Facebook - konwersja

Brand Management [DRM] - ebook

Wydawnictwo:
Format:
EPUB
Data wydania:
3 lutego 2021
282,90
28290 pkt
punktów Virtualo

Brand Management [DRM] - ebook

Ebook zabezpieczony DRM. Dowiedz się więcej https://www.empik.com/pomoc/faq-ebook.
Pamiętaj, ebook będzie dostępny do pobrania wyłącznie w wybranym przez Ciebie formacie.
Ebook po zakupie nie będzie dostępny do czytania w aplikacji Empik Go.

Presenting the basics of brand management, the book provides both a theoretical and practical guide to brands, placing emphasis on the theory that the consumer is a co-creator in a brand's identity.In a world in which social media and inclusive digital platforms have increased customer engagement, the role of brands and branding has changed. The line between the producer and the consumer has become blurred; consumers are no longer the recipients of brand identity, but the co-creators, playing a significant role in shaping new products and systems.Case studies include the Canterbury Crusaders, KVD Beauty, Kodak, Yamaha, Ottobock and Holland's rebrand as The Netherlands.
Kategoria: Business
Język: Angielski
Zabezpieczenie: brak
ISBN: 978-1-5297-5527-5
Rozmiar pliku: 9,6 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij