Facebook - konwersja
  • promocja

BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
22 lutego 2012
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! - ebook

Siła tkwi w relacjach!

  • Media społecznościowe i kapitał społeczny
  • Obsługa klienta w sferze publicznej
  • Marketing wirusowy
  • Autentyzm w newsletterach

Zmiana systemu gospodarczego i sytuacji rynkowej, która nastąpiła z górą dwadzieścia lat temu, przyniosła nam nieobecny w czasach niedoboru... marketing. Zafundowała nam pierwsze - cytowane wszędzie i przez wszystkich - reklamy, promocje typu "2 w cenie 1" oraz telemarketerów, dzwoniących w najmniej odpowiednich momentach. Po początkowym zachłyśnięciu się marketingiem zarówno klienci, jak i sami przedsiębiorcy zaczynają być nim zmęczeni. Określenie "zabieg marketingowy" często stanowi synonim manipulacji, mydlenia oczu odbiorcom czy zapychania skrzynek pocztowych przypadkowymi ofertami.

Dlatego dziś, w dobie przesytu konsumpcyjnego, szybkiego internetu, smartfonów i wszechobecnych mediów społecznościowych "chłyty małketingowe" to zdecydowanie za mało. Klient mający do wyboru identyczne z jego punktu widzenia oferty dwóch konkurencyjnych firm wybierze tę, która bardziej do niego przemówi. Nagrodzi zakupem producenta, który szczerze i otwarcie rozpocznie dialog, a także z pokorą wysłucha opinii o sobie - tych pozytywnych i tych negatywnych. Wróci, jeśli jego uwagi zostaną uwzględnione.

Książka, którą trzymasz w ręku, stanowi świetny początek dialogu, jaki nawiążesz z rynkiem. Autor w niezobowiązujący i dowcipny sposób przedstawia praktyczne spojrzenie na zmieniające się relacje firm z konsumentami. Przekonaj się, że media społecznościowe są przyszłością marketingu, a nie tylko przelotną modą. Sięgnij po zestaw konkretnych informacji oraz przykładów z życia, dzięki którym nie tylko dowiesz się, co się sprawdza (a co nie), lecz również jakie podejmować działania i do kogo je kierować.

Scott Stratten jest prezesem UnMarketing.com oraz ekspertem w obszarze marketingu szeptanego i społecznościowego. Wirusowe materiały wideo opracowane na zlecenie jego klientów zostały wyświetlone ponad 60 milionów razy i wygenerowały bardzo duże przychody. Stratten pojawia się w takich serwisach, jak Mashable.com i CNN.com. Piszą o nim "Wall Street Journal", "USA Today" oraz "FastCompany". Prowadzi wykłady i doradza na całym świecie w zakresie skuteczniejszych metod budowania przez firmy relacji z ich bieżącymi oraz potencjalnymi klientami z wykorzystaniem mediów społecznościowych czy marketingu wirusowego... oraz starej dobrej sztuki rozmawiania.

[WSTAW IMIĘ\ napisał przełomowe dzieło dla [WSTAW NAZWĘ BRANŻY\. Rzuć wszystko i przeczytaj tę książkę!
słynny autor, który nie przeczytał tej książki
Ten autor zapłacił 8 tysięcy dolarów za udział w moim programie pisania bestsellerów. Niniejsza recenzja stanowi element wykupionego pakietu usług. Oto ona
autor bestsellerów, który napisał recenzje wszystkich książek biznesowych dostępnych na rynku
W tej książce znajdziesz naprawdę dużo słów
dyrektor generalny firmy z listy Fortune 500, który znalazł się na jednej imprezie z autorem i który przy kolejnym drinku zgodził się napisać recenzję
To najlepsza książka biznesowa na świecie, oprócz mojej
autor, który pisze recenzje tylko recenzentom jego książek

Nie wierz każdej recenzji, którą czytasz!

Spis treści

Wprowadzenie (9)

Rozdział 1. Hierarchia zakupów (13)

Rozdział 2. O ekspertach słów kilka (16)

Rozdział 3. Luka zaufania (19)

Rozdział 4. Restauracja, która nie zrozumiała... (22)

Rozdział 5. Kontaktowanie się z potencjalnymi klientami w ciemno (25)

Rozdział 6. Gdy Twoja firma celuje w samo dno (27)

Rozdział 7. Pozyskaj i bądź (31)

Rozdział 8. Dlaczego firmy nie korzystają z mediów społecznościowych (33)

Rozdział 9. Media społecznościowe (i przy okazji kapitał społeczny) (35)

Rozdział 10. Facebook kontra LinkedIn, kontra Twitter (38)

Rozdział 11. Tworzenie platform społecznościowych (42)

Rozdział 12. HARO, czyli przykład tworzenia platformy (47)

Rozdział 13. Reguły gry uległy zmianie. Natychmiastowość i adekwatność (49)

Rozdział 14. Obsługa klienta w sferze publicznej (51)

Rozdział 15. Nie ograniczaj się do najśmielszych (56)

Rozdział 16. Siedem grzechów głównych mediów społecznościowych (58)

Rozdział 17. Jak Twitter odmienił moją działalność (65)

Rozdział 18. Tassimo (71)

Rozdział 19. Twitter lokalnie (74)

Rozdział 20. Domino's Pizza, czyli o sile rozgłosu. Ludzie rozmawiają... (78)

Rozdział 21. Naked Pizza (80)

Rozdział 22. Nie karm trolla (82)

Rozdział 23. Tweetathon (85)

Rozdział 24. Twoja strona internetowa - tradycja kontra nowatorstwo (89)

Rozdział 25. CAPTCHA (98)

Rozdział 26. Luka doznaniowa (101)

Rozdział 27. Podnieść poprzeczkę i już jej nie opuszczać - Cirque de Soleil (103)

Rozdział 28. Mieszanie kawy (105)

Rozdział 29. Luka doznaniowa w małych firmach (111)

Rozdział 30. "Stop - Start - Kontynuacja" w praktyce (113)

Rozdział 31. Zappos (115)

Rozdział 32. Rockport (119)

Rozdział 33. FreshBooks (121)

Rozdział 34. Dlaczego nie należy uczyć się od milionerów (123)

Rozdział 35. Przejrzystość i autentyzm (126)

Rozdział 36. Przejrzystość na Twitterze w moim wykonaniu (128)

Rozdział 37. Przejrzystość na Twitterze w Twoim wykonaniu (130)

Rozdział 38. Partnerzy marketingowi (132)

Rozdział 39. Referencje (134)

Rozdział 40. Bestsellery (136)

Rozdział 41. Dlaczego status "mamy pracującej w domu" nie sprzyja interesom (138)

Rozdział 42. Walmart? Jesteście tam? (140)

Rozdział 43. Nowe pomysły (142)

Rozdział 44. Realizacja pomysłów (145)

Rozdział 45. Seminaria tradycyjne (149)

Rozdział 46. Teleseminaria (153)

Rozdział 47. Teleszczyty (156)

Rozdział 48. Jak i dlaczego zdecydowałem się na e-booka zamiast na organizację szczytu (159)

Rozdział 49. Marketing wirusowy (164)

Rozdział 50. BezMarketing incognito (185)

Rozdział 51. Jak to działa w praktyce (190)

Rozdział 52. Lush (193)

Rozdział 53. Targi (195)

Rozdział 54. Media społecznościowe na imprezach wystawienniczych (202)

Rozdział 55. BezNetworking. Dlaczego spotkania networkingowe to zło (204)

Rozdział 56. BezKoniec (208)

Podziękowania (209)

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-4838-2
Rozmiar pliku: 2,4 MB

BESTSELLERY

Kategorie: