Anno 1503: The New World - poradnik do gry - ebook
Anno 1503: The New World - poradnik do gry - ebook
Poradnik do Anno 1503, jednej z najbardziej rozbudowanych gier strategicznych, opisujący możliwie jak najdokładniej zakładanie i rozbudowę kolonii oraz sposoby radzenia sobie z mniej lub bardziej typowymi problemami zarządcy zamorskich posiadłości.
Skrócona wersja spisu treści:-Wprowadzenie
-Start
-Wybór wyspy
-Wybór miejsca do postawienia magazynu
-Chata drwala i łowcy; garbarnia
-Pierwsze chatki mieszkalne
-Produkcja płócien; pierwsze stragany do sprzedaży dóbr
-Kapliczka; chatka rybaka
-Odkrywanie surowców
-Awansowanie mieszkańców do poziomu Settlers; kamieniołom
-Nowe kolonie – plantacje przypraw, tytoniu oraz chmielu; stocznia
-Tawerna; produkcja i sprzedaż lin
-Hodowla i ubój bydła; szkoła, kościół
-Przeskoczenie na poziom Citizen; nowe plantacje
-Pozyskiwanie marmuru; produkcja chleba
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 26
Informacja o grze
Sequel znakomitej gry RTS Anno 1602, oferujący znacznie więcej możliwości kolonizowania, zarządzania, dyplomacji i walki na dziesięciokrotnie większym terenie.
Gra Anno 1503: The New World, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2003 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Spis treści
-Start
-Wybór wyspy
-Wybór miejsca do postawienia magazynu
-Chata drwala i łowcy; garbarnia
-Pierwsze chatki mieszkalne
-Produkcja płócien; pierwsze stragany do sprzedaży dóbr
-Kapliczka; chatka rybaka
-Odkrywanie surowców
-Awansowanie mieszkańców do poziomu Settlers; kamieniołom
-Nowe kolonie – plantacje przypraw, tytoniu oraz chmielu; stocznia
-Tawerna; produkcja i sprzedaż lin
-Hodowla i ubój bydła; szkoła, kościół
-Przeskoczenie na poziom Citizen; nowe plantacje
-Pozyskiwanie marmuru; produkcja chleba
-Najbardziej zaawansowana metoda produkcji alkoholu; ulepszone kopalnie
-Uniwersytet, publiczna łaźnia; produkcja i sprzedaż lamp naftowych
-Traper, krawiec, sprzedaż odzieży; awans mieszkańców na kupców
-Większa tawerna, teatr; konstrukcje „ozdobne”
-Gromadzenie wina; kopalnie złota oraz klejnotów
-Domy arystokratów i ostatnie konstrukcje z nimi związane
-Dyplomacja, Handel
-Krótko o wojnie
-Piraci
-Problemy z niektórymi misjami kampanii singleplayer
-Najczęstsze problemy z kolonistami
Kategoria: | Strategiczne |
Zabezpieczenie: | brak |
ISBN: | 978-83-8050-390-8 |
Rozmiar pliku: | 891 KB |