Facebook - konwersja
Darmowy fragment

Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce - ebook

Wydawnictwo:
Format:
MOBI
Data wydania:
27 maja 2022
54,90
5490 pkt
punktów Virtualo

Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce - ebook

Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania, lecz także autentyczność i spójne komunikowanie w przestrzeni on-line i off-line. Angelika Chimkowska, specjalizująca się w tworzeniu strategii marek i sprzedaży on-line, w swojej najnowsze książce pokazuje, jak wykorzystać siłę marki osobistej w marketingu, sprzedaży czy pozyskiwaniu wartościowych pracowników oraz angażowaniu rozproszonych zespołów.

Dzięki lekturze jej książki:

- nauczysz się strategicznie planować i krok po kroku budować silną markę osobistą,

- zdiagnozujesz swoją unikalną osobowość marki osobistej,

- dowiesz się, jakie są najczęściej popełniane błędy na profilach osobistych w social mediach,

- zaplanujesz skuteczną komunikację marki osobistej w 100% skoncentrowaną na twoim odbiorcy,

- poznasz 10 kroków pozwalających stworzyć profesjonalny profil na Linkedin,

- dowiesz się, jakie trendy modowe wspierają nasz biznesowy wizerunek i powodują, że jesteśmy postrzegani jako autentyczni i spójni,

- zgłębisz zasady netykiety i przeciwdziałania kryzysom wizerunkowym w internecie,

- dowiesz się, jak właściwie reagować na krytykę i hejt w internecie,

- poznasz przydatne programy i aplikacje, które ułatwiają działania z zakresu personal brandingu w codzienności biznesowej.

Dodatkowo w książce znajdziesz wypowiedzi wielu prawdziwych liderów, m.in.: Jacka Santorskiego, Jowity Michalskiej, Marka Kamińskiego czy Dominiki Bettman, o korzyściach i konsekwencjach aktywności w mediach społecznościowych czy najczęściej powtarzanych bzdurach dotyczących silnej marki osobistej w biznesie.

Jeśli więc szukasz sposobu na:

- autentyczną i spójną komunikację w biznesie,

- zbudowanie przywództwa na bazie swoich mocnych stron,

- umiejętne wywieranie pozytywnego wpływu przez Twoją aktywność w internecie i social mediach,

to książka Autentyczny personal branding nie tylko pozwoli Ci to osiągnąć, ale również pokaże, jak zrobić to w zgodzie z wyznawanymi wartościami.

Spis treści

ZAMIAST WSTĘPU

rozdział 1. Autentyczny personal branding w świetle najnowszych badań

1. Perspektywa ekonomiczna, psychologiczna i marketingowa w personal brandingu

2. Najlepszy moment na personal branding

3. Autentyczny personal branding

rozdział 2. Od freelancera, eksperta do CEO – wykorzystanie personal brandingu w biznesie

1. Silna marka osobista w marketingu i sprzedaży

2. Silna marka osobista pracownika oraz silna marka firmy, czyli employee advocacy w praktyce

3. Silna marka osobista liderów i CEO

rozdział 3. Psychologiczne aspekty autentyczności i personal brandingu

1. Uwolnieni do autentyczności

2. Psychologia w służbie personal brandingu – perfekcjonizm

3. Psychologia w służbie personal brandingu – syndrom oszusta

4. Psychologia w służbie personal brandingu – błędy poznawcze ekspertów i nie tylko

rozdział 4. Pokazywanie siebie, czyli jak z odwagą stanąć w świetle reflektorów

1. W teatrze życia

#SilnaMarka – praktyczne wskazówki od polskich liderów

Spis treści

rozdział 5. TOP OF – autorski model silnej marki osobistej

1. Model TOP OF silnej marki osobistej

2. T jak Tożsamosć

3. O jak Obietnica

4. P jak Pozycja

5. O jak Osobowość

6. F jak Forma

rozdział 6. Strategia komunikacji silnej marki osobistej

1. Plan komunikacji silnej marki osobistej

2. Wizerunek w komunikacji – silna marka w twoim stylu

3. Silna marka osobista w social mediach na przykładzie LinkedIn

4. Narzędzia i aplikacje w komunikacji silnej marki osobistej

rozdział 7. Krytyka, hejt oraz kryzysy wizerunkowe – jak sobie z nimi radzić

1. Netykieta i dobre praktyki dla social mediów w biznesie

2. Metody radzenia sobie z negatywnymi reakcjami w internecie

3. Polityka firmy dotycząca zachowań w social mediach

Zakończenie

załącznik 1. Wartości

załącznik 2. Krótki opis 12 archetypów marki

załącznik 3. Kanwa modelu TOP OF

BIBLIOGRAFIA

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8231-169-3
Rozmiar pliku: 13 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij