Facebook - konwersja
Darmowy fragment

  • zapowiedź

Autentyczna marka. Jak budować zaufanie w świecie pozorów? - ebook

Wydawnictwo:
Format:
PDF
Data wydania:
15 grudnia 2025
Plik w sprzedaży od 15.12.2025 r.

Autentyczna marka. Jak budować zaufanie w świecie pozorów? - ebook

Autentyczna marka to nie tylko strategia biznesowa. To sposób myślenia, działania i bycia w zgodzie z tym, kim naprawdę jesteś. W świecie, w którym marketing często zamienia się w grę pozorów i iluzji, a konsumenci coraz trudniej odróżniają prawdę od kreacji, autentyczność marki staje się jednym z najważniejszych czynników budujących zaufanie. Autorka krok po kroku prowadzi przez proces budowania autentyczności od określenia misji, wizji i wartości, przez spójną komunikację i etyczny marketing, aż po narzędzia pomiaru i monitorowania wiarygodności marki. Unikalnym elementem książki jest „Test autentyczności marki”, praktyczne narzędzie, które pozwala samodzielnie ocenić, jak autentyczna jest Twoja marka, oraz wskazuje obszary wymagające wzmocnienia.

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 9788397860117
Rozmiar pliku: 1,8 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij