Facebook - konwersja
Przeczytaj fragment on-line
Darmowy fragment

Blogi firmowe. Jak tworzyć treści, które przyciągną klientów i kontrahentów - ebook

Format:
EPUB
Data wydania:
1 stycznia 2016
14,90
1490 pkt
punktów Virtualo

Blogi firmowe. Jak tworzyć treści, które przyciągną klientów i kontrahentów - ebook

Blogi polskie i zagraniczne przeszły wiele zmian, zarówno w zakresie samej koncepcji prowadzenia bloga (cele, strategia), autorów (pod względem konkretnych osób, a także liczby autorów piszących w imieniu firmy), wykorzystywanych platform technologicznych i funkcjonalnych (np. Wordpress, Blogger, Typad czy dedykowanych, autorskich rozwiązań), jak i adresu www, pod jakim funkcjonuje firmowy blog. Autor podpowiada, przedstawiając konkretne przykłady, jak prowadzić firmy blog, aby było to efektywne. Poznaj najnowsze trendy, najskuteczniejsze wpisy, najlepsze przykłady.

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-01-18376-9
Rozmiar pliku: 3,8 MB

FRAGMENT KSIĄŻKI

CONTENT MARKETING PO POLSKU

Jak przyciągnąć klientów

Barbara Stawarz

Wydawnictwo Naukowe PWN, 2015

---- ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pierwsza na rynku publikacja z zakresu content marketingu zawierająca przykłady z polskich firm i omawiająca polskie realia. Książka przybliża i przedstawia krok po kroku budowę strategii content marketingowej oraz tworzenie treści do internetu i budowanie społeczności wokół marki. Stanowi praktyczny poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli małych i średnich firm.
---- ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
mniej..

BESTSELLERY

Menu

Zamknij