- W empik go
Armikrog - poradnik do gry - ebook
Armikrog - poradnik do gry - ebook
Poradnik do gry Armikrog zawiera wskazówki przydatne podczas zabawy w tę sympatyczną i nieszablonową przygodówkę. To dokładna ilustrowana solucja, która przeprowadzi Cię przez perypetie astronauty Tommy'ego i jego pupila Dziub-Dziuba - bohaterowie wybrali się na nieznany im glob Spiro 5, by odnaleźć P-tonium i uratować mieszkańców ich ojczystej planety Ixen. Dla ułatwienia poruszania się po poradniku każdy rozdział został podzielony na podrozdziały opisujące kolejne zadania Tommynauty. Dodatkowo łamigłówki logiczne opatrzono nagłówkami pozwalającymi na ich szybkie zlokalizowanie w tekście. Wszystkie potrzebne przedmioty, które powinien pozyskać bohater, zostały wyróżnione kolorem czerwonym, a istotne informacje pogrubieniem. W grze sterujesz głównie Tommym, ale od czasu do czasu również jego gadającym psiakiem Dziubkiem, który przydaje się podczas akcji wymagających małych gabarytów lub odbywających się blisko podłoża.
W poradniku do gry Armikrog znajdziesz:
- dokładny opis wszystkich czynności, jakie trzeba wykonać, by kontynuować zabawę i dotrzeć do szczęśliwego finału;
- objaśnienie wszystkich zagadek logicznych wraz z odpowiednimi obrazkami.
Poradnik do gry Armikrog to szczegółowy opis przejścia gry, który w prosty i przejrzysty sposób wyjaśnia rozwiązanie wszystkich występujących w grze zagadek. Dzięki licznym ilustracjom nie będziesz miał żadnych problemów ze zrozumieniem łamigłówek.
Armikrog - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
- Dwa pomieszczenia za tymi samymi drzwiami (Pierwsza wieża)
- Kolejne piętra wieży (Pierwsza wieża)
- Różowy pokój i obrotowa sala (Pierwsza wieża)
- Dojazd do drugiej wieży (Pierwsza wieża)
- Wejście do wieży (Druga wieża)
- Sale z posągami (Druga wieża)
- Pióro dla Mróffersona (Druga wieża)
- Rozciąganie wieży (Druga wieża)
- Nowe miejsca za drzwiami w niebieskim korytarzu (Druga wieża)
- Aktywacja maszyny w niebieskim pokoju (Druga wieża)
Spis treści
-Armikrog - poradnik do gry
-Pierwsza wieża
-Kolejne piętra wieży
-Dwa pomieszczenia za tymi samymi drzwiami
-Różowy pokój i obrotowa sala
-Dojazd do drugiej wieży
-Druga wieża
-Wejście do wieży
-Sala z posągami
-Rozciąganie wieży
-Pióro dla Mróffersona
-Nowe miejsca za drzwiami w niebieskim korytarzu
-Aktywacja maszyny w niebieskim pokoju
-Grota
-Dojazd do trzeciej wieży
-Trzecia wieża
-Wejście do wieży
-Owalna salka
-Uruchamianie kolejki
-Czwarta wieża
-Rura przed wejściem do wieży
-Otwieranie drzwi wieży
-Podróże pomiędzy wieżami
-Szmaragdowa komnata
Kategoria: | Przygodowe |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8060-267-0 |
Rozmiar pliku: | 1,5 MB |