Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo - ebook
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo - ebook
Twórz skuteczne teksty marketingowe, lepsze niż AI!
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiekowi zajmuje czasem długie godziny, a efekt? Efekt bywa nie do odróżnienia. Skoro tak, to po co zatrudniać żywego copywritera? Zwłaszcza że podobno dziś i tak nikt nie czyta, bo wszyscy wolą wideo...
Haczyk tkwi w słowie "bywa". Efekt pracy piszącej teksty AI i piszącego teksty copywritera bywa nie do odróżnienia. Owszem, ale nie wtedy, kiedy ten ostatni jest naprawdę dobry w swoim fachu. Użytkowym treściom wygenerowanym przez sztuczną inteligencję, w porównaniu z tworzonymi przez wytrawnych copywriterów, brakuje tego czegoś. Są poprawne, tyle że na dłuższą metę... nudne. Powtarzalne, niezaskakujące, niezachęcające, nie dają satysfakcji czytającemu. A przecież w copywritingu właśnie o to chodzi, by zainteresować, zachęcić i zadowolić klienta na tyle, aby pod wpływem kilku precyzyjnie dobranych zdań był na TAK!
Jak go do tego skłonić, jeśli dysponuje się własną, jak najbardziej naturalną inteligencją?
Właśnie tego dowiesz się z tej książki.
Spis treści
Spis treści
Wprowadzenie
- Czy w ogóle ma sens czytanie takiej książki?
- Dlaczego teksty internetowe mają pod górkę?
- Czy nie wystarczą nam podstawy?
Część I. Zaciekawienie
- Dopaminergiczna ekscytacja
- Zagrożenia i okazje
- NIDA
- Dopaminacze
- Nagłówki
- Podsumowanie
Część II. Zainteresowanie
- Co dalej?
- Budzenie emocji słowami
- S(t)ymulator
- Intryga
- Podsumowanie
Część III. Zaskoczenie
- Kontrasty
- Struktura tekstu
- Podsumowanie
Część IV. Redakcja
- Wzmacniacze przekazu
- Gładki tekst
- Dramatyzacja
- Podsumowanie
Zakończenie
- Czy barbarzyńcy zwyciężą?
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-289-1407-0 |
Rozmiar pliku: | 1,2 MB |