Blogi firmowe. Jak tworzyć treści, które przyciągną klientów i kontrahentów - ebook
Blogi firmowe. Jak tworzyć treści, które przyciągną klientów i kontrahentów - ebook
Blogi polskie i zagraniczne przeszły wiele zmian, zarówno w zakresie samej koncepcji prowadzenia bloga (cele, strategia), autorów (pod względem konkretnych osób, a także liczby autorów piszących w imieniu firmy), wykorzystywanych platform technologicznych i funkcjonalnych (np. Wordpress, Blogger, Typad czy dedykowanych, autorskich rozwiązań), jak i adresu www, pod jakim funkcjonuje firmowy blog. Autor podpowiada, przedstawiając konkretne przykłady, jak prowadzić firmy blog, aby było to efektywne. Poznaj najnowsze trendy, najskuteczniejsze wpisy, najlepsze przykłady.
Kategoria: | Poradniki |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-01-18376-9 |
Rozmiar pliku: | 3,8 MB |
FRAGMENT KSIĄŻKI
Jak przyciągnąć klientów
Barbara Stawarz
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2015
---- ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pierwsza na rynku publikacja z zakresu content marketingu zawierająca przykłady z polskich firm i omawiająca polskie realia. Książka przybliża i przedstawia krok po kroku budowę strategii content marketingowej oraz tworzenie treści do internetu i budowanie społeczności wokół marki. Stanowi praktyczny poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli małych i średnich firm.
---- ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------