Facebook - konwersja

ASP.NET MVC 4. Zaawansowane programowanie - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
14 listopada 2013
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
99,00

ASP.NET MVC 4. Zaawansowane programowanie - ebook

Kompendium wiedzy o platformie ASP.NET MVC 4!

ASP.NET MVC jest rewelacyjną alternatywą dla ASP.NET Web Forms. Pozwala na połączenie efektywności ze schludnością architektury model-widok-kontroler (MVC). Nowa wersja platformy - ASP.NET MVC 4 - to kolejny milowy krok w rozwoju platformy ASP.NET, stworzonej przez giganta z Redmond. Dzięki ASP.NET MVC 4 błyskawicznie stworzysz łatwe w utrzymaniu i rozwojowe aplikacje internetowe.

Lektura tej książki pozwoli Ci zapoznać się z technikami programowania w oparciu o testy (TDD). Przekonasz się, jak działa wzorzec MVC w praktyce. Ponadto uda Ci się szczegółowo poznać całą platformę ASP.NET MVC oraz zauważyć różnice, wady i zalety ASP.NET MVC względem klasycznego ASP.NET. Przekonasz się, jak zastosowanie filtrów może ułatwić Ci życie oraz jak niezwykle istotną kwestią jest zapewnienie bezpieczeństwa Twojej aplikacji. Książka ta jest doskonałym i kompletnym źródłem wiedzy na temat ASP.NET MVC. Obowiązkowa lektura dla każdego programisty tej platformy!

Sięgnij po książkę i sprawdź:

  • jak wykorzystanie architektury MVC może ułatwić Ci pracę
  • jaki wpływ na jakość Twojego kodu ma architektura MVC
  • jak zapewnić bezpieczeństwo Twojej aplikacji
  • w jaki sposób implementowana jest architektura MVC

Lektura obowiązkowa każdego programisty!

Spis treści

O autorze (17)

O recenzencie technicznym (19)

CZĘŚĆ I. WPROWADZENIE DO ASP.NET MVC 4 (21)

Rozdział 1. Zagadnienia ogólne (23)

  • Krótka historia programowania witryn WWW (23)
    • Tradycyjna technologia ASP.NET Web Forms (23)
    • Co poszło nie tak z ASP.NET Web Forms? (25)
  • Programowanie witryn WWW - stan obecny (25)
    • Standardy sieciowe oraz REST (26)
    • Programowanie zwinne i sterowane testami (26)
    • Ruby on Rails (27)
    • Sinatra (27)
    • Node.js (28)
  • Najważniejsze zalety ASP.NET MVC (28)
    • Architektura MVC (28)
    • Rozszerzalność (29)
    • Ścisła kontrola nad HTML i HTTP (29)
    • Łatwość testowania (30)
    • Zaawansowany system routingu (30)
    • Zbudowany na najlepszych częściach platformy ASP.NET (30)
    • Nowoczesne API (31)
    • ASP.NET MVC jest open source (31)
  • Kto powinien korzystać z ASP.NET MVC? (31)
    • Porównanie z ASP.NET Web Forms (31)
    • Migracja z Web Forms do MVC (32)
    • Porównanie z Ruby on Rails (32)
    • Porównanie z MonoRail (32)
  • Co nowego w ASP.NET MVC 4? (33)
  • Podsumowanie (33)

Rozdział 2. Pierwsza aplikacja MVC (35)

  • Przygotowanie stacji roboczej (35)
  • Tworzenie nowego projektu ASP.NET MVC (36)
    • Dodawanie pierwszego kontrolera (38)
    • Przedstawiamy ścieżki (40)
  • Generowanie stron WWW (41)
    • Tworzenie i generowanie widoku (41)
    • Dynamiczne dodawanie treści (43)
  • Tworzenie prostej aplikacji wprowadzania danych (45)
    • Przygotowanie sceny (45)
    • Projektowanie modelu danych (46)
    • Łączenie metod akcji (47)
    • Budowanie formularza (49)
    • Obsługa formularzy (51)
    • Dodanie kontroli poprawności (54)
    • Kończymy (60)
  • Podsumowanie (61)

Rozdział 3. Wzorzec MVC (63)

  • Historia MVC (63)
  • Wprowadzenie do wzorca MVC (64)
    • Budowa modelu domeny (64)
    • Implementacja MVC w ASP.NET (65)
    • Porównanie MVC z innymi wzorcami (65)
    • Przedstawiam wzorzec Smart UI (65)
  • Modelowanie domeny (68)
    • Przykładowy model domeny (69)
    • Wspólny język (69)
    • Agregaty i uproszczenia (70)
    • Definiowanie repozytoriów (71)
  • Budowanie luźno połączonych komponentów (73)
    • Wykorzystanie wstrzykiwania zależności (73)
    • Przykład specyficzny dla MVC (75)
    • Użycie kontenera wstrzykiwania zależności (75)
  • Zaczynamy testy automatyczne (76)
    • Zadania testów jednostkowych (77)
    • Zadania testów integracyjnych (84)
  • Podsumowanie (84)

Rozdział 4. Najważniejsze cechy języka (85)

  • Utworzenie przykładowego projektu (85)
  • Użycie automatycznie implementowanych właściwości (86)
  • Użycie inicjalizatorów obiektów i kolekcji (89)
  • Użycie metod rozszerzających (91)
    • Stosowanie metod rozszerzających do interfejsów (93)
    • Tworzenie filtrujących metod rozszerzających (95)
  • Użycie wyrażeń lambda (97)
  • Automatyczne wnioskowanie typów (100)
  • Użycie typów anonimowych (100)
  • Wykonywanie zapytań LINQ (102)
    • Opóźnione zapytania LINQ (105)
  • Użycie metod asynchronicznych (107)
    • Użycie słów kluczowych async i await (108)
  • Podsumowanie (109)

Rozdział 5. Praca z silnikiem Razor (111)

  • Tworzenie projektu (111)
    • Definiowanie modelu (111)
    • Definiowanie kontrolera (112)
    • Tworzenie widoku (113)
  • Korzystanie z obiektów modelu (114)
  • Praca z układami (116)
    • Tworzenie układu (116)
    • Stosowanie układu (118)
    • Użycie pliku ViewStart (119)
    • Użycie układów współdzielonych (119)
  • Użycie wyrażeń Razor (123)
    • Wstawianie wartości danych (124)
    • Przypisanie wartości atrybutu (125)
    • Użycie konstrukcji warunkowych (127)
    • Wyliczanie tablic i kolekcji (129)
    • Praca z przestrzenią nazw (132)
  • Podsumowanie (132)

Rozdział 6. Ważne narzędzia wspierające MVC (133)

  • Tworzenie przykładowego projektu (134)
    • Utworzenie klas modelu (134)
    • Dodanie kontrolera (135)
    • Dodanie widoku (136)
  • Użycie Ninject (136)
    • Zrozumienie problemu (137)
    • Zaczynamy korzystać z Ninject (139)
    • Konfiguracja wstrzykiwania zależności na platformie MVC (141)
    • Tworzenie łańcucha zależności (144)
    • Definiowanie wartości właściwości i parametrów (146)
    • Użycie łączenia warunkowego (148)
  • Testy jednostkowe w Visual Studio (149)
    • Tworzenie projektu testów jednostkowych (150)
    • Tworzenie testów jednostkowych (151)
    • Uruchamianie testów (nieudane) (154)
    • Implementacja funkcji (155)
    • Testowanie i poprawianie kodu (156)
  • Użycie Moq (157)
    • Zrozumienie problemu (158)
    • Dodawanie Moq do projektu Visual Studio (159)
    • Dodanie obiektu imitacyjnego do testu jednostkowego (160)
    • Tworzenie obiektu imitacji (161)
    • Tworzenie bardziej skomplikowanych obiektów Mock (163)
  • Podsumowanie (166)

Rozdział 7. SportsStore - kompletna aplikacja (167)

  • Zaczynamy (168)
    • Tworzenie rozwiązania i projektów w Visual Studio (168)
    • Dodawanie referencji (169)
    • Konfigurowanie kontenera DI (171)
    • Uruchamiamy aplikację (172)
  • Tworzenie modelu domeny (173)
    • Tworzenie abstrakcyjnego repozytorium (174)
    • Tworzenie imitacji repozytorium (174)
  • Wyświetlanie listy produktów (175)
    • Dodawanie kontrolera (176)
    • Dodawanie widoku (177)
    • Konfigurowanie domyślnej ścieżki (178)
    • Uruchamianie aplikacji (179)
  • Przygotowanie bazy danych (179)
    • Tworzenie bazy danych (180)
    • Definiowanie schematu bazy danych (181)
    • Dodawanie danych do bazy (182)
    • Tworzenie kontekstu Entity Framework (183)
    • Tworzenie repozytorium produktów (184)
  • Dodanie stronicowania (186)
    • Wyświetlanie łączy stron (188)
    • Ulepszanie adresów URL (195)
  • Dodawanie stylu (196)
    • Definiowanie wspólnej zawartości w pliku układu (197)
    • Dodanie stylów CSS (197)
    • Tworzenie widoku częściowego (199)
  • Podsumowanie (200)

Rozdział 8. SportsStore - nawigacja (201)

  • Dodawanie kontrolek nawigacji (201)
    • Filtrowanie listy produktów (201)
    • Ulepszanie schematu URL (203)
    • Budowanie menu nawigacji po kategoriach (207)
    • Poprawianie licznika stron (214)
  • Budowanie koszyka na zakupy (216)
    • Definiowanie encji koszyka (217)
    • Tworzenie przycisków koszyka (221)
    • Implementowanie kontrolera koszyka (222)
    • Wyświetlanie zawartości koszyka (224)
  • Podsumowanie (227)

Rozdział 9. SportsStore - ukończenie koszyka na zakupy (229)

  • Użycie dołączania danych (229)
    • Tworzenie własnego łącznika modelu (229)
  • Kończenie budowania koszyka (234)
    • Usuwanie produktów z koszyka (234)
    • Dodawanie podsumowania koszyka (234)
  • Składanie zamówień (237)
    • Rozszerzanie modelu domeny (237)
    • Dodawanie procesu zamawiania (238)
    • Implementowanie mechanizmu przetwarzania zamówień (241)
    • Rejestrowanie implementacji (243)
    • Zakończenie pracy nad kontrolerem koszyka (244)
    • Wyświetlanie informacji o błędach systemu kontroli poprawności (248)
    • Wyświetlanie strony podsumowania (249)
  • Podsumowanie (249)

Rozdział 10. SportsStore - administracja (251)

  • Dodajemy zarządzanie katalogiem (251)
    • Tworzenie kontrolera CRUD (251)
    • Tworzenie nowego pliku układu (253)
    • Implementowanie widoku listy (255)
    • Edycja produktów (260)
    • Tworzenie nowych produktów (271)
    • Usuwanie produktów (272)
  • Podsumowanie (275)

Rozdział 11. SportsStore - bezpieczeństwo i ostatnie usprawnienia (277)

  • Zabezpieczanie funkcji administracyjnych (277)
    • Realizacja uwierzytelniania z użyciem filtrów (278)
    • Tworzenie dostawcy uwierzytelniania (280)
    • Tworzenie kontrolera AccountController (281)
    • Tworzenie widoku (283)
  • Przesyłanie zdjęć (286)
    • Rozszerzanie bazy danych (286)
    • Rozszerzanie modelu domeny (287)
    • Tworzenie interfejsu użytkownika do przesyłania plików (288)
    • Zapisywanie zdjęć do bazy danych (289)
    • Implementowanie metody akcji GetImage (290)
    • Wyświetlanie zdjęć produktów (292)
  • Podsumowanie (293)

CZĘŚĆ II. ASP.NET MVC 4 - SZCZEGÓŁOWY OPIS (295)

Rozdział 12. Przegląd projektu MVC (297)

  • Korzystanie z projektów MVC z Visual Studio (297)
    • Przedstawienie konwencji MVC (301)
  • Debugowanie aplikacji MVC (302)
    • Tworzenie projektu (302)
    • Uruchamianie debugera Visual Studio (304)
    • Przerywanie pracy aplikacji przez debuger Visual Studio (306)
    • Użycie opcji Edit and Continue (310)
  • Podsumowanie (313)

Rozdział 13. Routing URL (315)

  • Tworzenie projektu routingu (316)
  • Wprowadzenie do wzorców URL (318)
  • Tworzenie i rejestrowanie prostej ścieżki (319)
    • Użycie prostej ścieżki (324)
  • Definiowanie wartości domyślnych (325)
  • Użycie statycznych segmentów adresu URL (327)
  • Definiowanie własnych zmiennych segmentów (331)
    • Użycie własnych zmiennych jako parametrów metod akcji (334)
    • Definiowanie opcjonalnych segmentów URL (335)
    • Definiowanie ścieżek o zmiennej długości (337)
    • Definiowanie priorytetów kontrolerów na podstawie przestrzeni nazw (339)
  • Ograniczenia ścieżek (342)
    • Ograniczanie ścieżki z użyciem wyrażeń regularnych (342)
    • Ograniczanie ścieżki do zbioru wartości (343)
    • Ograniczanie ścieżek z użyciem metod HTTP (343)
    • Definiowanie własnych ograniczeń (344)
  • Routing żądań dla plików dyskowych (346)
    • Konfiguracja serwera aplikacji (347)
    • Definiowanie ścieżek dla plików na dysku (349)
  • Pomijanie systemu routingu (350)
  • Podsumowanie (351)

Rozdział 14. Zaawansowane funkcje routingu (353)

  • Przygotowanie projektu (353)
  • Generowanie wychodzących adresów URL w widokach (354)
    • Użycie systemu routingu do wygenerowania wychodzącego adresu URL (354)
    • Użycie innych kontrolerów (357)
    • Przekazywanie dodatkowych parametrów (358)
    • Definiowanie atrybutów HTML (360)
    • Generowanie w pełni kwalifikowanych adresów URL w łączach (360)
    • Generowanie adresów URL (nie łączy) (361)
    • Generowanie wychodzących adresów URL w metodach akcji (362)
    • Generowanie adresu URL na podstawie wybranej ścieżki (363)
  • Dostosowanie systemu routingu (364)
    • Tworzenie własnej implementacji RouteBase (364)
    • Tworzenie własnego obiektu obsługi ścieżki (368)
  • Korzystanie z obszarów (369)
    • Tworzenie obszaru (369)
    • Wypełnianie obszaru (371)
    • Rozwiązywanie problemów z niejednoznacznością kontrolerów (373)
    • Generowanie łączy do akcji z obszarów (374)
  • Najlepsze praktyki schematu adresów URL (375)
    • Twórz jasne i przyjazne dla człowieka adresy URL (375)
    • GET oraz POST - wybierz właściwie (376)
  • Podsumowanie (376)

Rozdział 15. Kontrolery i akcje (377)

  • Wprowadzenie do kontrolerów (377)
    • Przygotowanie projektu (377)
    • Tworzenie kontrolera z użyciem interfejsu IController (378)
    • Tworzenie kontrolera przez dziedziczenie po klasie Controller (379)
  • Odczytywanie danych wejściowych (380)
    • Pobieranie danych z obiektów kontekstu (380)
    • Użycie parametrów metod akcji (382)
  • Tworzenie danych wyjściowych (383)
    • Wyniki akcji (385)
    • Zwracanie kodu HTML przez generowanie widoku (388)
    • Przekazywanie danych z metody akcji do widoku (391)
    • Wykonywanie przekierowań (394)
    • Zwracanie błędów i kodów HTTP (399)
  • Podsumowanie (401)

Rozdział 16. Filtry (403)

  • Użycie filtrów (403)
    • Wprowadzenie do czterech podstawowych typów filtrów (404)
    • Dołączanie filtrów do kontrolerów i metod akcji (405)
  • Tworzenie projektu (406)
  • Użycie filtrów autoryzacji (407)
    • Użycie własnego filtra autoryzacji (409)
    • Użycie wbudowanego filtra autoryzacji (409)
  • Użycie filtrów wyjątków (410)
    • Tworzenie filtra wyjątku (411)
    • Użycie filtra wyjątków (412)
    • Użycie widoku w celu reakcji na wyjątek (414)
    • Użycie wbudowanego filtra wyjątków (417)
  • Użycie filtrów akcji (419)
    • Implementacja metody OnActionExecuting (420)
    • Implementacja metody OnActionExecuted (421)
  • Używanie filtra wyniku (423)
    • Użycie wbudowanych klas filtrów akcji i wyniku (424)
  • Użycie innych funkcji filtrów (425)
    • Filtrowanie bez użycia atrybutów (426)
    • Użycie filtrów globalnych (427)
    • Określanie kolejności wykonywania filtrów (429)
  • Użycie filtrów wbudowanych (431)
    • Użycie filtra RequireHttps (432)
    • Użycie filtra OutputCache (432)
  • Podsumowanie (435)

Rozdział 17. Rozszerzanie kontrolerów (437)

  • Tworzenie projektu (437)
  • Tworzenie własnej fabryki kontrolerów (439)
    • Przygotowanie kontrolera zapasowego (441)
    • Utworzenie klasy kontrolera (442)
    • Implementacja innych metod interfejsu (442)
    • Rejestrowanie własnej fabryki kontrolerów (442)
  • Wykorzystanie wbudowanej fabryki kontrolerów (443)
    • Nadawanie priorytetów przestrzeniom nazw (444)
    • Dostosowywanie sposobu tworzenia kontrolerów w DefaultControllerFactory (445)
  • Tworzenie własnego obiektu wywołującego akcje (447)
  • Użycie wbudowanego obiektu wywołującego akcje (449)
    • Użycie własnych nazw akcji (450)
    • Selekcja metod akcji (451)
  • Poprawianie wydajności z użyciem specjalizowanych kontrolerów (456)
    • Użycie kontrolerów bezstanowych (456)
    • Użycie kontrolerów asynchronicznych (458)
  • Podsumowanie (463)

Rozdział 18. Widoki (465)

  • Tworzenie własnego silnika widoku (465)
    • Tworzenie przykładowego projektu (467)
    • Tworzenie własnej implementacji IView (468)
    • Tworzenie implementacji IViewEngine (468)
    • Rejestrowanie własnego silnika widoku (470)
    • Testowanie silnika widoku (470)
  • Korzystanie z silnika Razor (472)
    • Tworzenie przykładowego projektu (472)
    • Sposób generowania widoków przez Razor (473)
    • Konfigurowanie wyszukiwania lokalizacji widoków (475)
  • Dodawanie dynamicznych treści do widoku Razor (477)
    • Zastosowanie sekcji (478)
    • Użycie widoków częściowych (483)
    • Użycie akcji podrzędnych (486)
  • Podsumowanie (488)

Rozdział 19. Metody pomocnicze (489)

  • Tworzenie przykładowego projektu (489)
  • Tworzenie własnej metody pomocniczej (491)
    • Tworzenie wewnętrznej metody pomocniczej HTML (491)
    • Tworzenie zewnętrznej metody pomocniczej HTML (492)
    • Zarządzanie kodowaniem ciągów tekstowych w metodzie pomocniczej (496)
  • Użycie wbudowanych metod pomocniczych (500)
    • Przygotowania do obsługi formularzy (500)
    • Określenie ścieżki używanej przez formularz (507)
    • Użycie metod pomocniczych do wprowadzania danych (508)
    • Tworzenie znaczników select (513)
  • Podsumowanie (515)

Rozdział 20. Szablonowe metody pomocnicze (517)

  • Przegląd przykładowego projektu (517)
  • Używanie szablonowych metod pomocniczych (519)
    • Generowanie etykiety i wyświetlanie elementów (522)
    • Użycie szablonowych metod pomocniczych dla całego modelu (525)
  • Użycie metadanych modelu (527)
    • Użycie metadanych do sterowania edycją i widocznością (528)
    • Użycie metadanych dla etykiet (530)
    • Użycie metadanych wartości danych (531)
    • Użycie metadanych do wybierania szablonu wyświetlania (533)
    • Dodawanie metadanych do klasy zaprzyjaźnionej (535)
    • Korzystanie z parametrów typów złożonych (536)
  • Dostosowywanie systemu szablonowych metod pomocniczych (538)
    • Tworzenie własnego szablonu edytora (538)
    • Tworzenie szablonu ogólnego (539)
    • Wymiana szablonów wbudowanych (540)
  • Podsumowanie (541)

Rozdział 21. Metody pomocnicze URL i Ajax (543)

  • Przegląd i przygotowanie projektu (543)
  • Tworzenie podstawowych łączy i adresów URL (545)
  • Nieprzeszkadzający Ajax (547)
    • Tworzenie widoku formularza synchronicznego (547)
    • Włączanie i wyłączanie nieprzeszkadzających wywołań Ajax (549)
  • Użycie nieprzeszkadzających formularzy Ajax (550)
    • Przygotowanie kontrolera (550)
    • Tworzenie formularza Ajax (552)
    • Sposób działania nieprzeszkadzających wywołań Ajax (553)
  • Ustawianie opcji Ajax (554)
    • Zapewnienie kontrolowanej degradacji (554)
    • Informowanie użytkownika o realizowanym żądaniu Ajax (556)
    • Wyświetlanie pytania przed wysłaniem żądania (557)
  • Tworzenie łączy Ajax (558)
    • Zapewnienie kontrolowanej degradacji dla łączy (559)
  • Korzystanie z funkcji wywołania zwrotnego w Ajaksie (560)
  • Wykorzystanie JSON (562)
    • Dodanie obsługi JSON do kontrolera (562)
    • Przetwarzanie JSON w przeglądarce (564)
    • Przygotowanie danych do kodowania (565)
    • Wykrywanie żądań Ajax w metodach akcji (567)
  • Podsumowanie (570)

Rozdział 22. Dołączanie modelu (571)

  • Przygotowanie projektu (571)
  • Użycie dołączania modelu (573)
  • Użycie domyślnego łącznika modelu (575)
    • Dołączanie typów prostych (575)
    • Dołączanie typów złożonych (578)
    • Dołączanie tablic i kolekcji (584)
  • Jawne wywoływanie dołączania modelu (589)
    • Obsługa błędów dołączania modelu (590)
  • Dostosowanie systemu dołączania modelu (591)
    • Tworzenie własnego dostawcy wartości (591)
    • Tworzenie własnego łącznika modelu (594)
    • Rejestracja własnego łącznika modelu (596)
  • Podsumowanie (597)

Rozdział 23. Kontrola poprawności modelu (599)

  • Tworzenie projektu (599)
  • Jawna kontrola poprawności modelu (602)
    • Wyświetlenie użytkownikowi błędów podczas kontroli poprawności (603)
  • Wyświetlanie komunikatów kontroli poprawności (604)
    • Wyświetlanie komunikatów kontroli poprawności poziomu właściwości (608)
  • Użycie alternatywnych technik kontroli poprawności (608)
    • Kontrola poprawności w łączniku modelu (609)
    • Definiowanie zasad poprawności za pomocą metadanych (610)
    • Definiowanie modeli samokontrolujących się (616)
  • Użycie kontroli poprawności po stronie klienta (618)
    • Aktywowanie i wyłączanie kontroli poprawności po stronie klienta (618)
    • Użycie kontroli poprawności po stronie klienta (619)
    • Jak działa kontrola poprawności po stronie klienta? (620)
  • Wykonywanie zdalnej kontroli poprawności (621)
  • Podsumowanie (624)

Rozdział 24. Paczki i tryby wyświetlania (625)

  • Domyślne biblioteki skryptów (625)
  • Tworzenie przykładowej aplikacji (627)
  • Zarządzanie skryptami i stylami (630)
    • Profilowanie wczytywania skryptów i arkuszy stylów (630)
  • Używanie paczek stylów i skryptów (632)
    • Stosowanie paczek (635)
    • Używanie sekcji script (637)
    • Profilowanie wprowadzonych zmian (638)
  • Przygotowanie aplikacji dla urządzeń mobilnych (640)
    • Aplikacja standardowa (641)
    • Użycie widoków i układów przeznaczonych dla urządzeń mobilnych (642)
    • Tworzenie własnych trybów wyświetlania (643)
  • Podsumowanie (646)

Rozdział 25. Web API (647)

  • Zrozumienie Web API (647)
  • Tworzenie aplikacji Web API (648)
    • Tworzenie modelu i repozytorium (648)
    • Tworzenie kontrolera Home (650)
    • Utworzenie widoku i CSS (651)
  • Tworzenie kontrolera API (653)
    • Testowanie kontrolera API (655)
  • Jak działa kontroler API? (656)
    • Jak wybierana jest akcja kontrolera API? (657)
    • Mapowanie metod HTTP na metody akcji (657)
  • Tworzenie kodu JavaScript wykorzystującego interfejs Web API (658)
    • Tworzenie funkcji podstawowych (659)
    • Dodanie obsługi edycji nowych rezerwacji (661)
    • Dodanie obsługi usuwania rezerwacji (663)
    • Dodanie obsługi tworzenia rezerwacji (664)
  • Podsumowanie (665)

Rozdział 26. Wdrażanie aplikacji (667)

  • Przygotowanie aplikacji do dystrybucji (668)
    • Wykrywanie błędów widoku (668)
    • Wyłączanie trybu debugowania (670)
    • Usunięcie nieużywanych ciągów tekstowych połączenia (670)
  • Przygotowanie do użycia Windows Azure (671)
    • Tworzenie witryny internetowej i bazy danych (672)
    • Przygotowanie bazy danych do zdalnej administracji (674)
    • Tworzenie schematu bazy danych (674)
  • Wdrażanie aplikacji (676)
  • Podsumowanie (680)

Skorowidz (681)

Kategoria: Programowanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-7300-1
Rozmiar pliku: 8,9 MB

BESTSELLERY

Kategorie: