Facebook - konwersja

Biblioteki Qt. Zaawansowane programowanie przy użyciu C++ - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
21 marca 2014
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
79,00

Biblioteki Qt. Zaawansowane programowanie przy użyciu C++ - ebook

Odkryj tajemnice biblioteki Qt!

Qt to popularny zestaw bibliotek pozwalający na tworzenie atrakcyjnego interfejsu użytkownika dla różnych platform, w tym dla systemów: Windows, Mac OS X i Linux. Pierwsza wersja ukazała się w 1992 roku i od tego czasu jest intensywnie rozwijana. Za pomocą najnowszej wersji Qt można tworzyć aplikacje internetowe i mobilne. Zakres jej możliwości jest tak szeroki, że nawet doświadczeni programiści wykorzystują zaledwie ich ułamek. To może się zmienić dzięki tej książce!

W trakcie lektury odkryjesz funkcje i możliwości, z których istnienia nie zdawałeś sobie sprawy. Ponadto nauczysz się pisać wydajne programy wielowątkowe, korzystać z silnika WebKit oraz współpracować z biblioteką Phonon. Dowiesz się również, jak sprawnie przy użyciu Qt tworzyć sformatowane dokumenty, a następnie eksportować je do różnych formatów (między innymi PDF, HTML i SVG). W książce znajdziesz wiele przykładów kodu, który został przetestowany przy użyciu Qt 4.6 zarówno na platformie Windows, jak i MacOS X oraz Linux. Wstęp do książki został napisany przez samego współtwórcę Qt - Eirika ChambeEnga. Sięgnij po doskonałe źródło informacji dla programistów!

Dzięki tej książce:

  • poznasz zaawansowane zastosowania biblioteki Qt
  • wykorzystasz możliwości silnika WebKit
  • przygotujesz atrakcyjny wizualnie dokument i wyeksportujesz go do popularnych formatów
  • zgłębisz tajniki biblioteki Qt

Wykorzystaj zaawansowane funkcje Qt!

Spis treści

Słowo wstępne (9)

Wprowadzenie (11)

Rozdział 1. Aplikacje hybrydowe desktopowo-internetowe (17)

  • Widżety internetowe (18)
  • Korzystanie z WebKit (32)
    • Generyczny komponent przeglądarki internetowej (33)
    • Tworzenie aplikacji specyficznych dla witryny WWW (41)
    • Osadzanie widżetów Qt na stronach WWW (54)

Rozdział 2. Audio i wideo (63)

  • Korzystanie z klas QSound i QMovie (64)
  • Framework obsługi multimediów Phonon (70)
    • Odtwarzanie muzyki (74)
    • Odtwarzanie wideo (89)

Rozdział 3. Modele tabel model-widok (97)

  • Architektura model-widok frameworka Qt (98)
  • Wykorzystanie modeli QStandardItemModel dla tabel (100)
    • Zmienianie modelu tabeli za pośrednictwem interfejsu użytkownika (101)
    • Podklasa QStandardItemModel dla tabel (112)
    • Model QSortFilterProxyModel do filtrowania duplikatów (116)
    • Model QSortFilterProxyModel do filtrowania pożądanych wierszy (118)
  • Tworzenie własnych modeli tabel (122)
    • Zmienianie modelu tabeli za pośrednictwem interfejsu użytkownika (122)
    • Niestandardowa podklasa QAbstractTableModel dla tabel (125)

Rozdział 4. Modele drzew w architekturze model-widok (139)

  • Wykorzystanie klasy QStandardItemModel dla drzew (141)
    • Zmienianie modelu drzewa za pośrednictwem interfejsu użytkownika (142)
    • Podklasa QStandardItem dla elementów drzewa (151)
    • Podklasa QStandardItemModel dla drzew (152)
  • Tworzenie niestandardowych modeli drzew (160)
    • Zmiana modelu drzewa za pomocą interfejsu użytkownika (161)
    • Niestandardowa klasa opisująca element drzewa (165)
    • Niestandardowa podklasa klasy QAbstractItemModel dla drzew (168)

Rozdział 5. Delegaty w architekturze model-widok (193)

  • Edytory specyficzne dla typów danych (194)
  • Delegaty specyficzne dla typów danych (196)
    • Delegat tylko do odczytu dla kolumn lub wierszy (197)
    • Delegat dla kolumn lub wierszy, które można edytować (201)
  • Delegaty specyficzne dla modelu (208)

Rozdział 6. Widoki w architekturze model-widok (215)

  • Podklasy klasy QAbstractItemView (216)
  • Widoki wizualizacji specyficzne dla modelu (232)
    • Widżet wizualizatora (233)
    • Zagregowany widżet nagłówka w wizualizatorze (239)
    • Zagregowany widżet widoku w wizualizatorze (243)

Rozdział 7. Wielowątkowość z wykorzystaniem przestrzeni nazw QtConcurrent (253)

  • Uruchamianie funkcji w wątkach (256)
    • Zastosowanie metody QtConcurrent::run() (260)
    • Wykorzystanie podklasy klasy QRunnable (265)
  • Filtrowanie i mapowanie w wątkach (268)
    • Wykorzystanie funkcji przestrzeni nazw QtConcurrent do filtrowania (278)
    • Wykorzystanie funkcji przestrzeni nazw QtConcurrent do filtrowania z redukcją (285)
    • Wykorzystanie funkcji przestrzeni nazw QtConcurrent do mapowania (289)

Rozdział 8. Obsługa wielu wątków z wykorzystaniem klasy QThread (295)

  • Przetwarzanie niezależnych elementów (296)
  • Przetwarzanie współdzielonych elementów (310)

Rozdział 9. Tworzenie edytorów tekstu sformatowanego (325)

  • Klasa QTextDocument - wprowadzenie (326)
  • Tworzenie własnych edytorów tekstu (328)
    • Uzupełnianie w polach tekstowych oraz polach kombi (329)
    • Uzupełnianie i podświetlanie składni dla edytorów tekstu (330)
  • Jednowierszowy edytor sformatowanego tekstu (350)
  • Wielowierszowy edytor sformatowanego tekstu (361)

Rozdział 10. Tworzenie sformatowanych dokumentów (367)

  • Jakość obiektu QTextDocument wyeksportowanego do pliku (369)
  • Tworzenie dokumentów QTextDocument (372)
    • Tworzenie dokumentów QTextDocument za pomocą HTML (373)
    • Tworzenie dokumentów QTextDocument za pomocą obiektów klasy QTextCursor (375)
  • Eksportowanie i drukowanie dokumentów (379)
    • Eksportowanie dokumentów QTextDocument (380)
    • Drukowanie i przeglądanie dokumentów QTextDocument (384)
  • Rysowanie stron (387)
    • Rysowanie dokumentów PDF lub PostScript (394)
    • Rysowanie dokumentów SVG (395)
    • Rysowanie dokumentów z grafiką rastrową (395)

Rozdział 11. Tworzenie okien w architekturze grafika-widok (397)

  • Architektura grafika-widok (398)
  • Widżety i układ w architekturze grafika-widok (401)
  • Wprowadzenie do elementów graficznych (407)

Rozdział 12. Tworzenie scen w architekturze grafika-widok (417)

  • Sceny, elementy i akcje (419)
    • Tworzenie głównego okna (420)
    • Zapisywanie, ładowanie, drukowanie i eksportowanie scen (423)
    • Wykonywanie operacji na elementach graficznych (431)
  • Ulepszanie widoku QGraphicsView (447)
  • Tworzenie przyborników w postaci widżetów doku (448)
  • Tworzenie własnych elementów graficznych (454)
    • Ulepszanie klasy QGraphicsTextItem (455)
    • Ulepszanie istniejących elementów graficznych (463)
    • Tworzenie własnych elementów graficznych od podstaw (466)

Rozdział 13. Frameworki obsługi animacji i maszyn stanów (475)

  • Wprowadzenie do frameworka animacji (476)
  • Wprowadzenie do frameworka maszyny stanów (480)
  • Połączenie animacji z maszynami stanów (487)

Epilog (497)

Wybrana bibliografia (501)

O autorze (505)

Skorowidz (507)

Kategoria: Programowanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-8234-8
Rozmiar pliku: 4,8 MB

BESTSELLERY

Kategorie: