Art branding 2 - ebook
Art branding 2 - ebook
Światło na sztukę!
Igor Gałązkiewicz napisał książkę poświęconą sztuce. To ją stawia na pierwszym miejscu i daje jej różne zadania: technologii, strategii, a nawet opakowania. Celebryty, marki, kleju dla społeczności. Raz to sztuka pozostająca w dobrej kondycji, innym razem taka, która ledwo zipie. Zawsze jednak jest ona wyrazicielką ludzkich potrzeb. A ludzie, w przeciwieństwie do rekwizytów, scenografii i atrybutów czasów, w jakich żyją, pozostają niezmienni. I dlatego, nawet jeśli wyrażają jakieś teoretycznie nowe potrzeby, w rzeczywistości kryją się pod tym stare potrzeby ... pierwotne, podstawowe.
Wyszedłszy od takich założeń, autor przygląda się współczesnej sztuce, a także jej przełożeniu na branding i marketing. Potrzeba artyfikacji produkcji masowej, presja bycia kreatywnym i wyrażania się poprzez rzeczy o oryginalnych, zaskakujących formach skutkują tym, że otrzymujemy wyjątkowe produkty, usługi i angażujące marki. Art branding, bazujący na mądrej, twórczej i efektywnej relacji sztuki i biznesu, stał się bardzo ciekawą formą komunikacji. I na tyle powszechną, by warto było zagłębić się w ten świat.
Spis treści
I. POSZUKIWANIE I OPOWIADANIE
- ROZDZIAŁ 1. SZTUKA CENNIEJSZA NIŻ ZŁOTO 2.0
- ROZDZIAŁ 2. MEDIUM JEST PRZEKAZEM, A MARKA TO MEDIUM
- ROZDZIAŁ 3. ZŁOTE ZGŁOSKI
- ROZDZIAŁ 4. POLE WIDZENIA
II. PROTOTYPOWANIE I OBRAZOWANIE
- ROZDZIAŁ 5. ŚWIAT MARKI ODBITY W WITRYNACH
- ROZDZIAŁ 6. RZECZOWE KINO
- ROZDZIAŁ 7. ARTYSTYCZNY WYŚCIG I SZTUKA POLEROWANIA
- ROZDZIAŁ 8. NIE MA NIEWINNYCH BARW
III. KLEJENIE I WDRAŻANIE
- ROZDZIAŁ 9. MAKARON I DIAMENT
- ROZDZIAŁ 10. START, META, METAWERSUM
- ROZDZIAŁ 11. ©ARTWERSUM, ®UNIWERSUM, METAWERSUMT
- ROZDZIAŁ 12. ORIGINAL FAKE
- ROZDZIAŁ 13. VIRGIL ABLOH TU BYŁ (ALE WCZEŚNIEJ BYLI TU INNI)
- ROZDZIAŁ 14. ABLOH - KONSTELACJE
IV. CELEM JEST PODRÓŻ (ERGO HESTIA CASE STUDY)
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-289-0609-9 |
Rozmiar pliku: | 24 MB |