-
nowość
Bizneshacking. Jak odnaleźć się w biznesowej dżungli - ebook
Bizneshacking. Jak odnaleźć się w biznesowej dżungli - ebook
Ucz się na cudzych doświadczeniach ... to najlepsza droga do sukcesu
Miał dziewiętnaście lat i pomysł na biznes. Tylko tyle, nic więcej. Zero wolnych środków na koncie, zero wiedzy o prowadzeniu firmy, zero świadomości tego, czym są koszty stałe, czym jest poduszka finansowa, jakie są formy opodatkowania w Polsce. Ponieważ jednak pomysł jego zdaniem był świetny, zarejestrował działalność, uruchomił punkt z kebabem w rodzinnym Białymstoku, zakasał rękawy i rzucił się na głęboką wodę... Szybko poznał smak ciężkiej pracy, pierwszych zysków i pierwszych strat. Przekonał się na własnej skórze, jak to jest wsiąść na karuzelę należności ZUS-owskich i podatkowych, martwić się o odpowiednie zatowarowanie i o to, że zyski firmy nie są tożsame z zarobkami właściciela.
A potem przyszła pandemia COVID-19 i wywróciła wszystko do góry nogami...
Spis treści
Prolog: Od kebaba do social mediów
Rozdział 1: Pierwsze kroki i pierwsze upadki
- Początki Royal Kebaba
- Rok 2019: przez inwestycje i błędy do nowego lokalu
- Rok 2020: pandemia, przetrwanie i prawdziwe lekcje biznesu
- Rok 2021: zatrudnianie pracowników i niespodziewany sukces w social mediach
- Rok 2022: podatki, TikTok i pierwsze kroki marki osobistej
- Rok 2023 i początek 2024: kryzysy, zakręty i niespodziewany koniec
Rozdział 2: Biznesowy survival kit
- Czego naprawdę (nie) potrzebujesz na start
- Minimum Viable Business - czyli ile naprawdę potrzebujesz, żeby wystartować
- Marka osobista - Twoja tajemna broń biznesowa
Rozdział 3: Finanse dla opornych
- Poduszka finansowa - Twoja polisa ubezpieczeniowa od klęski
- Sekrety płynności finansowej
- Rozgryzanie podatkowego Matrixu, czyli jak nie dostać zawału przy pierwszym PIT-36
- Podsumowanie, czyli finansowy survival kit dla nowego przedsiębiorcy
Rozdział 4: Marketing bez ściemy
- Prawdziwy marketing vs. ściema marketingowa
- Budowanie marki od zera - fundamenty, które (naprawdę) działają
- Jak się wyróżnić bez wydawania fortuny - marketing dla sprytnych, nie bogatych
- Case studies, które naprawdę działają - ucz się od najlepszych (i tych, co po prostu robią swoje)
Rozdział 5: Sprzedaż bez garnituru
- Sprzedaż? Fuj! A może jednak nie?
- Negocjacje dla normalnych ludzi
- Budowanie relacji z klientami
- Od pierwszej sprzedaży do stałych klientów
Rozdział 6: Skalowanie bez korpomowy
- Urosłem! I co teraz? - czyli o co chodzi w tym całym skalowaniu
- Jak rosnąć organicznie
- Automatyzacja dla leniwych (i sprytnych)
- Delegowanie zadań - czyli jak przestać być jednoosobową armią i nie zwariować
- Budowanie zespołu - czyli jak zatrudniać (kiedy freelancerzy to już za mało)
Epilog: I co dalej?
- Gdzie jestem teraz
- Czego się nauczyłem (i co Ty też możesz z tego wynieść)
- Co bym zrobił inaczej
- Twoja kolej
| Kategoria: | Poradniki |
| Zabezpieczenie: |
Watermark
|
| ISBN: | 978-83-289-3629-4 |
| Rozmiar pliku: | 1,6 MB |