Facebook - konwersja
  • promocja

Biblia e-biznesu 3.0 - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
8 czerwca 2021
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

Biblia e-biznesu 3.0 - ebook

Jak zjednać sobie ludzi i nawiązać współpracę z 82 ekspertami. Case study Biblia e-biznesu – gość Maciej Dutko

Kod DNA firmy – czyli jak znaleźć coś, co wyróżni cię na tle konkurencji, pozwoli wybić się na rynku i odnieść sukces w biznesie?

Tysiące wskazówek wartych miliony złotych!

83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały szereg nagród. Dziś trzymasz w rękach jeszcze mocniejszą wersję tej kultowej publikacji, gromadzącą kompleksową wiedzę na temat prowadzenia biznesu w internecie.

Dowiedz się między innymi:

  • jak zacząć (który model biznesu wybrać, które branże i trendy są najbardziej dochodowe oraz jakich narzędzi użyć),
  • jak budować efektywne strategie cenowe i sprzedażowe,
  • które działania marketingowe dają dziś najlepsze efekty,
  • jak skutecznie budować pozacenową przewagę konkurencyjną,
  • które błędy najczęściej psują sprzedaż i jak ich unikać,
  • jak łatwo zadbać o bezpieczeństwo swojego biznesu w sieci,
  • w jaki sposób reagować na trudne sytuacje na linii klient – firma,
  • które procesy warto optymalizować, automatyzować lub delegować.

Pierwsze wydanie Biblii e-biznesu zdobyło prestiżową nagrodę Economicus 2014 dla najlepszego poradnika ekonomicznego, przyznawaną przez „Gazetę Prawną” i kapitułę wybitnych
polskich ekonomistów. Druga edycja zyskała tytuł Najlepszej Książki Roku 2016 oraz Oscara Czytelników 2017.

Co nowego w wydaniu trzecim? Między innymi: e-biznesplanowanie; finansowanie udziałowe oraz przez IPO i tokeny; sprzedaż na platformach eBay, Amazon i AliExpress; podcasty, webinary i „lajwy” jako narzędzia sprzedażowe; growth hacking marketing; analiza big data; LinkedIn, Instagram, blogi i wideomarketing jako dźwignie sprzedażowe; negocjacje i pacyfikacja trudnych klientów oraz recykling tych uciekających; narzędzia i aplikacje wspomagające sprzedaż; rzeczywistość rozszerzona; telemarketing; biznes nomadyczny; optymalizacja georezydencji firmy; przygotowanie biznesu do sukcesji, sprzedaży, a nawet bankructwa; zdrowie fizyczne i psychiczne e-przedsiębiorcy; reinwestowanie zysków z biznesu — i wiele innych!

Spis treści

 

Co nowego, czyli spory wstęp 11

  • Jak to się zaczęło 11
  • "Biblia e-biznesu" w liczbach 12
  • Świat się zmienia, czyli co nowego w branży 12
  • "Trójka" od kuchni, czyli garść ciekawostek 17

Rozdział 1. Cele, modele i strategie e-biznesu 21

  • 1.1. Specyfika biznesu w internecie 21
  • 1.2. Nisza i unikalność - podejście strategiczne 25
  • 1.3. Nowe rynki e-biznesu 32
  • 1.4. Startup w internecie 37
  • 1.5. Wstępna analiza rynku 41
  • 1.6. E-biznesplan 45
  • 1.7. Nazwa i domena dla e-biznesu 51
  • 1.8. Dywersyfikacja w e-biznesie 57
  • 1.9. Strategie cenowe 64
  • 1.10. Błędy początkujących e-sprzedawców 70
  • 1.11. Finansowanie e-biznesu 78
  • 1.12. Crowdfunding - finansowanie i testowanie w jednym 84
  • 1.13. Crowdinvesting/equity crowdfunding - finansowanie udziałowe 92
  • 1.14. Tokenizacja e-biznesu 96
  • 1.15. IPO, czyli wprowadzenie firmy na giełdę 98

Rozdział 2. Sklep internetowy 103

  • 2.1. Sklep w internecie - pierwsze kroki 103
  • 2.2. Typy platform e-sklepowych 107
  • 2.3. Struktura i użyteczność sklepu internetowego 115
  • 2.4. Przegląd aplikacji e-sklepowych 125
  • 2.5. Wdrożenie e-sklepu 129
  • 2.6. Hosting dla e-sklepu 135
  • 2.7. Audyt przedwdrożeniowy 140

Rozdział 3. Platformy aukcyjne, serwisy ogłoszeniowe i inne marketplace'y 147

  • 3.1. Allegro dziś 147
  • 3.2. Trafność Allegro - zasady "pozycjonowania" ofert 151
  • 3.3. Zwiększanie efektywności handlu na Allegro - Strefa Marek, Strefa Okazji, Allegro Ads 155
  • 3.4. Sprzedaż na Amazon 160
  • 3.5. Sprzedaż na eBayu 163
  • 3.6. Sprzedaż w serwisach AliExpress i Alibaba 169
  • 3.7. Alternatywne platformy e-sprzedażowe - OLX, Gumtree, Marketplace Facebooka, Allegro Lokalnie 172

Rozdział 4. Usługi online 175

  • 4.1. E-usługi 175
  • 4.2. E-sprzedaż wiedzy 178
  • 4.3. Podcasty - wiedza w formie audio 180
  • 4.4. Webinar - sprzedaż wiedzy i dźwignia sprzedażowa 187
  • 4.5. Personal branding w e-usługach 190
  • 4.6. Programy partnerskie (afiliacyjne) 194
  • 4.7. Usługi hybrydowe: on- & offline 197

Rozdział 5. E-marketing 201

  • 5.1. Podstawy marketingu online 201
  • 5.2. Wprowadzenie do brandingu 205
  • 5.3. Budowanie marki online 207
  • 5.4. Google Moja Firma 211
  • 5.5. Skuteczna oferta sprzedażowa 214
  • 5.6. Dziesięć największych błędów w e-ofertach 225
  • 5.7. Wybór właściwej kategorii sprzedażowej 232
  • 5.8. Storytelling - sprzedaż przez opowiadanie historii 235
  • 5.9. Reklama porównawcza w e-handlu 240
  • 5.10. Zdjęcia w ofertach sprzedażowych - główne zasady i aspekty techniczne 250
  • 5.11. Zdjęcia kontekstowe, korzyściowe i kontrastowe, fotografia 360° 258
  • 5.12. Tagline - slogan jako dźwignia marki 266
  • 5.13. Marketing wirusowy 269
  • 5.14. Growth hacking marketing 278
  • 5.15. Social media i marketing społecznościowy 282
  • 5.16. Skuteczny marketing na Facebooku 286
  • 5.17. "Lajwy" sprzedażowe 293
  • 5.18. Analiza big data, marketing predyktywny i automatyzacja kampanii 296
  • 5.19. Twitter, czyli "marketing ćwierkany" 303
  • 5.20. LinkedIn w biznesie 307
  • 5.21. Instagram - obrazy na służbie biznesu 309
  • 5.22. Dlaczego Twoja firma powinna mieć kanał na YouTubie 312
  • 5.23. Wideo marketing - możliwości i zasady 316
  • 5.24. Angażowanie odbiorców w mediach społecznościowych 319
  • 5.25. E-mail marketing 322
  • 5.26. Efektywny newsletter 328
  • 5.27. Pozyskiwanie leadów i tworzenie stron docelowych (landing pages) 335
  • 5.28. Systemy do e-mail marketingu 338
  • 5.29. Marketing automation 343
  • 5.30. SEO - pozycjonowanie i optymalizacja 346
  • 5.31. Analiza efektywności słów kluczowych 355
  • 5.32. Content marketing - marketing treści 362
  • 5.33. Utylizacja treści jako dźwignia w procesach e-sprzedażowych 365
  • 5.34. Blog jako dźwignia dla firmy 369
  • 5.35. Sposoby zarabiania na blogu (i nie tylko) 372
  • 5.36. Google Ads - reklama płatna w wyszukiwarce 377
  • 5.37. Remarketing i retargeting - reklama, która wraca 386

Rozdział 6. Komunikacja z e-klientem 391

  • 6.1. Profil e-klienta 391
  • 6.2. Komunikacja z e-klientem 394
  • 6.3. Dewirtualizacja oferty a poprawa e-sprzedaży 398
  • 6.4. Budowanie zaufania klienta 401
  • 6.5. Customer experience - optymalizacja doświadczeń internautów 407
  • 6.6. CRM - automatyzacja obsługi e-klienta 411
  • 6.7. Automatyzacja komunikacji z e-klientami 415
  • 6.8. Feedback konsumencki 418
  • 6.9. Rekomendacja konsumencka 427
  • 6.10. Monitoring opinii w internecie 434
  • 6.11. Alerty Google w e-biznesie i w brandingu 439
  • 6.12. Niezadowolenie klienta - przyczyny i sposoby neutralizacji 442
  • 6.13. Negocjacje w e-biznesie 446
  • 6.14. Recykling klienta, czyli wyciąganie transakcji 452

Rozdział 7. Optymalizacja i logistyka 459

  • 7.1. Płatności w internecie 459
  • 7.2. Logistyka e-sklepu: magazynowanie, pakowanie, wysyłka, zwroty 462
  • 7.3. Automaty paczkowe 468
  • 7.4. Firmy i brokerzy usług kurierskich 472
  • 7.5. Dropshipping i fulfillment - outsourcing procesów logistycznych 478
  • 7.6. Automatyzacja w e-biznesie 483
  • 7.7. Aplikacje dla e-biznesu 488
  • 7.8. Narzędzia wspomagające sprzedaż w e-sklepie - przegląd 495

Rozdział 8. Poprawa efektywności sprzedaży 507

  • 8.1. Outsourcing w e-biznesie 507
  • 8.2. Analiza konkurencji 510
  • 8.3. Omnichannel - strategia sprzedaży różnymi kanałami 517
  • 8.4. Co-surfing - e-zakupy z asystentem 519
  • 8.5. Rzeczywistość rozszerzona w e-biznesie 523
  • 8.6. Porównywarki cen 536
  • 8.7. Czym są Google Zakupy 539
  • 8.8. Długi ogon w e-biznesie 544
  • 8.9. Google Analytics - optymalizacja przez analizę efektów 547
  • 8.10. Testowanie w e-biznesie a optymalizacja sprzedaży 553
  • 8.11. E-merchandising - strategie zarządzania asortymentem 558
  • 8.12. Cross-selling, up-selling, down-selling - optymalizacja koszyka zakupowego 564
  • 8.13. Telemarketing jako przedłużenie e-sprzedaży 567
  • 8.14. M-biznes - zasady i aplikacje 571
  • 8.15. Optymalizacja kosztów 575
  • 8.16. Mity psujące e-sprzedaż 579
  • 8.17. Dwanaście najczęstszych błędów małych i średnich e-sprzedawców 583
  • 8.18. Skalowanie biznesu poprzez ekspansję zagraniczną 589
  • 8.19. E-biznes ponad granicami - metody globalizacji sprzedaży 592
  • 8.20. Biznes nomadyczny, czyli firma w plecaku 598

Rozdział 9. E-biznes a prawo 603

  • 9.1. Wybór formy podatkowo-prawnej e-biznesu 603
  • 9.2. Rejestracja firmy pod kątem e-biznesu 608
  • 9.3. Optymalizacja form działalności gospodarczej 615
  • 9.4. Optymalizacja georezydencji firmy 618
  • 9.5. Dokumentacja e-sprzedaży 622
  • 9.6. Specyfika podatku VAT w e-biznesie 628
  • 9.7. E-biznes a kontrola skarbowa - jak się przygotować 633
  • 9.8. Prawa konsumenta a obowiązki e-sprzedawcy 637
  • 9.9. Redukowanie zwrotów w e-handlu 641
  • 9.10. Regulamin sklepu internetowego 645
  • 9.11. Klauzule niedozwolone w regulaminach e-sklepów 651
  • 9.12. Ochrona danych osobowych 655
  • 9.13. Specyfika prawna handlu na Allegro 660
  • 9.14. Mailing a spam 666
  • 9.15. Częste błędy prawne w e-biznesie 670
  • 9.16. Legalny marketing i sprzedaż w mediach społecznościowych - zasady i pułapki 675
  • 9.17. Nieuczciwa konkurencja 684
  • 9.18. Ochrona znaków towarowych 689
  • 9.19. Ochrona wzorów przemysłowych 692
  • 9.20. Tajemnica przedsiębiorstwa i zakaz konkurencji - ochrona know-how, klientów, pomysłów na biznes 698
  • 9.21. Prawo autorskie w e-biznesie 703
  • 9.22. Transfer własności intelektualnej 709
  • 9.23. Sprzedaż e-firmy - aspekty prawne 714
  • 9.24. Mity prawne w e-commersie 719

Rozdział 10. BHP w e-biznesie 725

  • 10.1. Osobowość przedsiębiorcy 725
  • 10.2. Zagrożenia psychologiczne dla e-przedsiębiorcy 728
  • 10.3. Kobieta w e-biznesie 731
  • 10.4. Zarządzanie ludźmi w e-przedsiębiorstwie 734
  • 10.5. Procedury w e-biznesie 740
  • 10.6. Telepraca i telepracownicy 748
  • 10.7. Zarządzanie kryzysem w firmie - kryzys wewnętrzny 752
  • 10.8. Zarządzanie firmą w kryzysie (kryzys zewnętrzny) 757
  • 10.9. Hejt, krytyka, negatywne opinie i kryzysy 760
  • 10.10. Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów 765
  • 10.11. Dobre i złe praktyki w e-handlu 768
  • 10.12. Bezpieczeństwo e-biznesu 771
  • 10.13. Zdrowie e-przedsiębiorcy 778
  • 10.14. Reinwestowanie zysków z e-biznesu 783
  • 10.15. Sprzedaż firmy - aspekty strategiczne 793
  • 10.16. Porażka w biznesie 801
  • 10.17. Jak przygotować firmę na bankructwo 805
  • 10.18. Sukcesja e-biznesu 811

Posłowie. Epokalipsa... czy efektyka? 817

O autorach 821

Skorowidz 843

Kategoria: Branża IT
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8322-294-3
Rozmiar pliku: 14 MB

BESTSELLERY

Kategorie: