- promocja
Biblia copywritingu - ebook
Biblia copywritingu - ebook
Dobry copywriter zawsze pilnie potrzebny!
Jak myślisz, kiedy powstała reklama? Kiedy ludzie zaczęli posługiwać się tekstami, które miały skłonić innych do kupna, skorzystania z usługi czy do określonego zachowania? Może Cię to zdziwi, ale reklama i copywriting są niemal tak stare jak pismo, a może nawet starsze! Już starożytni Sumerowie zachwalali swoje usługi na tabliczkach, a Grecy wypracowali skuteczne reguły pisania tekstów perswazyjnych. Dzisiaj mamy do dyspozycji nieco inne techniki i inne możliwości, ale dobry tekst reklamowy jest zawsze na czasie. Ty też możesz zostać rasowym copywriterem — takim, który wie, co i kiedy powiedzieć, umie rozwiać wątpliwości, dąży do celu i pokazuje go z odpowiedniej perspektywy. Naucz się mówić jasno i precyzyjnie i postaraj się na wskroś poznać swoich klientów. Jeśli chcesz tak działać, Biblia copywritingu powinna znaleźć się wśród Twoich ulubionych książek.
Znajdziesz tu bezcenne informacje o tym, jak pisać teksty perswazyjne i nie zgubić ich sensu po drodze. Zobaczysz, co wywołuje konkretne emocje i zdecydowane reakcje, jakie narzędzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach i jak można nakłonić czytelników do podjęcia działań. Co więcej, ta książka w całości opiera się na przykładach z życia wziętych — odsłania dobre i złe strategie, które autor stosował przy różnych kampaniach reklamowych. Przede wszystkim jednak jej zadaniem jest przekonanie Cię, że copywriting wymaga wiary w produkt, wiary w siebie i chęci porozumienia się z klientem. Cała reszta to tylko dodatki.
Pisz i bogać się!
Spis treści
- WSTĘP Pawła Tkaczyka
- WPROWADZENIE BOHATERA Dla kogo ta książka i co Ci może dać?
- CZĘŚĆ I Genesis. Zacznij od siebie
- 1. Czy każdy może być copywriterem?
- 1.1. Pozbądź się ograniczeń
- 1.2. Musisz uwierzyć
- 1.3. Zasady pracy trzy kapelusze
- 2. Klient. Poznaj Tomka
- Pragnienia
- Problemy i przeszkody
- Potrzeby
- 2.1. Cztery poziomy potrzeb klienta
- 2.2. Trzy wymiary motywacji
- Wątpliwości i obiekcje
- 2.3. Nawróćcie się porzućcie STATUS QUO
- 2.4. Uwierzyć
- 3. Profil klienta. Produkt. Most korzyści
- 3.1. Przewaga nad konkurencją DROZD
- 3.2. Co jest w pudełku? Materializacja obietnicy
- 3.3. Metakorzyść
- 1. Czy każdy może być copywriterem?
- CZĘŚĆ II Księga słów
- 1. Pierwszy kapelusz. Skup się
- 1.1. PEN
- 1.2. Obietnica więź z klientem
- 1.3. Zmiana percepcji klienta metafory i obrazy
- 1.4. Potrzebujesz tego, jeśli
- 1.5. Pełna paczka. Czy w środku coś jest?
- 1.6. Bariery i obiekcje
- 1.7. Dopasuj się do przekonań
- 1.8. Wiarygodność sześć elementów
- 1.9. RR CTD płonąca platforma. Jeśli nie to, to co?
- 1.10. To musi się udać
- 1.11. Konfrontacja ze status quo
- 1.12. Nowe zamiast starego
- 1.13. Koszty utraconych korzyści
- 1.14. Przenieś go na inny poziom
- 1.15. Tylko TY
- 1.16. CTA trzy obietnice
- 2. Drugi kapelusz. Jak pracujemy na tym etapie?
- 2.1. Bullet points
- 2.2. Interaktywna struktura tekstu
- 2.3. Szablon tekstu
- 2.4. Długość ma znaczenie
- 2.5. Nagłóweczku, powiedz przecie
- Poziom K0. Czego ode mnie chcesz?
- Poziom K1. Powiedz mi coś o tym
- Poziom K2. Powiedz, co tam masz dla mnie?
- Poziom K3. Dziękuję, już mam
- Poziom K4. Co dalej?
- Poziom K5. Co nowego?
- 2.6. Zamknij sprzedaż
- 3. Trzeci kapelusz. Od półproduktu do świetnego tekstu
- 3.1. Lista kontrolna (pytania klientów)
- 3.2. 7D/HD
- 3.3. Trzy zasady Puzyrkiewicza
- 1. Odchudzanie
- 2. Sterydy dla zdań
- 3. Zmysłowe obrazy
- Podsumowanie
- 1. Pierwszy kapelusz. Skup się
- CO DALEJ? Jak rozwijać te umiejętności?
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-283-3590-5 |
Rozmiar pliku: | 2,9 MB |