Facebook - konwersja

Audyt marketingowy. Wydanie II - ebook

Wydawnictwo:
Rok wydania:
2018
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
51,00

Audyt marketingowy. Wydanie II - ebook

Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie. Podejście to w wielu przypadkach znajduje uzasadnienie. Marketing to filozofia działania, to orientacja przedsiębiorstwa ukierunkowana nie tylko na zysk, ale również, a nawet przede wszystkim na klienta, jego potrzeby, pragnienia. Próba zupełnego wyizolowania działań marketingowych od pozostałych dziedzin działalności organizacji jest z góry skazana na po­rażkę.

Czy w związku z tym jednoznaczne wskazanie efektów inwestycji marketingowych również nie jest możliwe? Teoria dostarcza praktykom gospodar­czym bardzo szerokiego instrumentarium z zakresu kontroli marketingowej. Zasadniczą wadą tychże narzędzi jest jednak wycinkowe, fragmentaryczne traktowanie działań podejmowanych w zakresie marketingu. Żadne spośród dostępnych do niedawna narzędzi kontroli nie traktuje działalności marketin­gowej, zwłaszcza jej efektów, jako złożonego problemu, wymagającego kompleksowego podejścia. Istnieje jednak narzędzie, które umożliwia dokonanie wszechstronnej, kompleksowej analizy działalności marketingowej. Jest to audyt marketingowy.

Książka dostarcza wiedzę niezbędną do efektywnego stosowania audytu marketingowego. Zawiera m.in. analizę:
- obszarów działalności organizacji podlegających audytowi,
- metod i narzędzi stosowanych w audycie,
- miejsca audytu marketingowego w systemie kontroli marketingowej oraz pośród innych rodzajów audytu,
- relacji między kontrolą, controllingiem i audytem marketingowym,
- stopnia wykorzystania audytu jako narzędzia kontroli marketingowej w polskich przedsiębiorstwach.

Spis treści

Wstęp 5

Podziękowania 7

Część I
Kontrola jako element działalności gospodarczej
Rozdział 1
Istota i miejsce kontroli marketingowej w procesie zarządzania marketingowego 11
Rozdział 2
Rodzaje i zakres kontroli marketingowej 19
Rozdział 3
Funkcje i przebieg kontroli marketingowej 31
Rozdział 4
Miejsce kontroli marketingowej w kontroli działalności przedsiębiorstwa - związek kontroli marketingowej z innymi rodzajami kontroli 41
Rozdział 5
Związek kontroli marketingowej z controllingiem marketingowym 55
Rozdział 6
Stopień realizacji kontroli marketingowej w polskich przedsiębiorstwach 71

Część II
Audyt działalności gospodarczej
Rozdział 7
Historia audytu 85
Rozdział 8
Interpretacje audytu w literaturze 89
Rozdział 9
Umiejscowienie audytu marketingowego w klasyfikacji audytów 97
Rozdział 10

Funkcje i zadania audytu 119

Część III
Cele i zakres analiz audytu marketingowego
Rozdział 11
Ewolucja audytu marketingowego 131
Rozdział 12
Zakres przedmiotowy audytu marketingowego 143
Rozdział 13
Audyt środowiska marketingowego 151
Rozdział 14
Audyt strategii marketingowych 157
Rozdział 15
Audyt organizacji marketingu 161
Rozdział 16
Audyt systemu marketingu 165
Rozdział 17
Audyt efektywność marketingu 173
Rozdział 18
Audyt funkcji marketingu 181
Rozdział 19
Metody wykorzystywane w audycie marketingowym 187
Rozdział 20
Charakterystyka wskaźników marketingowych 199
Rozdział 21
Wykorzystanie audytu marketingowego w polskich przedsiębiorstwach 207

Bibliografia 217

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-7941-277-8
Rozmiar pliku: 6,3 MB

BESTSELLERY

Kategorie: