Facebook - konwersja

ASP.NET Web Forms. Kompletny przewodnik dla programistów interaktywnych aplikacji internetowych w Visual Studio - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
13 stycznia 2014
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
59,00

ASP.NET Web Forms. Kompletny przewodnik dla programistów interaktywnych aplikacji internetowych w Visual Studio - ebook

ASP.NET Web Forms - idealny wybór dla małych aplikacji!

  • Język C# w projektach ASP.NET Web Forms, czyli co musisz wiedzieć na początku
  • Bazy danych aplikacji, czyli gdzie umieścić bazę i jak korzystać z LINQ to SQL
  • Kontrolki Web Forms i CSS, czyli jak nadać stronie właściwy wygląd i zapewnić funkcjonalność

Jeszcze kilkanaście lat temu projektowanie aplikacji (nie tylko internetowych) wymagało nie lada wysiłku. Sytuacja zmieniła się dość radykalnie wraz z rozwojem technologii, która pozwala programiście budować aplikację z gotowych kontrolek. Programista ma w ten sposób do dyspozycji zestawy gotowych funkcjonalności, które można łatwo dodać do tworzonej aplikacji. Jedną z najczęściej używanych bibliotek jest ASP.NET Web Forms, która swoją popularność zawdzięcza podobieństwu do Windows Forms i równie dużej, jak w przypadku pierwowzoru łatwości stosowania. To właśnie tę bibliotekę wybierają programiści, gdy w krótkim czasie chcą stworzyć niewielkie, niezbyt skomplikowane aplikacje, jak również przy tworzeniu prototypów w większych projektach.

Ta książka zawiera wszystkie najważniejsze informacje pozwalające odkryć i wykorzystać zalety biblioteki Web Forms. Znajdziesz tu opis języka C# i programowania obiektowego w tym języku, a także dowiesz się, do czego przydaje się właściwa separacja modelu aplikacji. Odkryjesz, jak implementować usługę sieciową z użyciem technologii WCF, jak korzystać z baz danych i kaskadowych arkuszy stylów oraz do czego służy technologia AJAX. Ponadto poznasz kontrolki Web Forms, a potem zobaczysz, jak zastosować te informacje w praktyce - na przykładzie gry planszowej. Jeśli chcesz szybko i swobodnie projektować niewielkie aplikacje, musisz przeczytać tę książkę!

  • Prosta aplikacja ASP.NET Web Forms, czyli o wszystkim po trochu
  • Język C# 5.0
  • Programowanie obiektowe w C#
  • Wielkie porządki, czyli separacja modelu. Pliki XML
  • Udostępnianie danych przez usługę WCF
  • Baza danych SQL Server w ASP.NET Web Forms. LINQ to SQL
  • Podstawowe wiadomości o kaskadowych arkuszach stylu
  • Kontrolki uwierzytelniania użytkowników w Web Forms
  • Przegląd kontrolek biblioteki Web Forms
  • Studium przypadku: gra Reversi
  • Technologia AJAX i AJAX Control Toolkit
  • Zgodność z Visual Studio w wersjach 2010, 2012 i 2013

Wypróbuj możliwości Web Forms - tam, gdzie się sprawdzą najlepiej!

Spis treści

Przedmowa (9)

Wstęp (11)

Rozdział 1. Prosta aplikacja ASP.NET Web Forms, czyli o wszystkim po trochu (15)

  • Technologia ASP.NET (15)
  • Trivia projektowania aplikacji ASP.NET (16)
    • Tworzenie pustego projektu w Visual Studio 2010 i 2012 (16)
    • Tworzenie pustego projektu w Visual Studio 2013 (17)
    • Dodawanie strony .aspx (18)
    • Projektowanie interfejsu strony (19)
    • Dodawanie wpisu na stronie (21)
  • Czas życia aplikacji (23)
    • Dane aplikacji (24)
    • Zdarzenia aplikacji - plik Global.asax (25)
  • Przechowywanie stanu aplikacji na dysku serwera (26)
  • Przechowywanie danych po stronie klienta (ciasteczka) (30)
  • Walidacja po stronie klienta (31)
    • Wymagane pole formularza (31)
    • Błąd w Visual Studio 2012 i 2013 (32)
    • Ograniczanie zawartości wpisów (34)
    • Podsumowanie walidacji (34)
  • Zadania (35)

Rozdział 2. Język C# 5.0 (37)

  • Platforma .NET (38)
    • Środowisko uruchomieniowe (38)
    • Kod pośredni i podwójna kompilacja (38)
    • Skróty, które warto poznać (39)
  • Podstawowe typy danych (40)
    • Deklaracja i zmiana wartości zmiennej (40)
    • Typy liczbowe oraz znakowy (41)
    • Określanie typu zmiennej przy inicjacji (pseudotyp var) (43)
    • Operatory (43)
    • Konwersje typów podstawowych (45)
    • Operatory is i as (46)
    • Łańcuchy (47)
    • Typ wyliczeniowy (50)
    • Leniwe inicjowanie zmiennych (51)
  • Metody (52)
    • Przeciążanie metod (53)
    • Domyślne wartości argumentów metod - argumenty opcjonalne (nowość języka C# 4.0) (54)
    • Argumenty nazwane (nowość języka C# 4.0) (55)
    • Wartości zwracane przez metody (55)
    • Zwracanie wartości przez argument metody (55)
    • Delegacje i zdarzenia (57)
    • Wyrażenia lambda (60)
  • Typy wartościowe i referencyjne (62)
    • Nullable (63)
    • Pudełkowanie (64)
  • Typy dynamiczne (nowość języka C# 4.0) (65)
  • Sterowanie przepływem (68)
    • Instrukcja warunkowa if..else (68)
    • Instrukcja wyboru switch (68)
    • Pętle (69)
  • Wyjątki (71)
  • Dyrektywy preprocesora (73)
    • Kompilacja warunkowa - ostrzeżenia (74)
    • Definiowanie stałych preprocesora (74)
    • Bloki (75)
  • Atrybuty (76)
  • Kolekcje (76)
    • "Zwykłe" tablice (77)
    • Pętla foreach (79)
    • Sortowanie (80)
    • Kolekcja List (81)
    • Kolekcja SortedList i inne słowniki (83)
    • Kolejka i stos (84)
    • Tablice jako argumenty metod oraz metody z nieokreśloną liczbą argumentów (85)
    • Słowo kluczowe yield (86)
  • Nowa forma inicjacji obiektów i tablic (88)
  • LINQ (88)
    • Operatory LINQ (89)
    • Pobieranie danych (filtrowanie i sortowanie) (91)
    • Najprostsza prezentacja pobranych danych (91)
    • Analiza pobranych danych (92)
    • Wybór elementu (92)
    • Weryfikowanie danych (92)
    • Prezentacja w grupach (93)
    • Łączenie zbiorów danych (93)
    • Łączenie danych z różnych źródeł w zapytaniu LINQ - operator join (94)
    • Możliwość modyfikacji danych źródła (95)
  • Elementy programowania współbieżnego (nowość języka C# 4.0) (96)
    • Równoległa pętla for (96)
    • Przerywanie pętli (98)
  • Programowanie asynchroniczne. Modyfikator async i operator await (nowość języka C# 5.0) (99)
  • Caller Information (nowość języka C# 5.0) (103)

Rozdział 3. Programowanie obiektowe w C# (105)

  • Przykład struktury (Ulamek) (106)
    • Przygotowywanie projektu (106)
    • Konstruktor i statyczne obiekty składowe (108)
    • Pierwsze testy (109)
    • Konwersje na łańcuch (metoda ToString) i na typ double (109)
    • Metoda upraszczająca ułamek (110)
    • Właściwości (111)
    • Domyślnie implementowane właściwości (ang. auto-implemented properties) (112)
    • Operatory arytmetyczne (113)
    • Operatory porównania oraz metody Equals i GetHashCode (114)
    • Operatory konwersji (116)
  • Implementacja interfejsu (na przykładzie IComparable) (117)
  • Definiowanie typów parametrycznych (119)
    • Definiowanie typów ogólnych (119)
    • Określanie warunków, jakie mają spełniać parametry (121)
    • Implementacja interfejsów przez typ ogólny (122)
    • Definiowanie aliasów (124)
    • Typy ogólne z wieloma parametrami (124)
  • Rozszerzenia (125)
  • Typy anonimowe (127)

Rozdział 4. Wielkie porządki, czyli separacja modelu. Pliki XML (129)

  • Separacja modelu (129)
    • Definicja klasy Wpisy (130)
    • Osadzanie modelu w aplikacji (131)
  • Zapis kolekcji w plikach XML (133)
    • Podstawy języka XML (133)
    • Użycie LINQ to XML (134)
    • Odczyt danych z pliku XML (137)
    • Zapis do pliku XML (138)
  • Rejestrowanie zdarzeń (139)

Rozdział 5. Udostępnianie danych przez usługę WCF (141)

  • Tworzenie biblioteki usług WCF (141)
  • Definiowanie kontraktów (143)
  • Definiowanie metod udostępnianych przez usługę (144)
  • Dodawanie odwołania do usługi w aplikacji ASP.NET (146)
  • Użycie usługi WCF w aplikacji ASP.NET (147)

Rozdział 6. Baza danych SQL Server w ASP.NET Web Forms. LINQ to SQL (151)

  • Tworzenie bazy danych SQL Server w Visual Studio 2010 (152)
  • Tworzenie bazy danych SQL Server w Visual Studio 2012 i 2013 (154)
  • Klasa encji (156)
  • Prezentacja danych w kontrolkach (160)
  • Zadania (162)

Rozdział 7. Strony wielojęzyczne (lokalizacja) (163)

Rozdział 8. Podstawowe wiadomości o kaskadowych arkuszach stylów (169)

  • Formatowanie na podstawie typu znacznika HTML (170)
  • Formatowanie na podstawie identyfikatora (173)
  • Formatowanie na podstawie nazwy klasy (174)

Rozdział 9. Kontrolki uwierzytelniania użytkowników w Web Forms (177)

  • Tworzenie wzorca (177)
  • Strona logowania (179)
  • Konfiguracja uwierzytelniania i baza danych (181)
  • Wyświetlanie nazwy użytkownika (183)
  • Strona rejestrowania nowego użytkownika (185)
  • Strona przypominania hasła (187)
  • Strona zmiany hasła i problem dostępu do stron (188)
  • Odczytywanie informacji o koncie z poziomu kodu (191)
  • Zadania (194)

Rozdział 10. Przegląd kontrolek biblioteki Web Forms (195)

  • Baza danych (195)
  • Strona z formularzem dodawania zdjęć (197)
  • Strona przeglądania zbiorów zdjęć (204)
  • Menu aplikacji (209)
  • Kontrolki GridView i DetailsView (209)
  • Zadania (213)

Rozdział 11. Studium przypadku: gra Reversi (215)

  • Silnik (216)
  • Konstruktor klasy (220)
  • Implementacja zasad gry (221)
  • Pierwsze testy (223)
  • Metody dodatkowe (225)
  • Kontrolka prezentująca planszę (226)
  • Prezentacja stanu gry w kontrolce (230)
  • Wyświetlanie dodatkowych informacji o stanie gry (231)
  • Interakcja z użytkownikiem (234)
  • Wykrywanie szczególnych sytuacji w grze (238)
  • Dziedziczenie (243)
  • Jak znaleźć najlepszy ruch? (245)
    • Podpowiedź komputera (248)
    • Gra z komputerem (250)
  • Zadania (252)

Rozdział 12. Technologia AJAX (253)

    • Kontrolka UpdatePanel (254)
    • Dwie kontrolki UpdatePanel (255)
    • Kontrolka Timer (257)
    • Kontrolka UpdateProgress (259)
    • Metody strony (page methods) (262)
    • Metody strony - wykorzystanie jQuery (263)

Rozdział 13. AJAX Control Toolkit (265)

  • Co to jest AJAX Control Toolkit? (265)
  • Używanie kontrolek ACT we własnych projektach (268)
    • Instalacja kontrolek ACT w środowisku Visual Studio (268)
    • Użycie rozszerzenia ConfirmButtonExtender (269)
    • Jak to jest zrobione? (271)
    • Suwaki (272)
    • Reklama (274)

Rozdział 14. Typowe elementy aplikacji internetowych ASP.NET (277)

  • Pliki konfiguracyjne (277)
  • SiteMap (280)
  • Style, skórki i tematy (283)
    • Temat (283)
    • Skórki (285)
  • Query String (286)
  • Buforowanie (cache) (288)

Skorowidz (292)

Kategoria: Programowanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-9162-3
Rozmiar pliku: 5,6 MB

BESTSELLERY

Kategorie: