Facebook - konwersja

Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo - ebook

Wydawnictwo:
Format:
EPUB
Data wydania:
20 lutego 2024
54,90
5490 pkt
punktów Virtualo

Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo - ebook

Twórz skuteczne teksty marketingowe, lepsze niż AI!

 

Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiekowi zajmuje czasem długie godziny, a efekt? Efekt bywa nie do odróżnienia. Skoro tak, to po co zatrudniać żywego copywritera? Zwłaszcza że podobno dziś i tak nikt nie czyta, bo wszyscy wolą wideo...

Haczyk tkwi w słowie "bywa". Efekt pracy piszącej teksty AI i piszącego teksty copywritera bywa nie do odróżnienia. Owszem, ale nie wtedy, kiedy ten ostatni jest naprawdę dobry w swoim fachu. Użytkowym treściom wygenerowanym przez sztuczną inteligencję, w porównaniu z tworzonymi przez wytrawnych copywriterów, brakuje tego czegoś. Są poprawne, tyle że na dłuższą metę... nudne. Powtarzalne, niezaskakujące, niezachęcające, nie dają satysfakcji czytającemu. A przecież w copywritingu właśnie o to chodzi, by zainteresować, zachęcić i zadowolić klienta na tyle, aby pod wpływem kilku precyzyjnie dobranych zdań był na TAK!

Jak go do tego skłonić, jeśli dysponuje się własną, jak najbardziej naturalną inteligencją?

Właśnie tego dowiesz się z tej książki.

Spis treści

Spis treści

Wprowadzenie

  • Czy w ogóle ma sens czytanie takiej książki?
  • Dlaczego teksty internetowe mają pod górkę?
  • Czy nie wystarczą nam podstawy?

Część I. Zaciekawienie

  • Dopaminergiczna ekscytacja
  • Zagrożenia i okazje
  • NIDA
  • Dopaminacze
  • Nagłówki
  • Podsumowanie

Część II. Zainteresowanie

  • Co dalej?
  • Budzenie emocji słowami
  • S(t)ymulator
  • Intryga
  • Podsumowanie

Część III. Zaskoczenie

  • Kontrasty
  • Struktura tekstu
  • Podsumowanie

Część IV. Redakcja

  • Wzmacniacze przekazu
  • Gładki tekst
  • Dramatyzacja
  • Podsumowanie

Zakończenie

  • Czy barbarzyńcy zwyciężą?
Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-289-1407-0
Rozmiar pliku: 3,1 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij