> Handlowa wirtuozeria Co różni..." />

Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą - ebook

> Handlowa wirtuozeria Co różni..."/>
Wydawnictwo:
Data wydania:
2 listopada 2011
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
39,00

Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą - ebook

Możesz także kupić książkę w komplecie z książką uzupełniającą
"Mistrz sprzedaży" w promocyjnej cenie >>

Handlowa wirtuozeria

  • Co różni mistrza od arcymistrza?
  • Jak mądrze wywierać wpływ?
  • Czy uczciwość popłaca?

Chcesz zostać świetnym handlowcem? Polecamy Ci Mistrza sprzedaży - to książka, która pozwoli Ci rozwinąć skrzydła.

A może już teraz jesteś naprawdę dobry w tym, co robisz?

Bycie tylko jednym z wielu dobrych handlowców przestało Cię satysfakcjonować? Szukasz czegoś więcej, by zaspokoić swoje ambicje? Możesz zostać arcymistrzem, prześcignąć całą konkurencję, stanąć na najwyższym podium i spojrzeć na wszystkich z góry. Oto książka, która podsyci Twoją potrzebę osiągnięcia spektakularnego sukcesu, wskaże Ci cienką linię, oddzielającą handlowca dobrego od wybitnego, i pokaże, jak ją przekroczyć.

Jednak satysfakcja to nie wszystko... Będąc niedoścignionym geniuszem handlu, perfekcyjnym wirtuozem sprzedaży, otrzymujesz godną Twojej pracy nagrodę. Świetni handlowcy zarabiają oczywiście bardzo dobrze, ale wybitni handlowcy nie mają żadnych limitów wynagrodzeń! Potrzebujesz jeszcze czasu do namysłu?

To NIE jest książka dla osób, które:
  • chcą się nauczyć sprzedawać, bo nie mają nic lepszego do roboty;
  • mają ochotę dowiedzieć się czegoś na temat technik sprzedaży;
  • w sprzedaży poszukują łatwego zarobku;
  • tylko dla tych, którzy chcą wzbić się ponad przeciętność!

Spis treści

Wprowadzenie. Czym różni się mistrz od arcymistrza? (7)

1. Sukces w sprzedaży? Prostsze, niż może się wydawać (11)

  • Dwie metody na osiągnięcie sukcesu w sprzedaży (11)
  • Różne definicje sukcesu (12)
  • Konsekwencja (23)
  • Etapy rozwoju handlowca (24)
  • Kiedy trwać w decyzji, a kiedy zrezygnować (29)

2. Czy może być coś bardziej oczywistego? Jak zaplanować cele (33)

  • Znam - Rozumiem - Stosuję (33)
  • Formuła C - M - S (35)
  • Dlaczego mamy problem z realizacją celów? (36)
    • Rozmycie (37)
    • Dystraktory (38)
  • Podejście do wytyczania celów (39)
  • Wytyczanie celów - warsztat (46)
    • Etap 1. Cele, czyli to, czego naprawdę chcesz (48)
    • Etap 2. Precyzja, czyli określ termin realizacji (55)
    • Etap 3. Powód, czyli jak bardzo tego pragniesz (57)
    • Etap 4. Plan, czyli co trzeba zrobić (62)
    • Etap 5. Działanie, czyli co zrobić teraz (63)
  • Co dalej? (65)
    • Kontakt (65)
    • Elastyczność (65)
    • Częstotliwość (66)

3. Czy uczciwość popłaca? Sprzedaż etyczna a nieetyczna (67)

  • "Etyka" wokół nas (71)
  • Jak wpływać na decyzje klienta? (72)
  • Argumentowanie (77)
  • Jak i skąd czerpać niezbędne kompetencje? (78)
  • W jakich sytuacjach używać argumentów? (81)
    • Erozja relacji (88)
    • Tworzenie niewłaściwych relacji (90)
    • Deficyt kompetencji (96)

4. Czasami trzeba trochę przycisnąć. Mądre wywieranie wpływu (97)

  • To, co działa zawsze - zasady i techniki wpływu uniwersalnego (104)
    • Budowanie kontaktu (105)
    • Dostrojenie (105)
    • Dostrojenie - prowadzenie (107)
    • Dostrojenie - prowadzenie - zmiana (109)
    • Negacje i pochodne (112)
    • Powtarzanie (116)
  • To co działa czasami - wpływ ograniczony (119)
    • Spójniki (122)
    • Presupozycje (133)
    • Słowa-klucze (145)
    • Słowa-pułapki (147)
    • Język czasu (147)
    • Akcent i intonacja (149)
    • Postawa (150)
  • Mądre stosowanie technik wywierania wpływu (152)

5. Kto pyta, nie błądzi. Sztuka sprzedaży poprzez zadawanie pytań (155)

  • Siła zadawania pytań (157)
  • Jak sprzedawać, zadając pytania? (161)
  • Formuła rozmowy handlowej opartej na pytaniach (194)
    • Metody zamiany zdań twierdzących na pytania (195)

Następny krok (199)

Bibliografia (201)

Kategoria: Sprzedaż i obsługa klienta
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-3480-4
Rozmiar pliku: 1,3 MB

BESTSELLERY

Kategorie: