Facebook - konwersja

  • promocja

Art branding 2 - ebook

Wydawnictwo:
Format:
MOBI
Data wydania:
10 lipca 2023
9265 pkt
punktów Virtualo

Art branding 2 - ebook

Światło na sztukę!

Igor Gałązkiewicz napisał książkę poświęconą sztuce. To ją stawia na pierwszym miejscu i daje jej różne zadania: technologii, strategii, a nawet opakowania. Celebryty, marki, kleju dla społeczności. Raz to sztuka pozostająca w dobrej kondycji, innym razem taka, która ledwo zipie. Zawsze jednak jest ona wyrazicielką ludzkich potrzeb. A ludzie, w przeciwieństwie do rekwizytów, scenografii i atrybutów czasów, w jakich żyją, pozostają niezmienni. I dlatego, nawet jeśli wyrażają jakieś teoretycznie nowe potrzeby, w rzeczywistości kryją się pod tym stare potrzeby ... pierwotne, podstawowe.

Wyszedłszy od takich założeń, autor przygląda się współczesnej sztuce, a także jej przełożeniu na branding i marketing. Potrzeba artyfikacji produkcji masowej, presja bycia kreatywnym i wyrażania się poprzez rzeczy o oryginalnych, zaskakujących formach skutkują tym, że otrzymujemy wyjątkowe produkty, usługi i angażujące marki. Art branding, bazujący na mądrej, twórczej i efektywnej relacji sztuki i biznesu, stał się bardzo ciekawą formą komunikacji. I na tyle powszechną, by warto było zagłębić się w ten świat.

Spis treści

ART BRANDING 2

I. POSZUKIWANIE I OPOWIADANIE

  • ROZDZIAŁ 1. SZTUKA CENNIEJSZA NIŻ ZŁOTO 2.0
  • ROZDZIAŁ 2. MEDIUM JEST PRZEKAZEM, A MARKA TO MEDIUM
  • ROZDZIAŁ 3. ZŁOTE ZGŁOSKI
  • ROZDZIAŁ 4. POLE WIDZENIA

II. PROTOTYPOWANIE I OBRAZOWANIE

  • ROZDZIAŁ 5. ŚWIAT MARKI ODBITY W WITRYNACH
  • ROZDZIAŁ 6. RZECZOWE KINO
  • ROZDZIAŁ 7. ARTYSTYCZNY WYŚCIG I SZTUKA POLEROWANIA
  • ROZDZIAŁ 8. NIE MA NIEWINNYCH BARW

III. KLEJENIE I WDRAŻANIE

  • ROZDZIAŁ 9. MAKARON I DIAMENT
  • ROZDZIAŁ 10. START, META, METAWERSUM
  • ROZDZIAŁ 11. ©ARTWERSUM, ®UNIWERSUM, METAWERSUMT
  • ROZDZIAŁ 12. ORIGINAL FAKE
  • ROZDZIAŁ 13. VIRGIL ABLOH TU BYŁ (ALE WCZEŚNIEJ BYLI TU INNI)
  • ROZDZIAŁ 14. ABLOH - KONSTELACJE

IV. CELEM JEST PODRÓŻ (ERGO HESTIA CASE STUDY)

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-289-0609-9
Rozmiar pliku: 13 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij