Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce - ebook
Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce - ebook
Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania, lecz także autentyczność i spójne komunikowanie w przestrzeni on-line i off-line. Angelika Chimkowska, specjalizująca się w tworzeniu strategii marek i sprzedaży on-line, w swojej najnowsze książce pokazuje, jak wykorzystać siłę marki osobistej w marketingu, sprzedaży czy pozyskiwaniu wartościowych pracowników oraz angażowaniu rozproszonych zespołów.
Dzięki lekturze jej książki:
- nauczysz się strategicznie planować i krok po kroku budować silną markę osobistą,
- zdiagnozujesz swoją unikalną osobowość marki osobistej,
- dowiesz się, jakie są najczęściej popełniane błędy na profilach osobistych w social mediach,
- zaplanujesz skuteczną komunikację marki osobistej w 100% skoncentrowaną na twoim odbiorcy,
- poznasz 10 kroków pozwalających stworzyć profesjonalny profil na Linkedin,
- dowiesz się, jakie trendy modowe wspierają nasz biznesowy wizerunek i powodują, że jesteśmy postrzegani jako autentyczni i spójni,
- zgłębisz zasady netykiety i przeciwdziałania kryzysom wizerunkowym w internecie,
- dowiesz się, jak właściwie reagować na krytykę i hejt w internecie,
- poznasz przydatne programy i aplikacje, które ułatwiają działania z zakresu personal brandingu w codzienności biznesowej.
Dodatkowo w książce znajdziesz wypowiedzi wielu prawdziwych liderów, m.in.: Jacka Santorskiego, Jowity Michalskiej, Marka Kamińskiego czy Dominiki Bettman, o korzyściach i konsekwencjach aktywności w mediach społecznościowych czy najczęściej powtarzanych bzdurach dotyczących silnej marki osobistej w biznesie.
Jeśli więc szukasz sposobu na:
- autentyczną i spójną komunikację w biznesie,
- zbudowanie przywództwa na bazie swoich mocnych stron,
- umiejętne wywieranie pozytywnego wpływu przez Twoją aktywność w internecie i social mediach,
to książka Autentyczny personal branding nie tylko pozwoli Ci to osiągnąć, ale również pokaże, jak zrobić to w zgodzie z wyznawanymi wartościami.
Spis treści
ZAMIAST WSTĘPU
rozdział 1. Autentyczny personal branding w świetle najnowszych badań
1. Perspektywa ekonomiczna, psychologiczna i marketingowa w personal brandingu
2. Najlepszy moment na personal branding
3. Autentyczny personal branding
rozdział 2. Od freelancera, eksperta do CEO – wykorzystanie personal brandingu w biznesie
1. Silna marka osobista w marketingu i sprzedaży
2. Silna marka osobista pracownika oraz silna marka firmy, czyli employee advocacy w praktyce
3. Silna marka osobista liderów i CEO
rozdział 3. Psychologiczne aspekty autentyczności i personal brandingu
1. Uwolnieni do autentyczności
2. Psychologia w służbie personal brandingu – perfekcjonizm
3. Psychologia w służbie personal brandingu – syndrom oszusta
4. Psychologia w służbie personal brandingu – błędy poznawcze ekspertów i nie tylko
rozdział 4. Pokazywanie siebie, czyli jak z odwagą stanąć w świetle reflektorów
1. W teatrze życia
#SilnaMarka – praktyczne wskazówki od polskich liderów
Spis treści
rozdział 5. TOP OF – autorski model silnej marki osobistej
1. Model TOP OF silnej marki osobistej
2. T jak Tożsamosć
3. O jak Obietnica
4. P jak Pozycja
5. O jak Osobowość
6. F jak Forma
rozdział 6. Strategia komunikacji silnej marki osobistej
1. Plan komunikacji silnej marki osobistej
2. Wizerunek w komunikacji – silna marka w twoim stylu
3. Silna marka osobista w social mediach na przykładzie LinkedIn
4. Narzędzia i aplikacje w komunikacji silnej marki osobistej
rozdział 7. Krytyka, hejt oraz kryzysy wizerunkowe – jak sobie z nimi radzić
1. Netykieta i dobre praktyki dla social mediów w biznesie
2. Metody radzenia sobie z negatywnymi reakcjami w internecie
3. Polityka firmy dotycząca zachowań w social mediach
Zakończenie
załącznik 1. Wartości
załącznik 2. Krótki opis 12 archetypów marki
załącznik 3. Kanwa modelu TOP OF
BIBLIOGRAFIA
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8231-169-3 |
Rozmiar pliku: | 13 MB |