumii - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Jak wkurzyć Faraona (1) (Rozdział I)
  • Jak wkurzyć Faraona (4) (Rozdział I)
  • Jak wkurzyć Faraona (3) (Rozdział I)
  • Jak wkurzyć Faraona (2) (Rozdział I)
  • Przywoływanie Ozyrysa (4) (Rozdział III)
  • Przywoływanie Ozyrysa (3) (Rozdział III)
  • Przywoływanie Ozyrysa (2) (Rozdział III)
  • Nieprzyzwoita propozycja (2) (Rozdział II)
  • Przywoływanie Ozyrysa (1) (Rozdział III)
  • Słońce Kairu (1) (Rozdział IV)

Informacja o grze

Ankh: The Tales of Mystery jest nową wersją gry, wydanej pierwotnie w 1998 roku i zadedykowanej trzydziestodwubitowym komputerom osobistym typu Risc PC marki Acorn Computers. Mamy więc do czynienia z przygodówką, wyposażoną w klasyczny interfejs point & click i osadzoną w realiach starożytnego państwa egipskich faraonów.

Gra Ankh: The Tales of Mystery, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2007 roku i dostępny jest na platformach: PC, NDS. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Spis treści

-Wstęp
-Rozdział I
-Jak wkurzyć Faraona (1)
-Jak wkurzyć Faraona (2)
-Jak wkurzyć Faraona (3)
-Jak wkurzyć Faraona (4)
-Jak wkurzyć Faraona (5)
-Jak wkurzyć Faraona (6)
-Rozdział II
-Nieprzyzwoita propozycja (1)
-Nieprzyzwoita propozycja (2)
-Rozdział III
-Przywoływanie Ozyrysa (1)
-Przywoływanie Ozyrysa (2)
-Przywoływanie Ozyrysa (3)
-Przywoływanie Ozyrysa (4)
-Rozdział IV
-Słońce Kairu (1)
-Słońce Kairu (2)
-Słońce Kairu (3)
-Słońce Kairu (4)
-Słońce Kairu (5)
-Słońce Kairu (6)
-Słońce Kairu (7)
-Rozdział V - W Zaświatach
Kategoria: Przygodowe
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8050-959-7
Rozmiar pliku: 2,1 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij