Facebook - konwersja

  • Empik Go W empik go

Assassin's Creed II - PC - poradnik do gry - ebook

Wydawnictwo:
Format:
EPUB
Data wydania:
1 stycznia 2010
7,88
788 pkt
punktów Virtualo

Assassin's Creed II - PC - poradnik do gry - ebook

Poradnik do gry Assassin’s Creed II w wersji na komputery osobiste to kompletny opis wszystkich czternastu rozdziałów głównego wątku fabularnego oraz pobocznych misji. Uwzględniono również takie elementy jak ekonomia, czy rozwój willi rodowej bohatera.

Assassin's Creed II - PC - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Wenecja (Glyfy)
  • Wstęp, Florencja (Glyfy)
  • Toskania (Glyfy)
  • Przerywnik - Trening poza Animusem (Fabuła)
  • Forli (Glyfy)
  • Monteriggioni Villa (Glyfy)
  • Sekwencja 14 (Fabuła)
  • Sekwencja 1 (1) (Fabuła)
  • Monteriggioni Villa – Krypta rodowa (Lokacje dodatkowe)
  • Monteriggioni Villa (Skarby)

Informacja o grze

Druga odsłona słynnej serii gier akcji z otwartym światem. Wcielamy się w niej w Desmonda, który przeżywa wspomnienia swoich przodków za pomocą zaawansowanej technologii. Tym razem bohatera wraca do postaci Ezio, włoskiego Asasyna z okresu renesansu. Śmiałek musi zmierzyć się z przeciwnikami – złowrogą organizacją Templariuszy, którzy chcą przejąć kontrolę nad światem. Standardowo gra zawiera mnóstwo zadań pobocznych, rozgrywających się w ciekawie odwzorowanych miastach z przeszłości.

Gra Assassin's Creed II, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Spis treści

-Wprowadzenie
-Fabuła
-Prolog
-Sekwencja 1 (1)
-Sekwencja 1 (2)
-Sekwencja 2
-Sekwencja 3
-Sekwencja 4 (1)
-Sekwencja 4 (2)
-Sekwencja 5 (1)
-Sekwencja 5 (2)
-Sekwencja 6
-Przerywnik - Trening poza Animusem
-Sekwencja 7 (1)
-Sekwencja 7 (2)
-Sekwencja 7 (3)
-Sekwencja 8 (1)
-Sekwencja 8 (2)
-Sekwencja 9 (1)
-Sekwencja 9 (2)
-Sekwencja 10
-Sekwencja 11
-Sekwencja 12
-Sekwencja 13 (1)
-Sekwencja 13 (2)
-Sekwencja 14
-Epilog
-Miasta - Mapy ogólne
-Legenda
-Florencja
-Monteriggioni Villa
-Forli
-Toskania
-Apeniny
-Wenecja
-Ekonomia, sprzęt i walka
-Wstęp
-Architekt
-Pomniejsze kolekcje
-Kolekcja obrazów
-Kolekcja zbroi
-Kolekcja broni
-Inny sprzęt
-Walka
-Zadania poboczne
-Bijatyki
-Misje kurierskie
-Wyścigi
-Kontrakty na zabójstwa (1)
-Kontrakty na zabójstwa (2)
-Kontrakty na zabójstwa (3)
-Kontrakty na zabójstwa (4)
-Kontrakty na zabójstwa (5)
-Statuetki - Monteriggioni Villa
-Skarby
-Wstęp
-Florencja
-Monteriggioni Villa
-Forli
-Toskania
-Apeniny
-Wenecja
-Piórka
-Florencja – Santa Maria Novella
-Florencja – San Giovanni
-Florencja – San Marco
-Monteriggioni Villa
-Forli
-Toskania
-Wenecja – San Polo
-Wenecja – San Marco
-Wenecja – Dorsuduro
-Wenecja – Castello
-Wenecja – Cannaregio
-Nagroda
-Glyfy
-Wstęp, Florencja
-Monteriggioni Villa
-Forli
-Toskania
-Wenecja
-Podziemia
-Florencja – Sekret Novelli
-Florencja – Sekret Il Duomo
-San Gimignano – Sekret Torre Grossa
-Forli – Sekret Ravaldino
-Wenecja – Sekret San Marco
-Wenecja – Sekret Visitazione
-Nagroda
-Lokacje dodatkowe
-Monteriggioni Villa – Krypta rodowa
-Florencja – Kryjówka Templariuszy
-Wenecja – Kryjówka Templariuszy
-Osiągnięcia (Uplay)
-Maszyna latająca
Kategoria: Akcja i strzelanki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8054-877-0
Rozmiar pliku: 24 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij